اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ممکن است ایالات متحده با توجه به شیوع کرونا در جهان در مورد تحریم‌های ایران تجدید نظر کند

مایک پومپئو گفت که با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان ممکن است ایالات متحده آمریکا در مورد تحریم‌های اعمال شده بر ایران تجدید نظر کند.

به گزارش سایت طلا ، به نقل از خبرگزاری رویترز مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا از احتمال تجدید نظر ایالات متحده آمریکا و کاهش تحریم‌های اعمال شده علیه ایران و دیگر کشورها به منظور مبارزه با ویروس همه‌گیر کرونا خبر داد، اما هیچ وعده‌ی دقیق و مشخصی برای انجام این کار نداد.

پومپئو در گفت و گو با خبرنگاران تأکید کرد که کمک‌های پزشکی و بشردوستانه مشمول تحریم‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا که در سال 2015 برای محدود کردن برنامه‌های هسته‌ای ایران به تهران تحمیل کرده بود، نمی‌شوند.

این در حالی است که تحریم‌های گسترده‌ی ایالات متحده آمریکا علیه ایران بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی را از تجارت و ارائه‌ی کمک‌های بشردوستانه به ایران باز می‌دارد.

پمپئو در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است به مرحله‌ای برسیم که ایالات متحده در مواضع خود در اعمال تحریم‌ها بازنگری کند گفت: «ما به صورت مرتب همه‌ی سیاست‌های خود را ارزیابی می‌کنیم، بنابراین در پاسخ به این سؤال که آیا ما هرگز در مواضع خود تجدید نظر خواهیم کرد؟ باید بگویم بله، البته.»

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد