اونس طلا2360.14
مظنه14,821,000
18 گرم3,421,400
ارزش سکه33,391,713
قدیم (بهار)38,500,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

مراقبت از ریه ها در دوران شیوع ویروس کرونا

سلامتی تنفسی در دوران شیوع ویروس کرونا برای رسیدن به بهترین شکل ممکن پیشگیری از این بیماری همه گیر است. ویروس کرونا ویروسی است که به ریه ها حمله می کند و بنابراین مراقبت و محافظت از این اندام ها اساسی است.

به گزارش سایت طلا، ما می دانیم که این ویروس از طریق قطرات تنفسی که افراد آلوده بیرون می دهند وارد بدن می شود. درون این قطرات ، که به عنوان یک آئروسل عمل می کند ویروس کرونا وجود دارد و گسترش می یابد. آنها همچنین ممکن است روی سطحی قرار گیرند که دیگران بعدا لمس کنند و آلوده شوند.

در میان گروه هایی که در معرض ابتلا به اشکال جدی ویروس کرونا هستند ، افراد با بیماری مزمن تنفسی هستند. به عنوان مثال ، مبتلایان به آسم ، انسداد مزمن ریوی و غیره همچنین می توانیم سیگاری ها را نیز در بین آسیب پذیرترین افراد قرار دهیم.

بیماری انسداد مزمن ریوی شامل آسیب شناسی هایی مانند آسم ، برونشیت مزمن ، آمفیزم و آتلکتازیس (ریه متلاشی شده) می باشد. همه اینها یک چیز مشترک دارند: انسداد برونش از عبور هوا.

بیمار مبتلا به انسداد مزمن ریوی معمولاً باید داروهایی مصرف کند که باعث باز شدن لوله های برونشی می شود. فقط منطقی است که تصور کنید بیماران با این خصوصیات در برابر ویروس همه گیر فعلی آسیب پذیر هستند. عفونت ویروس کرونا می تواند به وخیم تر شدن وضعیت آنها و خطر بالای نیاز به بستری شدن منجر شود.

این گروه خطر باید در مورد عادات آنها بسیار مراقب باشند. مهم است که قبل از مصرف دارو بدون مشورت با پزشک متوقف نشوند. در صورت بروز علائم ، بیماران مبتلا به انسداد مزمن ریوی باید فوراً با پزشک مشورت کنند. دستورالعمل های ارائه شده توسط مقامات محلی خود را دنبال کنند و از انجام مراقبت های پزشکی قبل از مشاوره تلفنی خودداری شود.

* خطر دخانیات در طول شیوع ویروس همه گیر فعلی

توتون و تنباکو یک ماده سمی بسیار قدرتمند است که کارکردهایی دارد که مغایر با سلامت تنفسی ما است. این می تواند در مکانیسم پاکسازی سلولهای موجود در مخاط دستگاه دستگاه تنفسی تأثیر بگذارد. بنابراین ، باعث کاهش دفاع طبیعی شخص می شود.

هنگامی که نوبت به ویروس کرونا فعلی می رسد ، ما چاره دیگری نداریم جز اینکه تصور کنیم که همین موضوع صادق است. افراد سیگاری باید عادت خود را کاهش دهند یا بهتر است از این زمان نیز استفاده کنند تا به طور کلی سیگار کشیدن را متوقف کنند.

اگرچه حبس می تواند استرس زا باشد و منجر به سوء مصرف بیشتر دخانیات شود اما بسیار مهم است که مردم برای مقاومت در برابر وسوسه سیگار کشیدن تلاش کنند.

مهم است که برای تشخیص علائم این بیماری، با پزشک معاینه کنید. در عین حال ، در این زمان از خود درمانی خودداری کنید. از داروهای باقی مانده از سایر زمانهایی که شما یا شخصی در خانه خود یکی از این بیماری ها را تجربه کرده اید ، خودداری کنید.

یکی از مواردی که ما در طول این بیماری همه گیر انجام می دهیم این است که مراقب بودن یک مسئولیت مشترک است. نه تنها بیماران مبتلا به انسداد مزمن ریوی باید تعهد خود را انجام دهند بلکه کل جامعه جهانی موظف به رعایت اصول هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد