اونس طلا2152.89
مظنه14,111,000
18 گرم3,257,500
ارزش سکه31,792,083
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

ساعت کاری بانک‌ها و اداره‌ها تغییر می کند؟

ساعت کاری اداره‌ها و بانک‌ها که به دنبال تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تا پایان سال گذشته دچار تغییراتی شده بود، برای ایام باقی مانده تا پایان نوروز ظاهرا امروز طی جلسه ای تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش سایت طلا ، با شیوع ویروس کرونا و تأکید بر حداقل عبور و مرور و کاهش مراجعه به سازمان‌ها و اداره‌ها و همچنین بانک‌ها از مدتی قبل از سال جدید، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تغییراتی در ساعت کاری سازمان‌ها و بانک‌ها ایجاد شد؛ به نحوی که با حداقل حضور نیروها و ساعت کاری ادارات همراه بود.

این در حالی است که ساعت کاری ادارات به ۸ تا ۱۳ تغییر کرده بود و با بخشنامه‌ای که سازمان اداری و استخدامی در این رابطه داشت، دستگاه‌ها می‌توانستند بنا بر مشاغل در اختیار نسبت به دورکاری آن‌ها اقدام کنند.

همچنین در مورد بانک‌ها نیز ساعت کاری تغییر کرد و برای ایام نوروز بانک‌ها دست به تغییرات دیگری زدند و شعب را کشیک کردند که با حداقل حضور کارکنان آن‌ها همراه بود؛ به طوری که بانک‌های خصوصی از ۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین به صورت کشیک فعالیت می کنند و ساعت کاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ در ایام غیر تعطیل و از ۹ تا ۱۲:۳۰ در بقیه ایام خواهد بود. در بانک‌های دولتی که به صورت کشیک فعال هستند، ساعت کاری آن‌ها برای پذیرش مشتری بین ۷.۳۰ تا ۱۳.۳۰ تعیین شد.

در حالی از فردا سه شنبه (۵ فروردین) روزهای کاری ۱۳۹۹ به طور رسمی آغاز می‌شود که تاکنون وضعیت اداره‌ها برای ادامه روال مشخص نیست و ابهاماتی در این رابطه وجود دارد. برخی اعلام کرده‌اند که ساعت به روال عادی برمی‌گردد و حتی در برخی خبرها آمده بود که سازمانها تا پایان نوروز تعطیل خواهند بود.

اما آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد که تا کنون هیچ تغییری در تصمیم قبلی ایجاد نشده و فعلا به همان روال قبل ساعت کاری ۸ تا ۱۳ برای سازمان ها و بانکها ادامه دارد. ظاهرا امروز (دوشنبه) جلسه ستاد ملی کرونا برگزار خواهد شد و که در آن ممکن است تغییراتی در روال ساعت کاری یا حضور کارکنان اتفاق بیفتد که اطلاع رسانی خواهد شد.

بر این اساس بانک‌ها با وجود اینکه بخشنامه ساعت کاری و روال خود را از پیش از عید تعیین کرده بودند، بعید نیست که با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا تغییراتی در آن ایجاد کنند، اما اگر تصمیم جدیدی اخذ نشود تا پایان نوروز طبق همان تصمیم قبلی ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور کارکنان در سازمان ها و دستگاه ها ادامه خواهد داشت که ساعت ۸ تا ۱۳ است و تصمیم گیری برای دورکاری آنها نیز بر عهده خود دستگاه ها خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد