اونس طلا2312.77
مظنه14,746,000
18 گرم3,404,100
ارزش سکه33,222,738
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

7 داروی طبیعی برای آرامش اعصاب

اگر اغلب به دلیل عصبی بودن درد معده دارید ، از خواص ریحان استفاده کنید. حتی می توانید با استفاده از این گیاه پاستو تهیه کنید تا از اثرات آن بهره مند شوید.

به گزارش سایت طلا، عصبی بودن شرایطی است که می تواند با علائم اضطراب ، استرس ، تحریک پذیری و حتی تاکی کاردی همراه باشد. اگر غالباً از این بیماری رنج می برید ، به دنبال کمک باشید و این 7 داروی طبیعی را امتحان کنید.

در این مقاله ، ما 7 درمان طبیعی را که می توانید از گیاهانی تهیه کنید که به کنترل اعصاب شما کمک می کند ، به اشتراک خواهیم گذاشت. به این ترتیب ، شما قادر خواهید بود به زندگی آرامتر رسیده و بهتر استراحت کرده و انرژی خود را به مواردی که برای شما سالم است هدایت کنید.

* اسطوخودوس

اسطوخودوس گیاهی است که از زمان های بسیار قدیم به عنوان داروی آرام بخش استفاده می شده است. در حقیقت ، مردم برای لذت بردن از عطر و طعم آن ، آن را به حمام های گرم خود اضافه می کردند و در عین حال از تمام خواص آن بهره می برند.

* ریحان

ریحان گیاهی بسیار معطر است که اغلب در پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد. این به دلیل خاصیت هضم آن بسیار شناخته شده است. برای افرادی که در هنگام عصبی بودن دچار درد معده می شوند بسیار مفید است. این اتفاق اغلب در شرایط استرس زا رخ می دهد.

می توانید چای گیاهی را با ریحان بنوشید و یا به راحتی از ریحان تازه و خام در سالادها ، سس ها ، کرم ها یا وینگرت استفاده کنید.

* برگاموت

اسانس برگاموت که در ادکلن ها و عطرها استفاده می شود از پوست درخت نارنج تلخ به دست می آید. این روغن ضروری می تواند به شما در مبارزه با عصبیت خفیف به روش طبیعی کمک کند. اگر عطرش را دوست دارید می توانید روزانه از آن به عنوان عطر استفاده کنید یا آن را به نرم کننده پارچه یا خوشبو کننده هوا اضافه کنید.

* اورگانو

در طب قدیم ، پونه کوهی بیش از همه به عنوان داروی هضم و همچنین به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه به دلیل عطر و طعم فوق العاده ای که به مواد غذایی می بخشد در بسیاری از کشورها مصرف می شود. با این حال ، دیگر استفاده ی دارویی از آن مرسوم نیست.

چای اورگانو یک راه حل طبیعی عالی برای آرام کردن عصبیت ، اضطراب یا استرس به صورت تدریجی و بدون عوارض جانبی است. اگر تصمیم به استفاده از روغن ضروری دارید ، می توانید آن را با روغن اسطوخودوس ترکیب کنید تا اثرات آرامش بخش آن بیشتر شود.

* پرتقال

پرتقال با عطر دلپذیر ، شیرین و طراوت خود یکی از بهترین داروهای طبیعی برای عصبی بودن است. در حقیقت ، مرکبات ، به طور کلی ، از این نظر بسیار مفید هستند. توصیه می کنیم از پوست پرتقال استفاده کنید ، زیرا حاوی بسیاری از مواد مغذی غلیظ و بسیار معطر است.

می توانید چای گیاهی ، آب میوه یا اسموتی تهیه کنید. همچنین می توانید پوست پرتقال را رنده کرده و آنرا یخ بزنید تا هر زمان که بخواهید در دسترس داشته باشید.

* بابونه

همیشه چای بابونه گزینه خوبی است. این چای گیاهی بسیار آرامش بخش است و در عین حال به تسکین درد خفیف نیز کمک می کند. بنابراین ، این گزینه عالی برای نگه داشتن شادی شما در همه زمان ها است.

همچنین می توانید از اسانس بابونه به عنوان عطر خانگی استفاده کنید. اگر آن را با روغن گیاهی دیگری مانند نارگیل ، بادام ، زیتون ، کنجد یا جوجوبا مخلوط کردید . همچنین می توانید از این مخلوط به عنوان روغن ماساژ برای افزایش آرامش استفاده کنید.

* آنجلیکا

از ریشه آنجلیکا در هند برای درمان اختلالات عصبی مانند صرع استفاده می شد. خواص آرام بخش فرشته چینی برای درمان عصبی ، اضطراب ، استرس ، بی خوابی و حتی میگرن بسیار عالی است.

اگر می خواهید استحکام این گیاه را افزایش دهید ، چای گیاهی آنجلیکا را با پوست بابونه و پرتقال تهیه کنید. علاوه بر این ، اگر چای خود را با عسل طبیعی شیرین می کنید ، اثر آرامش بخش تری خواهید گرفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد