اونس طلا2302.52
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

جدیدترین آمار کرونا در کشور؛ تعداد جان‌باختگان به ۱۴۳۳ نفر رسید/آخرین آمار جهانی کرونا

براساس اعلام معاون وزیر این در حالی است که ظرف بیست و چهار ساعت گذشته ۱۴۹ نفر از مبتلایان فوت کرده اند که مجموع فوت شدگان به ۱۴۳۳ نفر رسید.طبق آخرین آمار جهانی نیز ، کشور آمریکا با افزایش ۴ هزار و ۸۷۶ مبتلا در یک شبانه روز، در رده ششم کشورهای جهان قرار دارد؛ ایتالیا هم با افزایش ۵ هزار و ۳۲۲ مبتلا تنها در یک روز، رکورد افزایش روزانه مبتلایان این بیماری را شکست!

علیرضا رئیسی گفت: از ظهر روز گذشته تا امروز ۱۲۳۷ مبتلای قطعی به ویروس کرونا شناسایی شده اند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور افزود: به این ترتیب آمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۱۹ هزار ۶۴۴ مورد افزایش یافت.

براساس اعلام معاون وزیر این در حالی است که ظرف بیست و چهار ساعت گذشته ۱۴۹ نفر از مبتلایان فوت کرده اند که مجموع فوت شدگان به ۱۴۳۳ نفر رسید.

رئیسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این مدت ۶۷۴۵ نفر از مبتلایان در این مدت بهبود یافته اند.

به گفته وی در سیزده استان کشور شاهد کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بیست و چهار ساعت گذشته نسبت به روز قبل آن بوده ایم.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور

تهران: ۲۲۰، قم: ۳۶، گیلان: ۹۹، اصفهان: ۱۴۵، البرز: ۹۵، مازندران: ۸۴، مرکزی: ۱۷، قزوین: ۸، سمنان: ۵۲، گلستان: ۱۵، خراسان رضوی: ۴۸، فارس: ۵۰، لرستان: ۹، آذربایجان شرقی: ۵۵، خوزستان: ۱۰، یزد: ۴۹، زنجان: ۴۴، کردستان: ۱۵، اردبیل: ۳۵، کرمانشاه: ۵، کرمان: ۱۲، همدان: ۲۲، سیستان و بلوچستان: ۸، هرمزگان: ۱۷، خراسان جنوبی: ۱۸، چهارمحال و بختیاری: ۳، ایلام: ۲۰، آذربایجان غربی: ۲۷، کهگیلویه و بویراحمد: ۱، بوشهر: ۱، خراسان شمالی: ۱۷

بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه 245 هزار و 749 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد 10 هزار و 46 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

تاکنون از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، 88 هزار و 441 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند با این بیماری مبارزه کنند.

طبق آمار، تا این لحظه کشور چین به عنوان مبدا شروع ویروس با 80 هزار و 967 مبتلا در رده اول کشورهای جهان قرار دارد؛ بعد از آن کشورهای ایتالیا، ایران، اسپانیا و آلمان به ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

نکته قابل توجه در آمار، افزایش شدید تعداد مبتلایان در کشورهای اروپایی است؛ کشور ایتالیا با افزایش 5 هزار و 322 مبتلا تنها در یک روز، رکورد افزایش روزانه مبتلایان این بیماری را شکست.

کشورهای اسپانیا، آلمان و فرانسه نیز وضعیتی مشابه دارند؛ کشور اسپانیا با افزایش 3 هزار و 638 مبتلا نسبت به روز گذشته و کشور آلمان با افزایش 2 هزار و 993 مبتلا نسبه به روز گذشته، در رده‌های چهارم و پنجم جهان قرار دارند.

کشور آمریکا نیز با افزایش چشمگیر مبتلایان مواجه است؛ این کشور با افزایش 4 هزار و 876 مبتلا نسبت به روز گذشته در مجموع 14 هزار و 340 مبتلا دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد