اونس طلا2414.89
مظنه14,466,000
18 گرم3,339,400
ارزش سکه32,591,898
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,200,000
ربع14,650,000

ویروس کرونا و آلرژی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

برخی از علائم ویروس کرونا با علائمی که هنگام آلرژی تجربه می کنیم مشابه است. بنابراین ، مهم است که بدانید تفاوت بین آلرژی و ویروس کرونا چیست تا مطلع شوید که آیا باید به پزشک مراجعه کنید یا خیر.

به گزارش سایت طلا،‌ همیشه نمی توان تفاوت بین ویروس کروناو آلرژی را بیان کرد. بنابراین ، چگونه می توانید بدانید که آیا نیاز به مراجعه به پزشک خود دارید یا باید همچنان در خانه بمانید؟

اول از همه ، ما می خواهیم روشن كنیم كه همه بیماری ها ، از جمله آلرژی ها و ویروس کرونا در هر فرد ، خود را متفاوت نشان می دهند. بنابراین ، هنگامی که شک دارید ، بهتر است با پزشک خود ، چه به صورت آنلاین ، از طریق تلفن و چه به صورت حضوری مشورت کنید.

در مورد ویروس کرونا متخصصان توصیه می کنند در خانه بمانید و از طریق تلفن خواستار مراقبت پزشکی شوید. این امر به این دلیل است که بیماری بسیار مسری است و بهتر است در قرنطینه بمانید.

این امر به ویژه در صورت بروز علائم مشکوک یا در تماس با شخصی که ویروس داشته باشد صادق است. در صورتی که به یک منطقه خطرناک سفر کرده اید ، این امر واقعیت دارد. در این مقاله ، به علائم اصلی عفونت ویروس کرونا خواهیم پرداخت ، و در پی آن علائم آلرژی به شما کمک می کند تا ایده بهتری در مورد تفاوت های بین این دو داشته باشید.

* تفاوت بین ویروس کرونا و آلرژی

افراد مبتلا به عفونت ویروس کرونا معمولاً علائمی شبیه به آنفولانزا دارند. براساس اطلاعات منتشر شده توسط سازمان بهداشت جهانی علائم بالینی اصلی عفونت موارد زیر است:

تب

سرفه خشک

خستگی

برخی از افراد ممکن است علائم دیگری از جمله درد عضله ، احتقان بینی ، گلودرد یا اسهال را تجربه کنند. این علائم معمولاً خفیف است و به تدریج ظاهر می شوند. در اکثر موارد ، افراد مبتلا به عفونت ویروس کرونا طی یک هفته یا کمی بیشتر بهبود می یابند بدون اینکه نیاز به درمان خاصی داشته باشند.

درصد کمی از بیمارانی که به عفونت ویروس کرونا مبتلا می شوند ممکن است مشکلات شدیدتری را بروز دهند و در تنفس مشکل داشته باشند ، بنابراین نیاز به بستری شدن دارند. اغلب ، این بیماران پرخطر با شرایط تنفسی قبلی ، دیابت ، بیماری های قلبی عروقی و بیماری های سیستم ایمنی بدن هستند.

اصطلاح آلرژی به مجموعه ای از واکنش های سیستم ایمنی بدن به وجود آلرژن ها در بدن اشاره دارد. در این مقاله ، ما به طور خاص به رینیت آلرژیک (یا تب یونجه) مراجعه می کنیم. این نوع آلرژی است که ممکن است اکنون با وجود شیوع فعلی ویروس کرونا اشتباه گرفته شود.

علائم رینیت آلرژیک به شرح زیر است:

عطسه

احتقان بینی

خارش چشم

خارش گلو و بینی

سرفه

کیف های زیر چشم

خستگی

ما می دانیم که تب یونجه در کودکان و بزرگسالان یک مشکل شایع است. گاهی اوقات ، می تواند با سایر واکنش های آلرژیک در سایر نقاط بدن نیز همراه باشد. در بسیاری موارد ، سابقه آلرژی در خانواده وجود دارد.

* مقایسه بین ویروس کرونا و آلرژی

وقتی هر دو بیماری را با هم مقایسه می کنیم ، می بینیم که بسیاری از علائم آنها با هم همپوشانی دارند. با این حال ، همچنین مشخص می شود که برخی از علائم برای هر یک خاص است ، مانند تب. این علائم خاص به ما امکان می دهد تا بین ویروس کرونا و آلرژی ها تمایز قائل شویم.

اگر گمان می کنید ویروس کرونا دارید ، توجه پزشکی داشته باشید و موارد زیر را در نظر بگیرید:

آلرژی قبلی

تماس با افراد آلوده

سفر به مناطقی که دارای آلودگی هستند

همه این اطلاعات در تعیین اینکه آیا علائم شما با بیماری همه گیر فعلی ارتباط دارد یا ممکن است یک واکنش آلرژیک داشته باشد نقش دارد. پزشک شما کسی خواهد بود که تشخیص دهد آیا آزمایش لازم است یا خیر.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد