سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

کاهش شدید قیمت پراید در بازار+قیمت

ریزش شدید قیمت پراید در پی کاهش تقاضا این روز‌ها با شیوع ویروس کرونا، کمتر مشتریان برای پرسیدن حتی قیمت به نمایشگاه خودرو مراجعه می‌ کنند و اکثر نمایشگاه داران، غیرحضوری و تلفنی پاسخگوی سوالات هستند

کاهش شدید قیمت پراید در بازار

 

ریزش شدید قیمت پراید در پی کاهش تقاضا این روز‌ها با شیوع ویروس کرونا، کمتر مشتریان برای پرسیدن حتی قیمت به نمایشگاه خودرو مراجعه می‌ کنند و اکثر نمایشگاه داران، غیرحضوری و تلفنی پاسخگوی سوالات هستند در ماه‌ های اخیر با افزایش قیمت خودرو، معاملات با رکود مواجه شده بود و حالا شیوع ویروس کرونا باز هم مزید بر علت شده است. کاهش تقاضا موجب بازگشت قیمت پراید به زیر ۶۰ میلیون تومان شده است.

با کاهش تقاضا قیمت پراید که در دو سه هفته اخیر جهشی عجیب و غریب را تجربه کرده بود پایین آمد. قیمت پراید ۱۳۱ سفید روز گذشته یک بار دیگر به زیر ۶۰ میلیون تومان رسید. قیمت پراید ۱۳۱ سفید دیروز ۵۹ میلیون تومان عنوان شد که البته برای این قیمت پراید نیز خریداری در بازار وجود ندارد.

کاهش شدید قیمت پراید در بازار

در این میان قیمت پراید ۱۱۱ نیز که گرانترین مدل این خودرو بود با سقوط چشمگیری همراه شده است. دلالان که با فضاسازی توانسته بودند قیمت این محصول را در هفته های گذشته تا سطح ۶۹ میلیون تومان نیز بالا ببرند حالا با کاهش تقاضا عقب نشینی چشمگیری کرده اند. قیمت پراید ۱۱۱ سفید اکنون ۶۲ میلیون تومان عنوان می شود.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

مهندس جوان  دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 22:27
از بختک کومار خبری نیست؟

1 1

افشین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 14:31
یه سلامی هم عرض کنیم خدمت مالدارا ، همتی توی پست جدیدش خیلی ازتون تشکر کرده گفته اگر حمایت شما نبود حیران بودیم

4 0

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 11:48
اگه تحریم لغو بشه بیشتر سران مملکت و گردن کلفتها سکته مغزی می کنن وایران بالاترین کشته سکته قلبی ومغزی درجهان راثبت می کنه

1 0

تهرانی چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 11:23
احتمال عبور شاخص دلار از 103

6 2

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 11:22
داداش به این اردبیلی بگید پشت پرده حراجیف نزن بیا بیرون ببینیم چه میبافی
مردم کم بدبختی ندارن توهم اضافه میکنی
اگه به خاطر بالا بردن قیمت طلا زر می زنی مثل برخی اعضا درست بزن
تازه آنطوری که شنیده ام از ۳۱۷نفریاران واقعی امام زمان موقغ ظهور،کسی از اردبیل تولیست نیست

0 0

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 11:51
شوخی کردم داداش به دل نگیر ازمغان یه نفرتو لیست هستش

0 0

Solisss دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 11:43
نه یکی از فارسها هس به نام کیان کارش هم مشخصه ههههههههه

2 0

فاندامنتالیست سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 11:20
تازمانی که اقتصاد امریکا به وضعیت نرمال برنگرده انتظار افزایش درهیچ کدام ازبازارهای موازی ان مثل بیت کوین وانس نبایدداشته باشید.کاهش بهره امریکا دردفعات قبل بشدت باعث افرایش انس میشد اما اینباراین اتفاق نیفتاددرصورتی که کاهش بهره شدیدتر بود.امریکا قطعااینقدرپول تزریق نکرد که انس صعودی شود.پس انس تا کف کانال تکنیکالی پیش میره چون امریکا این رومیخواد واما با رونق گرفتن و عادی شدن بورس امریکا انوقت شاهد افرایش انس خواهیم بودکه طبق نظریه پزشکی herd immunity یا همان مصونیت جمعی احتمالا کرونا حدود اردیبهشت و خرداد کاهش شدیدخواهد داشت که فرمایش جناب محمدی رو هم تایید می کندکه انجاها کف انس است و بعد ازان چون کرونا کاهش پیدا می کند بورس امریکا و انس افزایش پیداخواهد کردپس تا ان زمان شخصا خرید طلا رو صلاح نمیدانم مگر نوسانگیری سریع.اما درباره بورس ایران قضیه روکمی متفاوت میبینم.ریزش دوهفته قبل بورس جدای ازخیلی مسائل مثل کرونا ونفت بیشتربخاطر فروش حقوقی ها و کارگزاری ها در اواخرسال و تسویه میدونم و چون انها وقتی فروختندوخالی کردند نمیخواستند دوباره تو سقف بخرند ریزشی کردند که دوباره دراصلاحات خرید خوب بزنند که امار خرید حقوقی ها دراخر سال گواه این موضوع بود.و در مورد دلار هم دقت داشته باشید ک‌ه انتخابات امریکا در پاییز می باشد و از چندماه دیگه رقابت شدید خواهد شدو دولتی که این دوسال رو بهدهرطریقی تحمل کرده قطعا میتونه این چندماه رو هم تحمل کند و سقف دلار طبق اساتید این کانال همان ۱۷ یا ۱۷۵۰۰ خواهد بود

4 0

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 11:15
فوري فوري تررررررررر
آقاااااا نميخواهد قيمت سكه را بياره پايين حتي اگه تحريم ها لغو شه حتي اگه خود ترامپ بياد ايران.... بخدا براش منفعت داره بالاتر ميبره تا مالدار شي يه شبه مياره پايين
خود دولت سلطان دلال بازي هست اصلا نه كاري به كاهش انس داره نه كاري به لغو تحريم داره دلارو بالا ميبره چرا؟؟؟؟؟ اونو بايد از دولت عدل امام زمان بپرسي
ولي همتي خيلي تابلو هست اين كارات
بخدا خريد ضايع ترين كار ممكنه هست

2 2

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 10:54
مدیر سازمان جهانی بهداشت: آمریکا با تعلیق برخی از تحریم‌های ایران موافقت کرد
مدیر سازمان جهانی بهداشت به شبکه لبنانی «المیادین» گفت:
?با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا درباره حمایت از ایران و تسهیل اقدامات بانکی در زمان اضطراری صحبت کردم و در این تماس بر ضرورت حمایت از ایران در مقابله با بیماری کرونا تمرکز داشتیم.
?آمریکا با تعلیق برخی تحریم‌ها علیه ایران بویژه تحریم‌های مربوط به تسهیل اقدامات بانکی در موارد فوق‌العاده موافقت کرده است.
@goldn_newss

2 2

Solisss دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 10:53
فوری فوری
کاهش دوهزار تومانی دلار درپی لغو برخی از تحریم ها .
خبر فوری@khabarefoori

2 2

آماتور اصيل سه سال میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 10:32
کاربر گرامی جناب بمب اتم برداشت بنده از متن شما و جناب اردبیلی ،می‌تواند جنگ یا حتی جنگ اتمی باشد!در این ایام که در آستانه عید نوروز هستیم و عملا به دلیل شیوع ویروس کرونا عیدی برای هیچکس وجود ندارد بهتر است با اخبار ایچنینی باعث تشویش بیشتر خاطر یکیدیگر نشویم چون در این ۷ روزی که اشاره کردید هر سونامی یا آتشفشان یا طوفانی یا جنگی هم بخواهد رخ دهد بدلیل شرایط ویژه و تعطیلی سراسری از دست کسی کاری ساخته نیست!

4 3

جوانمرد دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 09:26
مجید اردبیلی= توهمات ایرانی ها= آرزوی دلال ها=انرژی منفی=بختک جان مردم!
.....
توی شرایطی که پرستاران و پزشکان ما خسته اند و داغون... این شخصیت متوهم شَبهَ مانند میاد و اینجا ترس و دلهره رو به مردم تزریق میکنه!
مجید اردبیلی هر جا هستی
برو به درک
*مردک بی خاصیت!*
یک چند ماه خفه شی
کسی نمیگه لالی تو!!

1 0

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 18:46
درود بر "جوانمرد" جوانمرد! و خرد یار منفی دهندگان!

23 29

بمب اتم + سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 06:58
بزرگترين سونامي دنيا در ٢٠٠ سال اخير؛.....!!!
" مجيد اردبيلي؛
آغاز بحران!
پايان آرامش........!!
.
.
.
انرژی در حال پر تنش و پر تنش تر شدن است...!
بخصوص برای حکومت ها و حکومت مداران ،،!
ترس ها،
کنترل ها،
قدرت طلبی ها !!..تشدید میشود. امکان فعالیت های نظامی از امروز افزایش می یابد و در 19 و 20 و 21 ، 22 ، 23 ، 24 مارچ به اوج میرسد. !
امکان زلزله و آتشفشان ، تغییرات شدید آب و هوایی، انفجار و آتش و تصادف و اتفاقات مرگبار افزایش می یابد.!!
این تعاملات كه در ٢٠٠ سال اخير بي سابقه بوده بسیار قوی و تکان دهنده هستند که سرنوشت ما را رقم میزنند. تصمیم هایی که سردمداران حکومتی در این تاریخ ها می گیرند و فرمان هایی که صادر میشود بازارهاي مالي و اقتصادي جهان را دگرگون و سرنوشت دنیا را در آینده اي نزديك رقم خواهند زد..!!

2 0

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 18:42
عجب جناب "نيما اديب"!
از طرفی میگویید "علم و دانش بر جهل و ناداني پيروز است" و از طرفی میگویید "قطعا پيش بيني جناب اردبيلي به وقوع خواهد پيوست"!
در عجبم!

2 3

دكتر بيشگو چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 10:49
موافقم جناب اردبيلي همانطور كه فرموديد در تايمي كه اشاره فرموديد انرژی ها فعال ، پر قدرت ، پر تنش خواهند شد و کنترل اوضاع در روزهای آینده بسیار سخت خواهد بود.با عظیم ترین انرژی هایی روبرو میشویم که مدت هاست آنها را تجربه نکرده ایم.

4 6

نيما اديب چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 10:12
قطعا پيش بيني جناب اردبيلي به وقوع خواهد پيوست، هميشه علم و دانش بر جهل و ناداني پيروز است

4 3

برنا یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 10:05
یک لحظه داشت باورم میشد. بعد که کامنتها رفت تو فاز ونوس و ماه و نپتون و پولوتون فهمیدم سر کاریم

6 6

مزدك پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 09:51
درود بر جناب اردبيلي...
در حال ورود به یکی از پرقدرترین و سنگین_ترین طوفان_انرژی در طول زندگیمان هستیم، طوفانی که همانند اون به 230 سال پیش بر می گردد. زمانی که ماه در خون می غلتد، الهه مادر توان رویایی با این طوفان را نخواهد داشت. قدرت انرژی این طوفان به قدری خواهد بود که قدرت منطق از ما گرفته می شود و سبب دگرگونی خواهد شد.

6 4

آقا بايرام سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 09:40
اگه آقاي اردبيلي مثل هميشه درست پيش بيني كرده باشه بايد ازش تقدير هم كنيم كه به موقع هشدار لازم رو دادن
سپاسگزاريم

4 3

تيفوسي❗️ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 09:36
هر چي بلا بود رو ما تجربه كرديم ديگه چه اتفاقي ميخواد بيفته كه اوضاع بدتر از اين شه؟ كرونا هم ما رو نكشه اردبيلي ما رو ميكشه .....

8 0

بگذر چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 09:23
دید و بازدید عید که بعضیا تدارکشو دیدند از سونامی بدتره

3 4

شب خیز سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 09:21
طلا گرون میشه یا ارزون یا ما هم میمیریم اگه سنگ از اسمون میاد این اونس میخاد بریزه

6 1

ماتيك ✔️ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 08:43
جناب ميلاني::
سکستایل ماه با ونوس 17:34 زمان17 مارس .....
من میدانم انرژی ازادخواهد شد ....
ونوس حاکم پول عشق ارزشها و داراییها مادی و معنوی است و ماه نشان احساسات و نوسانات احساسی است که سکستایل ماه با ونوس باعث نوسانات احساسی درمارکتهاخواهد شد ...✔️

8 2

ميلاني نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 08:36
ماه و نپتون ۱۴:۵۶ زمان ۱۸مارس
ماه نشان نوسانات احساسی با نپتون تبدیل و دگردیسی باقرارگرفتن در خانه هشتم .من باعطشی زیاد میخواهم باعث تولدی دوباره شوم .

5 3

Ronaldo 10 ♥️ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 08:21
بابا چي ميگي ؟؟ ملت رو نترسون

4 4

دروازه بان دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 08:17
چند روز به شروع بحران مونده؟ حداقل آمادگي شو داشته باشيم

7 0

آماتور2 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 08:16
جالبه موقع تعطیلات رسمی سال نو ایرانی هم هست.کلا مافیای طلای جهانی که هستیم خاورمیانه هم هستیم تعطیلم که هستیم چه شود؟

6 2

جنتلمن 57 چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 08:15
منم با جناب اردبيلي موافقم// فقط خدا كنه اوضاع مردم بدتر از اين نشه....

4 5

بحران زده سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 08:10
شما هم كه هر وقت نظر ميدي انرژي منفي ميدي)) يه بار شده خبر خوب بدي؟ فقط زلزله فقط بحران، سونامي، كوفت، زهر مار.........

4 1

تماشاچي چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 08:06
كم بدبختي داشتيم،،،بحران در بحران، چه شود ؟

4 2

شير غران سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 07:59
يعني مجيد اردبيلي علم غيب داره كه اين حرفا رو گفته كاكو؟؟؟؟

7 2

هلن ستوده چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 07:46
اي كاش اقاي اردبيلي تو سايت حضور داشتن و خودشون نظر ميدادن

4 3

كيان تهراني سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 07:37
آقاي اردبيلي بي دليل حرف نميزنه فك كنم قضيه جديه منم چند وقت پيش يه مطلب در مورد اين اتفاقات كه قراره رخ بده خوندم

8 0

زهر مار دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 07:25
آغاز بحران؟ ما خود بحرانيم...
پايان آرامش؟ معني آرامش رو نمي دونيم دادا...

1 6

گرگ وال استريت 2020 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 07:19
اين بحران ها بيشتر كشورهاي قدرتمند و بزرگ دنيا رو درگير ميكنه

6 0

پدر بزرگ! سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 07:17
خدا آخر و عاقبت همه رو به خير كنه/الهي آمين

3 0

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 05:36
نفت بشکه ای ۲۰دلار دامپینگ است اخیرا تولید نفت آمریکا روزانه ۱۲/۵میلیون بشکه بود که با این روند تقریبا ۹۰درصد شرکتهای نفتی آمریکا ورشکست و از دور خارج میشوند هدف اصلی آمریکا از تحریم ایران فقط جایگزینی خودش به جای مشتریان ایران بود وگرنه ایران اگر به همه دستورات آمریکا باز بهانه جدیدی می گرفتند نقشه آمریکا حذف نفت عربستان به بهانه حقوق بشر بعد از شکست کامل ایران بود روسیه هم که مدام تحریم جدید نفت و گاز میشد پوتین و عربستان با ایجاد جنگ زرگری قیمتها را پایین کشیدند بعد از حذف نفت آمریکا عرضه نفت به تعادل میرسد و قیمتها مجددا بالا خواهد رفت اما حداکثر ۶۰دلار چون نفت ۱۲۰دلاری باعث ظهور مقدمات تولید نفت شیل امریکا شد

4 1

بابا نوئل سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 01:43
کرونا عفونت بیمارستانی
ما کرونا را به عفونت بیمارستانی تبدیل کردیم!
شیوع و بروز یک تفاوت دارند و آن اینکه بروز به موارد جدید یک بیماری گفته میشود و شیوع تعداد رايج بیماری در یک زمان معین در جامعه است.
به شيوع عادت ايجاد ميشود اما به بروز حساسيت!
يعنى ما به شيوع مرگ روزمره عادت داريم چنانكه مرگ ٦٠ نفر در روز از تصادف رانندگى برايمان عادى شده اما وقتى يك اتوبوس ٣٠ كشته ميدهد بغض ميكنيم.
اينجا يك واقعيت تلخ پنهان است.
كرونا با حدود ٢٠ كشته در روز دو هفته است مهمان ناخوانده ماست، اين عدد تلفات خيلى زود سه رقمى خواهد شد اما ما به اين تعداد مرگ به دست يك قاتل جديد سريالى واكنش نشان خواهيم داد.
ايراد كار كجاست؟
آمار ٤٠ درصدى منشاء بيمارى از بيمارستان يك پرچم قرمز است.
براى من كه پس فردا را بيشتر مى‌بینم این یعنی ما کرونا را با عدم مراعات اصول استاندارد بهداشت بیمارستانی به یک عفونت نازوکامیال تبدیل کردیم.
عفونت بیمارستانی غیر از مساله مقاومت دارویی و تضعیف سنگرهای دفاعی ما یک ایراد بزرگتر دارد.
ما یک یا دو ماه را به مردم بیمار عادی گفتیم خانه بمانند...
تختهای بیماری ‌های شایع را به کرونا دادیم...
کرونا حجم دارد، یعنی هم تخت میخواهد و هم تخت مجاورش را تعطیل میکند!
اینجا نقطه شکست خواهد شد.
بیماری ها با شیوع ثابت امکان بستری و درمان را از دست دادند زیرا هم تخت‌شان به کرونا اختصاص داده شد و هم از ترس بیمار شدن در خانه ماندند.
اینجا موج سرباری کرونیسیته و تشدید بیماری مزمن را برایمان در بهار رقم خواهد زد.
فاز بیمارانی که اسفند را از دست دادند و درمان نشدند...
کرونا خواهد گذشت اما عفونت بیمارستانی کرونا سایر بیماران را فراری داد و در خانه ها بستری کرد.
امکانات تشخیصی و درمانی معطوف به کرونا شد و همینجا ما شکست خواهیم خورد.
شیوع سایر بیماریها که تغییر نکرد پس ما بیماران میس شده زیادی را از سایر بیماریها خواهیم داشت.
بهار فصل اور لود و کلاپس نظام سلامت است.
تمام خبرگان از خطر Exhausting نظام سلامت مینوشتند این دو فاز دارد.
فاز اول که زیر بار پیک کرونا رخ میدهد و به علت جو حماسی شاید قابل اداره باشد، اما سپاه مجروح درمان در بهار تحمل سرباری بیماران سایر بیماری‌ها را نخواهند داشت.
این کلاپس دوم کرونا را به بیماران ضعیف فعلا در خانه مانده میبرد.
کرونا را امروز به عنوان یک عفونت بیمارستانی باور کنیم زیرا کرونا به فرهنگ زیستی ما ضمیمه شده است.

1 1

علی مممممممممم سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 09:19
کاش بجای اینهمه انشاوناامیدکردن که اگه چهل صفحه هم ادامه بدی غیرضررچیزی نداره حالاکه تمام دولت ونهادهای نظامی ومراجع و...دارن جهت کاهش وکنترل این بیماری تلاش میکنن میامدی ازبخشی ازمردمی که به بازاروخریدومسافرت وعیددیدنی و...میرن میخواستی ازخانه بیرون نیان این خیلی کمک بیشتری به مردم میکرداگرواقعا دوست دارکشورومردم هستی

2 0

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 02:18
درود بر شما و با سپاس از نکات بسیار مهم و تامل برانگیزی که فرمودید.
تمام فرمایشات شما کاملا درست و به جا بودند به جز این که اگر واقعا مردم برای یک ماه در خانه بمانند و با تمام توان و در حد امکانشان به توصیه های بهداشتی عمل کنند و واقعا حکومت یک ماه را بصورت جد قرنطینه اعلام کند از این بحران به سلامت و با کمترین خسارت عبور خواهیم. در مورد ایفای نقش موثر و جدی حکومت که شک دارم ولی حداقل هر کدام از ما به نوبه خود باید تمام تلاشمان را انجام دهیم و از دیگران هم به اندازه توانمان درخواست همکاری کنیم؛ وگرنه این بحران اثرات بسیار مخربی هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت خواهد داشت.

4 0

شعبده باز سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 01:21
فریبرز رئیس دانا: معیارهای سازمان ملل می‌گوید ۵.۲ میلیارد نفر در جهان فقیر هستند.
در ایران ۴۰ تا ۴۵ درصد جامعه شهری زیر خط فقر مطلق هستند. هزینه خانوار ۷۵ درصد جامعه، کمتر از هزینه یک خانوار متوسط است.
ایران شش میلیون بیکار دارد. این سیاست‌های نولیبرالی این بلا را بر سر جامعه آورده است دیگر! ولی آیا دولت می‌تواند این سیاست‌ها را ترک کند؟ نه! نه می‌تواند، نه می‌خواهد و نه اجازه دارد. به طور کلی به اتفاق، دستشان در مخزن منافع مشترک است. گاهی هم اختلاف می‌شود و روی دست هم می‌زنند. گاهی هم برخی که بیخودی خود را وارد معرکه کرده‌اند می‌لغزند و سر و کارشان به دادگاه کشیده می‌شود.
- در این صورت در سایه نولیبرالیسم در ایران، تنها ثروتمندان رشد خواهند کرد؛ آیا اینچنین است؟
ف. ر: سیاست‌های نولیبرالی مرادف است با رانت. سیاست‌های نولیبرالی عبارت است از تمرکز هرچه بیشتر بر منابع پولی و مالی. می‌بینیم که برنامه‌هایی که دولت روحانی به‌عنوان خروج از رکود داد، یکی پس از دیگری برنامه‌هایی بود برای خوشبخت کردن بانک‌ها. می‌بینیم که این بانک‌ها چه نقدینگی و تورمی ایجاد کردند و چه سودهای کلانی بردند و بعد هم ورشکست شدند.
این نظام نولیبرالی‌ست! پایین نگه داشتن دستمزد، حذف خدمات و هزینه‌های رفاهی دولت به این بهانه که ما داریم سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا نرخ رشد را بالا ببریم. در واقع بالا رفتن نرخ رشد- حالا اگر حتی درست هم بگویند- یکی از خطرناک‌ترین بحث‌هایی است که در اقتصاد می‌شود، چراکه آن بالا رفتن نرخ رشد در واقع چیزی نبوده جز ثروتمندتر شدن حلقه ثروتمندان. آن معیار، توزیع درآمد و محرومیت را اندازه‌گیری نمی‌کند. الآن دو سال است که ما تورم ۴۰-۵۰ درصدی داریم و بعد از بالابردن ناگهانی بهای بنزین این تورم به ۶۰-۷۰ درصد در سال جاری خواهد رسید. این به معنی فقیرتر کردن و محروم‌تر کردن مردم تهی‌دست روستایی و شهری‌ست.
تابش سیاست‌های نولیبرالی بر اقتصاد ایران
مصاحبه با فریبرز رئیس دانا
27 آذر 1398روزنامه آرمان امروز
یاد و نام استاد فریبرز رئیس دانا نویسنده واقتصاددان سوسیالیست، که برای جهانی بهتر و عادلانه تر، تمام عمر نوشت و گفت و تلاش کرد و به زندان رفت، گرامی باد

3 1

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 04:50
پاسخ به "ال ناز"
به نظر شما اساس این تحلیل های اقتصادی که شما اینجا میبینید چیست؟
پاسخ: علم اقتصاد
به متخصص علم اقتصاد چه میگویند؟
پاسخ: اقتصاددان
فریبرز رئیس‌دانا، اقتصاد‌دان سوسیالیست، استاد دانشگاه تهران، نویسنده، مترجم، روزنامه نگار و فعال سیاسی، در ۲۶ اسفند پس از شش روز مبارزه با بیماری کرونا درگذشت. او متولد سال ۱۳۲۷ و دانش‌آموخته دکترای اقتصاد از مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی از مدرسه اقتصاد لندن بود.

5 4

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 03:04
اومدي تو سايت طلا وسط دلال هاي سكه و اب شده و دلار داري از عدل اجتماعي حرف ميزني ،،،،،، اشتباه اومدي برو تو مدرسه از اول ابتدايي فرهنگ سازي كن اينجا همه دنبال اينن كي بريزه بخرن سود كنن پول سود از جيبكدوم كارگري مياد گناهش گردن سران مملكت كه راي آوردن

5 2

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 01:16
سقف جدید در فروردین ماه فقط در گروی انس جهانیه اگر در همین محدوده بمونه و دلار وارد کانال ۱۷۰۰۰ بشه سقف جدید داریم اگر انس بالا بره حوالیه ۱۶۵۰ دلار هم در این محدوده بمونه باز سقف جدید داریم اما اگر انس وارد کانال ۱۳۰۰ بشه حتی اگر دلار هم وارد کانال ۱۷۰۰۰ بشه نهایت سقف اسفند در فروردین تکرار میشه چون حباب مثبت به حداکثر میرسه و بازار توان سقف جدید نداره و سقوط های پی درپی شروع میشه

2 2

همنشبن درد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 01:12
هشدار/
هدف طرح مسکن ملی در سال پایانی دولت روحانی چیست؟!
برنامه مهم مسكن مهر در دولت قبل براي دولت روحاني بيشترين درامد را به ارمغان آورده است زيرا صاحبان اين خانه ها تا كنون با پرداخت اقساط ماهانه خود، هزاران ميليارد تومان به حساب دولت يازدهم و دوازدهم واريز كرده اند.
با وجود چنين درامد سرشاري، آقاي آخوندي وزير راه، مسكن و شهرسازي در دولت روحاني نه فقط هيچ اقدام مثبتي براي حل مشكلات مردم به عمل نياورد بلكه با ناسپاسي تمام، طرح ملي مسكن مهر را مزخرف خواند.
اينك در شرايطي كه مردم تحت تأثير ناكارامدي هاي فزاينده دولت، نگران حفظ جان خود و عزيزانشان از تهديد ويروس مرگبار كرونا هستند، دولت روحاني در صدد برامده است تا از مردم براي تامين مسكن ثبت نام كند!
دولت كنوني در هفت سال گذشته عملا هيچ اقدامي در جهت ساخت مسكن به عمل نياورد و موجب افزايش لجام گسيخته قيمت مسكن شد ، بنابراين چگونه مي توان باور كرد كه آنها در آخرين سال عمر خود به فكر ساخت مسكن براي مردم نيازمند افتاده باشند؟!
تنها يك دليل واضح براي اين كار باقي مي ماند و آن خارج كردن هزاران ميليارد تومان از جيب مردم به بهانه ساخت مسكن و تحويل يك دولت ورشكسته با خزانه خالي و بدهي صدها هزار ميليارد توماني به مردم همراه با توقعات به حق آنان به رئيس جمهور و دولت بعد است.
بايد به مردم هشدار داده شود كه در اين شرايط سخت، در دام فريب گرفتار نشوند و منتظر انتخاب يك رئيس جمهور با كفايت و اجراي سياست هاي دولت بعد در زمينه توليد مسكن كه بي گمان همسو با خواست و توان مالي مردم خواهد بود، باقي بمانند.

5 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 01:04
عزیزان سوال میپرسن چرا من میگم معامله نکنید تا ۱۷ فروردین؟
دوستانی که با من از آذرماه همراه هستن من کلا خریدار بازار بودم ودر تمام سقف ها سیو دادم سکه ۳۸۰۰ و گرم طلا ۳۸۰که آبشده تقریبا۱۶۷۰ بود و دلار ۱۱۰۰۰ بود خرید کامل دادم و در ۴۷۷۰ سکه و دلار ۱۴۰۰۰ و آبشده ۲۱۰۰ کامل فروش دادم
مرحله بعد در ۴۳۰۰ سکه و آبشده ۱۸۸۰ آبشده و دلار ۱۲۴۰۰ دو باره خرید دادم سپس در ۴۹۰۰ و سکه و آبشده ۲۲۷۰ و دلار ۱۴۰۰۰ دو باره فروش دادم سپس در ۴۶۵۰ سکه آبشده ۲۱۰۰ و دلار ۱۳۳۰۰ دو باره خرید دادم اما این بار نصف خرید دادم چرا نصف خرید دادم از اینجا به بعد مارکت ها حالت طبیعی نداشتن
من اینجا شک به بازار کردم چون انس کار بازار سازو سخت کرده بود و قیمت ها داشت عقب میموند که در سکه ۴۸۸۰ و دلار ۱۳۵۰۰ و آبشده ۲۲۰۰ دو باره فول خرید زدیم تا ۵۲۰۰ سکه و ۲۳۳۰ آبشده و دلار ۱۴۲۰۰ اینجا همه منتظر سقوط دوباره بودن که من با قاطعیت اعلام کردم ایران وارد بلک لیست میشه و سقف جدید داریم دقیقا روز ۲ اسفند بود که به همه گفتم خرید هارو حفظ کنید اما بازار نباید بالاتر از ۵۶۰۰ سکه و آبشده ۲۵۰۰ و دلار ۱۵۸۰۰ میرفت من اینجا کامل فروش دادم باید اعتراف کنم که واقعا فکر نمیکردم اسفند سقف بالاتر از این اعداد بره اما انس همه نظرارو خوب کرد حتی بازار ساز هم تسلیم شد
خوب همه این هارو گفتم تا بگم سقفی که تو فرودین باید زده میشد تو اسفند زده شد یعنی طبق تجربه من نباید در فروردین سقف جدید داشته باشیم اگر انس بر نگرده بالا بازار ساز خوشحال میشه چون با بالا بردن دلار سقف اسفند یک بار دیگه در فروردین زده میشه یعنی سقف جدید نداریم اما اگر انس بره بالا و دلار همین محدوده بمونه احتمال سقف جدید در فروردین هست چون بازار حالت حبابی گرفته به این دلایل من الان آفoff رو بهترین گزینه میبینم تا ۱۷ فروردین

6 3

zar bin 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 00:38
واکنش حوزه علمیه به هتک حرمت ساحت حریم کریمه اهل بیت(س)
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به هتک حرمت ساحت قدسی حرم کریمه اهل بیت(س) واکنش نشان داد.
در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الحَمدُ لله الّذی جَعَلَ ولایة مُحمّد و آل مُحمّد طِیباً لِخَلْقِنَا وَ طَهَارَةً لِأَنْفُسِنَا وَ تَزْکِیَةً لَنَا
حوزه‌های علمیه با تأسی به رهبری معظم و مراجع عظام (دامت برکاتهم) از آغاز بر اهمیت تنظیم همه امور و برنامه‌ها براساس دیدگاه‌ها وتوصیه‌های کارشناسان و متخصصان و مسئولان محترم تاکید داشته است، حوزه و بزرگان و نهادهای آن در این زمینه پیشگام و همراه و هماهنگ بودند و برخلاف برخی نظرات کج‌اندیشانه و شبهه افکنی‌های مغرضان و بیگانگان روحانیت و حوزه در همه مسائل کمک‌کار و همراه تصمیمات قانونی، تخصصی و کشوری بوده و خواهد بود که این اصل همچنان استمرار خواهد داشت.
و اما اکنون که چالش ویروس کرونا و کووید ۱۹ به ابتلائی عالمگیر تبدیل شده و ایران عزیز و شهر مقدس قم نیز با این بلیّه مواجه گردیده، روشن است که محوریت توأم با عقلانیت و معنویت در پشت سر گذاردن این ایام کرونایی مهم‌ترین اصلی است که نباید فراموش شود و یا مورد کم‌توجهی قرار گیرد.
حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قرن‌ها است که ملجاء و پناه شیعیان و مسلمانان جهان و به ویژه مجاوران حضرتش بوده است و خدمت به این آستان با کرامت مدال افتخاری برای اهالی ولایت‌مدار قم و علمای معظم آن است.
خادمانی که در خلال قرون برای حفظ حریم این حرم و نشر معارف این خاندان شریف از هیچ جانفشانی و کوششی دریغ نکرده‌اند.
اما بدون شک هیچ موضوعی نمی‌تواند بهانه‌ای برای هتک حرمت این حریم کبریایی باشد و هرچند که برای مومنین بسته بودن درب این بارگاه سخت و جانکاه است ولی مجاهده مدبرانه، عمل به تکالیف عقلی و شرعی در سایه صبر مومنانه، دعا و کوشش همه‌جانبه چون همیشه راهگشا و حلال مشکلات خواهد بود.
حال که بدخواهان و دشمنان میهن و انقلاب و اسلام عزیز در این آزمون بدترین امتحان را دادند و در این شرائط بی‌رحمانه این بلا را به کارزاری اعتقادی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مبدل کرده‌اند و با انجام اقداماتی افراط گرایانه و به دور از عرف شریعت درصدد ضربه زدن به ملت و انقلاب برآمده‌اند بدانند که چهره دشمنان و منافقان آشکارتر خواهد شد و ملت بزرگ ما و سپاه عظیم بهداشت و درمان و نیروهای مردمی و بسیجی و نیروهای مسلح و همه قشرهای اجتماعی، باردیگر در این صحنه پیروز و درخشان خواهند بود.
با نهایت تضرع و التجا و توسل به آستان ملکوتی حضرات معصومین سلام الله علیهم اجمعین رفع بلا و ابتلا از همه انسانها، مسلمانان جهان و شیعیان و محبان امیر المومنین را در این ماه پر فضیلت از خداوند منان خواهانیم.

1 1

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 01:51
حوزه‌های علمیه با تأسی به رهبری معظم و مراجع عظام (دامت برکاتهم) از آغاز بر اهمیت تنظیم همه امور و برنامه‌ها براساس دیدگاه‌ها وتوصیه‌های کارشناسان و متخصصان و مسئولان محترم تاکید داشته است، حوزه و بزرگان و نهادهای آن در این زمینه پیشگام و همراه و هماهنگ بودند و برخلاف برخی نظرات کج‌اندیشانه و شبهه افکنی‌های مغرضان و بیگانگان روحانیت و حوزه در همه مسائل کمک‌کار و همراه تصمیمات قانونی، تخصصی و کشوری بوده و خواهد بود که این اصل همچنان استمرار خواهد داشت.

5 2

شیخ بزرگ دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 00:37
ب امید خدا آقا محمدی .....صبر میکنیم....

3 5

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 00:32
فوری فوری المیادین :امریکا با لغو تحریم هاموافقت کرد
ظریف نیز گفت سال ۹۹ قفل تحریم ها خواهد شکست

3 1

جنتلمن 57 چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 00:23
یک رفیق داشتم کشاورز بود گوجه کاشته بود میگفت گوجه کارگر جمع میکرد بار میکردیم میبردیم کارخونه میدیدیم پول کرایه بار باید از جیب بدیم هزینه اب و کود و کارگر و .. نمیصرفه رفتم سرزمین گفتم صلواتی جمع کنید
یروز ینفر اومد گفت داداش صلواتیه گفتم اره گفت جعبه نداری بدی گوجهارا جمع کنم
میگه نشستم دوتا دوتا گوجهارو تو حلقم میکردم
حالا نفت هزینه استخراجش ۱۳ دلار پول بشكه شم ۷دلار کرایه حمل و نقل و .. از جیب باید داد فکر کنم بگیم بیاین مجانی ببرین . ما هم باید دوتا دوتا بشکه نفت بخوریم بکنیم تو حلقمون......

7 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 00:20
دستکاری قیمت ها توسط ۲ قطب اقتصادی دنیا و همکاری چین و آمریکا با کاهش سهام و امتیاز برای چین و کاهش نفت که امتیازش برای آمریکا بود انجام شد پس از اصلاح انس تا محدوده ۱۳۲۰ دلار کمربند هارو سفت کنید چون انس پرتاب به ۱۹۰۰ دلار داره تا سقف جدید ۲۶۰۰ دلارو بزنه اما یک سال صبر میخواد ما اردیبهشت و خرداد خرید طلایی خواهیم زد تا از آب گل آلود این دو قطب اقتصاد دنیا تمام رکورد هارو بزنیم محمدی صبرش زیاده نقدی کار وخونگی با محمدی صبر کن کف سال ۹۹ رو هم میخرم همانطور که کف سال ۹۸ رو در ۳۸۰۰ سکه و گرم ۳۸۰ و دلار ۱۱۰۰۰ خریدم عدد کف ۹۹ رو نمیدم اما کمتر از شصت روز دیگه .........
خداوندا تواز هر آنچه مانمیدانیم آگاهی

4 2

شیخ بزرگ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 00:48
آن روزها که سخن از سکه شش تومنی کردی به تو خرده می‌گرفتند و حال که سخن از سکه۵تومنی می‌کنی بازهم به تو.........واما شاید مصداقش این آیه مبارکه باشد که مارته را به تو نشان دادیم اما شاکرا و اما کفورا.....
صلاح کار خویش خسروان دانند....بقول داش وحید در پناه حق..

1 0

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 00:07
چیستان
آن چیست وقتی قیمتش بالا میره برطلای داخل تاثیرمیزاره
وقتی ریزش میکنه هیچ تاثیری برطلای داخل نداره؟

1 0

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/29 ساعت 01:40
برجهای دوقلو؟

8 1

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 21:15
قیمت نفت بشکه ای 25 دلار شده // تقریبا هر لیتر نفت میشه // هزینه استخراجش هم در نمیاد // خیلی خنده داره پول یک لیتر نفت از پول یک لیتر اب معدنی کمتر شده // الان پول یک لیتر نفت خام حدود 2000 تومان شده // کسانی که الان نفت می فروشند واقعا دیونه هستند //

3 0

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 23:21
دوست عزیز در حال حاضر دو تا مشکل در اقتصاد جهان وجود دارد . مشکل اول کمبود نقدینگی می باشد و مشکل دوم کاهش سرعت جریان و گردش نقدینگی است و حل مشکل دوم بسیار مهم تر از حل مشکل اول است زیرا حتی اگر بانکهای مرکزی جهان و در راس انها فدرال رزور امریکا با تزریق بسته های مالی هزاران میلیارد دلار هم به اقتصاد جهان تزریق کنند تا وقتی که این پول به گردش نیفتد اقتصاد جهان از رکود خارج نمی شود و متاسفانه تا وقتی که مشکل کرونا در جهان باشد مشکل دوم حل نخواهد شد. به هر حال بعد از مدتی این بیماری از بین خواهد رفت و جریان نقدینگی به گردش خواهد افتاد و جهان دچار تورم خواهد شد و به طبع ان قیمت تمام کالاها افزایش خواهد یافت و قطعا طلا هم مجددا صعودی خواهد شد ولی در کوتاه مدت همانطور که شما فرمودید فعلا گردش نقدینگی ایست کرده است و در کوتاه مدت شاهد کاهش قیمتها خواهیم بود / و قطعا طلا هم از این کاهش مصون نخواهد ماند //

1 0

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 22:59
سوال؟
وقتی تمام بازارها می ریزد، اینهمه نقدینگی موجود که بابت کالا ها پرداخت شده و الان در حساب ها موجود است .... به کدام سمت می رود در حالی که نرخ بهره نزدیک به صفر است؟
تا کی این ایست قلبی نقدینگی می تواند دوام بیاورد؟

5 0

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 21:09
شاخص داوجونز نابود شد // رسیده به 19000 // معلوم نیست چه خبره // خداییش من هم از این همه ریزش خسته شدم /// خدا به داد سهام داران برسه // البته کسانی که صبور باشند تا چند وقت دیگه دوباره شاخص بالا میره و فقط افراد ترسو و عجول ضرر می کنند و افراد شجاع که الان خریدار هستند سود خوبی خواهند کرد

5 1

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 21:05
کسانی که در این دو روز در جهان اونس بالای 1500 را خریدند واقعا اصلا هوش اقتصادی نداشتند // یکی نیست به انها بگه اخه چرا اینقدر عجول هستید // وقتی می تونید راحت زیر 1500 بخرید //

5 8

برنا یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 21:46
اصل حرفت را بزن.که چی؟طلا بفروشیم ارزون بشه؟شما نخر. تبلیغ چی میکنی؟
تازه وارد!اینجا قدر تر از تو حرف زدند و کسی تره واسشون خرد نکرده

4 3

علی مممممممم سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 21:13
همه که مثل شماهوش اقتصادی ندارند شماکه به این راحتی پیشبینی کردی حتمابایدفول بفروشی وبعدادرزیر۱۵۰۰ پول پاروکنی

2 0

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 20:55
شاخصهاى سهام امريكا باز هم از نوسان ايستادند.
بيش از ٧٪؜ ريزش در دامنه مصوب بازار سهم ثبت شده.
بازگشايى مجدد تا ١٣ دقيقه ديگر

2 0

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 20:53
فورى
امشب شركتهاى خودروسازى امريكا اعم از جنرال موتورز ، فورد ، فيات و كرايسلر اعلام تطعطيلى خواهند كرد!

5 3

چلانه سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 19:46
من نظرم این است دوران رکود یعنی دوران بی پولی چه در ایران چه در جهان همان حکایت رکود قبلی که خودرو سازان در دنبا می گفتن یکی بخر دو تا ببر در همین شرایط رکود شب عید در کشور ما در نظر بگیریدچقدر از همین بازاریان می توانستن مشتری بالقوه طلا سکه ارز خودرو مسکن باشند ولی همه اینها مجبورن برای جبران هر نوع سرمایه ای که از این نوع دارند وارد بازار کنند و این باعث عمیق تر شدن رکود میشه و شما این مسئله را به بارار جهانی تعمیم بدین پس در حال حاضر مهمترین مسئله داشتن پول هست و در این رابطه شما حق اننخاب داری

10 3

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 18:15
ریزش وحشتناک اونس به زودی همه را غافلگیر می کند // فقط صبر می خواد // قبلا هم وقتی اونس 1700 بود و 93 درصد کارشناسان جهان اونس را صعودی می دانستند بنده بارها و بارها ریزش اونس تا 1450 را پیش بینی کردم // الان هم با قاطعیت تمام ریزش اونس به کانال 1300 و حتی پایین تر را پیش بینی می کنم // قرار نیست اونس یک روزه به 1300 یا 1200 برسه // اول باید تمام کسانی که فکر می کنند طلا همیشه طلاست را پر کند و سپس ریزش کند // تا وقتی که خریدار است اونس چرا باید بریزد زمانی اونس می ریزد که تمام خریداران را پر کند //

7 0

شب خیز سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 21:04
اقای کاربر دمت گرم پیش بینی هات از اونس دقیقا درسته با تشکر از شما

11 1

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 19:47
طلا همیشه طلاست به شرطی که در کف بخری و در سقف بفروشی // به طور مثال کسانی که در امریکا در سال 2011 با اونس 1900 دلاری طلا خریده اند هنوز بعد از 10 سال حتی به پول خودشون هم نرسیده اند // شعار طلا همیشه طلا ست به درد کسانی می خورد که بلد نیستند از نوسانات طلا استفاده کنند و فقط طلا ذخیره می کنند برای روز مبادا // و گرنه یک ادم حرفه ای طلا را در اونس 1900 می فروشد و در اونس 1000 دوباره دو برابر حجم قبلی طلا می خرد و روز به روز طلاهای خود را زیاد می کند // کسی که روی مظنه 2600 طلایش را نگه دارد بالاخره سود می کند ولی کسی بیشتر سود می کند که روی 2600 بفروشه روی 2300 بخره // ضمنا نقره هم همیشه نقره است // سرب هم همیشه سرب است و الی اخر //

2 5

دور اندیش سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 19:32
طلا هميشه طلاست.

5 1

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 18:05
طلا همچنان طلاست. چرا؟
قيمت راديوم كه تا چند وقت پيش10000 تا 12000دلار بود با4500 دلار در حال معامله است چرا كه اين فلز تنها در صنعت كاربرد فراواني دارد و با كاهش شديد تقاضا با كاهش شديد قيمت مواجه شده است و كسي براي سرمايه گذاري نمي خرد ولي طلا را براي سرمايه گذاري مي خرند به همين خاطر هم هست كه قيمتش مانند ساير فلزات كاهش نمي يابد.
قيمت پالاديوم كه چند وقت پيش در حدود2500دلار معامله ميشد الان زير قيمت طلا در حال معامله مي باشد.

4 0

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 22:23
تمام فلزات گرانبها با ارزش هستند و متقاضی دارند و اتفاقا در حال حاضر بسیاری از سرمایه داران در حال خرید انها و سهامهای مرتبط با ان هستند // اتفاقا افراد سرمایه گذار در این مواقع دنبال بازاری هستند که برای سرمایه گذاری جذابیت و سود اوری بیشتری داشته باشد و هیچ تعصبی هم به نوع بازار ندارند // مثلا در صورتی که در بلند مدت سود نقره از طلا بیشتر باشد نقره خریداری می کنند نه طلا // ارزیای هر بازاری برای سرمایه گذاری نیاز به تخصص دارد و معمولا هر قشری در صنعتی که تخصص آن را دارد وارد می شود و سرمایه گذاری و خرید می کند // معمولا بازار طلا مخاطب عام دارد و همه افراد حتی کسانی که هیچ تخصصی ندارند وارد ان می شوند و به همین علت بازار طلا خطرناک ترین بازار است و ممکن است افراد برای حفظ سرمایه خود از روی ترس طلا بخرند و چه بسا بعد از مدت کوتاهی قیمت طلا افت کند و دچار ضرر زیادی شوند و همچنین فرصت نگهداری طولانی مدت طلای خود را هم نداشته باشند و مجبور شوند ان را زیر قیمت بفروشند // علت اصلی که طلا در ایران سود اور است افزایش دایمی قیمت ارز است وگرنه در امریکا قیمت طلا هنوز به رکورد 10 سال پیش خود نرسیده است //

4 3

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 18:02
وقتی با شاخص دلار بالای ۱۰۰طلا خودش رو بالای ۱۵۰۰نگه داشته نشان دهنده قدرت طلاست فعلا فقط فروش بالا قیمتها رو نگه داشته و به محض اینکه زیر ۱۵۰۰میره خریدها زیاد میشه و قیمت برمیگرده طلا در حال حاضر محل امن سرمایه گذاری است

4 1

بگذر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 17:56
سلام
من هیچ توصیه ای به خرید دلار نداشتم فقط خواستم نظر کارشناسان رو عنوان کنم
در ضمن آسانترین خرید و فروش برای من معامله با بورس سکه شهرمون هستش چون در خرید و فروش دلار کم تجربه ام

3 4

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 17:55
به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز، بی ثباتی شدید در بازارهای مالی جهان سرآغازی برای کاهش مجدد نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا و سایر بانکهای مرکزی بزرگ بوده است.
تحلیلگران معتقدند با کاهش نرخ بهره آمریکا به نزدیک صفر درصد، طلا بهترین و تنها سرمایه گذاری مطمئن برای سرمایه گذاران خواهد بود.

5 0

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 17:32
دستور تعطیلی فوری صنوف تهران به جز کالاهای ضروری و اساسی
بر این اساس واحدهای صنفی مانند آرایشگاه‌ها، فرش‌فروشی‌ها، طلافروشی‌ها و واحدهای صنفی که عرضه کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم نیستند از امروز تا 15 فروردین تعطیل خواهند بود.

2 0

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 22:28
بله "زندگی بیی تو"؛ ظاهرا بعضی از کسبه علاقه دارن این شرایط بحرانی و رکودی به مدت طولانی ادامه داشته باشه.

2 0

زندگی بیی تو سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 18:31
این خبر جدیدی نیست از ۲۴م ابلاغ کردن.ولی همه همچنان ب کار خودشون دارن ادامه میدن.تو راسته ما فقط مغازه ما بسته س

5 3

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 16:35

انس هيچ اثري بر طلاي ايران نداره
ايران كشوري هست كه ارزش پولش داغونه
و اصلا برابري با دلار نداره انس ١٠٠٠ دلار هم بريزه فردا صبح ١٠٠٠ تومان به قيمت دلار افزوده ميشه و سكه ثابت ميمونه
كاري كه تو اين دو هفته همتي كرد....
هنر داريد بگيد دلارو چطور ١٣٥٠٠ ميرسونه دولت با چي فني

4 0

سید... سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 19:24
جناب کاربر۳ عزیز با ۱ فن ساده این اتفاق میتونه بیفته اونم اینه که آقای همتی اراده کنه که در اونصورت خودش فاند خبریش هم جور میکنه...

3 4

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 16:50
با هیچ فنی دلار 13500 نمیشه مگر اینکه خبرهای خوب از سیاست خارجی ایران با امریکا و غرب شنیده بشه ///

4 2

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 16:44
نظرم اینه که دلار تا دو ماه اینده به هیچ عنوان با شرایط فعلی کشور زیر 15000 نمیاد و البته بعید می دونم کلا زیر 15000 بیاد // متاسفانه دلار 15000 تومانی را من کف می بینم //

3 0

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 16:17
دوست عزيز جناب كاربر جديد3
اولا كه هنوز وارد دوران ركود مطلق اقتصادي نشده ايم و ثانيا اگر هم وارد ركود مطلق بشويم كه طلا به عرش الهي جهش خواهد كرد.

2 3

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 16:25
بنده صراحتا نظرم را اعلام کردم / و می گویم تا یک ماه دیگه اونس نزولی است و رسیدن به کف 1300 قطعی است ولی رسیدن به 1200 و زیر ان محتمل است // بنده خودم هم اظهار نمی کنم که قطعا اونس به 1200 می رسد ولی می گویم امکانش زیاد است // کف را دقیقا نمی توان تشخیص داد // ضمنا در بلند مدت که شما می گویی اونس به 3000 می رسد همه می دانیم اونس بالاخره به 3000 می رسد حتی روزی به 10000 هم خواهد رسید // ما معامله گر کوتاه مدت هستیم // فعلا می خواهیم شرایط یک ماه اینده را فقط بررسی کنیم // روند میان مدت و بلند مدت اونس را فعلا بررسی نمی کنیم //

4 1

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 16:04
جناب كاربر جديد3
اولا خواهشا سخنان چنين افرادي كه كاملا طنز مي گويند را بازگو نكنيد و ثانيا سخنگوي گمرك چرا از ارزش ريالي و يا دلاري صادرات حرفي نزده؟ و ثالثا وزن صادرات چه كالاهايي و با چه ارزش دلاري بيشتر شده است؟ اگر حجم وزني صادرات پفك و يا نخودچي سه برابر شده است چه فرقي به حال ما مي كند؟

2 2

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 16:10
جناب اقای دور اندیش عزیز این صرفا یک خبر بود // بنده لزومی نمی بینم وارد بحث با شما بشوم // هر کسی با تحلیل و فکر خود معامله می کند .. بنده تمام اخبار داخلی و خارجی را می خوانم حتی اگر به نظر شما طنز باشد //

4 0

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 15:58
جناب كاربر جديد3 لطفا دلايل نظراتتون رو براي بالا بودن احتمال كاهش به كانال1200 و حتي زير آن را بيان نماييد. (دلايل تكنيكالي و يا فاندامنتالي)

1 1

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 16:07
دوست عزیز چه دلیل فاندامنتالی قوی تر از این که اقتصاد جهانی وارد فاز رکود مطلق شده است و قیمت تمام کالاها به دلیل کمبود نقدینگی مثل ابشار در حال ریزش است // شما اگر قیمت طلا را با قیمت کالاهای دیگر مانند نفت پلاتین نقره و غیره مقایسه کنید خواهید دانست که طلا فعلا در سقف قیمتی قرار دارد و هنوز باید به ریزش خود ادامه دهد // به لحاظ تکنیکال هم طلا بعد از یکسال که روند صعودی داشت وارد فازروند نزولی شده است و همانطور که در روند صعود تا سقف 1700 پیش رفت باید روند نزول خود را کامل کند و تا کف مناسب سقوط کند و با توجه به فاند قوی که داریم این کف می تواند 1300 یا 1200 یا حتی زیر 1200 باشد

1 1

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 15:57
حجم صادرات سه برابر واردات شد
چهارشنبه ، ۲۸ اسفند ۱۳۹۸-۱۴:۳۷
#
سخنگوی گمرک ایران گفت: با وجود نگرانی های بسیار در خصوص فراگیری ویروس کرونا و توقف فعالیت برخی مرزهای کشورمان با همسایگان، تجارت خارجی کشور همچنان ادامه دارد و صادرات از نظر وزنی، سه برابر واردات شده است.
به گزارش روز چهارشنبه گمرک ایران «سید روح اله لطیفی» گفت: پس از آغاز شیوع کوید ۱۹ در کشور و از یکم تا ۲۵ اسفندماه جاری، بیش از هفت میلیون و ۷۳ هزار تن کالا به ارزش دو میلیارد و ۲۳۷ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۱۸ دلار کالای ایرانی به مقاصد صادراتی از مرزهای باز کشور که عمدتا دریایی بود صادر شد.
وی افزود: در این دوره ۲۵ روزه به میزان دو میلیون ۴۰۵ هزار تن به ارزش سه میلیارد و ۶۳ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۱۱۱ دلار کالا وارد کشور شده است.
سخنگوی گمرک ایران گفت: با وجود اینکه در این مدت فعالیت مرزهای زمینی ما با ترکیه و عراق دچار فراز و نشیب شد؛ اما همچنان صادرات از لحاظ وزنی در این بازه زمانی نزدیک به سه برابر واردات است.
لطیفی در پایان افزود: گمرک ایران با همکاری سایر دستگاه ها در حوزه تجارت خارجی، سلامت و مرز در تلاش است تا ضمن توجه به مسائل سلامت کالا به تسهیل تجارت با سایر کشورها به ویژه همسایگان بپردازد.

1 0

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 22:17
احتمالا آهن صادر کردن، طلا وارد کردن.

3 2

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 15:54
احتمال كانال زير 1200 تقريبا صفر است چرا كه همانطور كه در مطالب قبل توضيح دادم نزول طلا در شرايط فعلي تنها براي گرفتن سود مقطعي توسط سرمايه گذاران جهت جبران ضرر در بازارهاي ديگر مي باشد. پس هيچ سرمايه گذار عاقل و بيدار و در حالت غير مستي حاضر به فروش طلاي خود به زير قيمت خريدش اون هم در شرايط بحران اقتصادي نخواهد شد.

3 3

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 15:59
در بازار طلا و اونس که سفته بازها و مافیای بین المللی دارد احتمال هیچ چیزی صفر نیست / احتمال رفتن اونس به زیر 1200 در کوتاه مدت وجود دارد

4 0

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 15:48
نزول بيشتر طلا احتمال سقفهاي جديد2500 تا 3000 را در آينده نزديك بيشتر مي كند

2 4

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 15:52
فعلا ما از یک ماه اینده صحبت می کنیم و پیش بینی اونس تا یک ماه اینده کانال 1300 قطعی است و کانال 1200 و حتی زیر ان احتمال بالا دارد //

3 1

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 15:45
دوست عزيز كاربر جديد3
معمولا به غير از زمانهاي جنگ بين كشورها طلا و نفت رابطه عكس داشته اند؟ پس در شرايط حاضر كاهش قيمت نفت به سود طلاست؟

3 2

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 15:50
کمی صبور باش احتمالا اونس 1200 را هم خواهی دید

2 1

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 15:37
دوستان کمی صبور باشید و ریزش های وحشتناک اونس را در چند روز اینده نظاره کنید // هر چقدر اونس زمان بالاتری بالای 1450 بمونه به همان نسبت زمان بیشتری هم در کانال 1300 و حتی 1200 خواهد ماند // کسانی که قصد خرید در کف دارند بدونند که اونس فعلا تا یک ماه دیگه فقط نزولی هست و هر افزایشی اصلاح محسوب میشه // با این قیمت جهانی نفت که داره به 25 نزدیک میشه حتی اونس زیر 1200 هم دور از انتظار نیست // بازار طلا به زودی همه را شگفت زده خواهد کرد

0 0

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 16:15
تاثیر دارد ولی تاثیرش کم است // به هر حال یک معامله گر از همان تاثیر کم هم استفاده می کند

2 0

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 15:54
هيچ اثري نداره در ايران
ايران كشوري هست كه ارزش پولش داغونه
و اصلا برابري با دلار نداره انس ١٠٠٠ دلار هم بريزه فردا صبح ١٠٠٠ تومان به قيمت دلار افزوده ميشه و سكه ثابت ميمونه

3 2

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 15:06
و اما سوال بعدي مهم كه مورد سوال همه مي باشد كه نزول طلا تا چه كانالي خواهد بود و چه موقع متوقف مي شود؟
پاسخ: اين نزول كاملا غير تكنيكالي و تحت فشار فروش و براي سود مقطعي بوده است. پس بنابراين سرمايه گذاران طلا تا جايي فروشنده مي شوند كه برايشان سود داشته باشد و عمده سرمايه گذاران از نيمه هاي كانال1300 تا1500 اقدام به خريد نموده اند.

5 3

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 14:52
و اما اين نزول غير طبيعي و تنها در اثر فشار فروش بالا براي جبران ضرر در بازارهاي ديگر بار ديگر همانند بحران مالي2008 باعث جهش بسيار شديد طلا در بلند مدت و قطعا ديده شدن سقفها و كانالهاي جديد بالاي2000 خواهد شد و اما علت:
1- نرخ بهره آمريكا صفر شد كه اثر بلند مدت آن حركت پولهاي سرمايه داران به سمت بهشت امن سرمايه گذاري طلا مي باشد.
2- تزريق نقدينگي بالا توسط فدرال رزرو آمريكا باعث كم ارزش شدن دلار و صعود شديد طلا در آينده نه چندان دور خواهد شد.
3- ريزشهاي شديد بورس هاي جهاني سبب احتياط بالا و محافظ كاري معامله گران و افزايش سبد سرمايه احتياطي و امن آنها كه همانا طلا مي باشد، مي شود.

3 2

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 14:43
با سلام خدمت دوستان عزيز و تبريك پيشاپيش سال جديد و آرزوي سلامتي براي تك تك هموطنان
طلا همچنان طلاست. چرا؟
بورس هاي جهاني همگي بيش از30درصد افت داشته اند. فلزات همچون نقره40درصد، پالاديوم38درصد و راديوم بيش از 50 درصد افت داشته اند و اما طلا در بدترين حالت نزول15درصدي از1700 تا1450دلار داشته است.
واما سوال دوم كه چرا طلا نزول كرد و سطوح حمايتي بسيار مهم در كانال1500 را از دست داد كه در شرايط طبيعي به هيچ وجه نبايد از دست مي داد؟
جواب اين سوال به اتفاق آراي كليه صاحبنظران تنها و تنها يك پاسخ است و آن هم اينكه تنها دارايي سرمايه اي نقدشونده ي با ارزش براي جبران ضررهاي شديد سرمايه گذاران در بازارهاي مالي طلا بود.

4 0

فاندامنتالیست سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 14:09
اقتصادکلان یک کشور رو همیشه باید سیستمی تحلیل و بررسی کردوقتی همتی در جلسه مسولان عالی رتبه بورس حضور پیدا میکنه یعنی اینکه شما نمیتونی طلا و ارز و بورس رو جدا ازهم ببینید.من نمیگم اینکار درسته اما دریک اقتصاد بسته و تحریمی راهی غیرازاین نیس و مشاوران همتی دارند بحث رو کلان و در یک سیستم کلی میبینند.درکشورهای دیگه وقتی بورس بریزه ملت نمیرنددلاربخرندپس دراینجا همتی دو دستی پایین بورس رو چسبیده و ازانور هم بالای سر طلا و ارز وایساده.انس طبق تکنیکال تا ۱۳۷۵ احتمال روئیت رو داره پس براحتی با انس و دلار بالانس میکنه..قبلا هم گفتم منتظر هیچ سقف جدیدی فعلا نباشید اما زمان ریزش رو اساتیدی مثل جناب محمدی باید قضاوت و بررسی کنند.

4 1

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 14:24
ریزش اونس به کانال 1300 قطعی است ولی نباید فراموش کنیم که احتمال ورود به کانال 1200 هم برای اونس باقی خواهد ماند // فعلا تا یک ماه اینده فشار بسیار بالایی بر روی اونس وجود داره // قیمت نفت داره به 25 دلار نزدیک میشه // فلزات گرانبها ریزش های بسیار جدی داشته اند //

4 2

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 14:04
اونس تا یک هفته نهایتا 10 روز دیگه وارد کانال 1300 میشه // با اومدن اونس تو کانال 1300 ابشده خیلی راحت تا 2300 میریزه و حتی اگه دلار تا 17000 تومان هم بالا بره نمیتونه جلوی سقوط ابشده را بگیره //

2 3

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 13:58
دلار ۲۰ تومنی و سکه ۷ تومنی ؟
????????????

1 0

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 18:23
به گفته رهبر مذاکره سمه.

4 2

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 14:16
دلار فعلا خیلی زوده که به 20 تومن برسه // تا زمان انتخابات ریاست جمهوری امریکا فقط 8 ماه مونده و حکومت اگه لازم باشه از ذخایر صندوق توسعه ارزی استفاده می کنه ولی اجازه نمیده دلار از 17500 بالاتر بره // همین الان حدود کشور حدود 100 میلیارد دلار ذخایر ارزی داره // یادمون باشه هنوز برخی از کالاهای اساسی کشور با ارز 4200 وارد میشه / اگه دولت ارز نداشت هنوز ارز 4200 برای برخی کالاها نمی داد // حکومت تمام سعی و تلاششو می کنه که تا قبل از انتخابات 2020 امریکا کشور ارام باشه تا مجبور نشه در این 8 ماه باقی مانده زیر بار فشار داخلی امتیازی به ترامپ بده // تمام امید حکومت اینه که جو بایدن رییس جمهور بشه که البته من بعید می دونم و احتمالا ترامپ ابان ماه دوباره رای میاره و اخرش هم مجبور میشن با همین ترامپ مذاکره کنند //

5 2

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 13:57
من خودم چند سال کارمند اب و فاضلب بودم بعدا اومدم بیرون // ببینید // پایه حقوق زیاد میشه ولی اضافه کاری و ماموریت و پاداش و غیره کم میشه // نهایتا همون 15 درصد هم اضافه نمیشه ///

9 1

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 13:42
افزايش حقوق با چاپ بدون پشتوانه پول همان تورم زمان احمدي نژاد هست
پس بهتره افزايش حقوق نداشته باشيم اينجور قدرت خريد حداقل بالاتره اگه قراره دلار بياد رو مرز ٢٠ و سكه رو مرز ١٠

4 6

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 13:17
امروز فقط شاخص بورس ایران و عربستان سبز و بقیه دنیا قرمز است
با توجه به اعلام افزایش حقوق پنجاه درصدی کارمندان دولت قیمت دلار دیگر زیر پانزده هزار تومان نخواهد آمد هر چند افزایش هیجانی هم نداشته و سقف آن ۱۸هزار تومان است قیمت سکه اواخر فروردین احتمالا به طرف ۷میلیون حرکت میکند

3 0

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 13:48
تا حقوق ۶میلیون شامل این طرح میشه نهایتا ۱۰درصد کارمندان حقوق بالای ۶میلیون دارند

3 2

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 13:30
افزایش حقوق حدود 15 درصد است // فقط افرادی که حقوق های پایین می گیرند انها تا سقف 50 درصد هم احتمال افزایش داره // مثلا کسی که 1.5 می گیره میشه 2.25 ولی کسی که 7 می گیره میشه 8

5 2

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 09:53
وقتی بازار بورس سقوط میکنه هیچ قدرتی نمیتونه جلوش رو بگیره البته در اقتصاد دنیا و نه ایران هرچه قدر قوی ترین سرمایه داران تلاش میکنند نهایتا بورس ها یک روز اصلاح میدن و دوباره سقوط شروع میشه نهایتا بعد از ناامیدی کامل سرمایه داران بزرگ برای حفظ بورس با فروش ذخایر طلا مجددا قیمت جهانی طلا افزایش زیادی خواهد یافت

21 5

محمد وحيدي سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 23:39
عرض ادب
تا ١٠ روز آينده بازارعمق خاصی نداره.نوسانی هم نیست
کلا معامله روبیخیال شوید.درخانه بمانید و مواظب سلامتیتون باشید
_________
M.v

5 3

پدر بزرگ! سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 06:46
محمد وحيدي تو سال ٩٨ يكي از بهترين و مودب ترين كاربران سايت طلا بود كه نمره قبولي گرفت و بنده احترام خاصي براشون قائلم/ اميدوارم سال ٩٩ هم محمد عزيز رو در كنار خودمون داشته باشيم و از تجربياتش استفاده لازم رو ببريم

4 0

شير غران سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 23:52
ما كركره رو داديم پايين تا آخر فروردين كاكو

3 1

ماتيك ✔️ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 23:43
بيخياليم استااااد

4 5

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 23:36
دلیل افزایش دلار به نظرمیاد چند جنبه دارد .یعنی علاوه بر اقتصادی بودن قضیه وتامین بخشی از کسری بودجه دولت و جلوگیری از سرریزشدن سرمایه ها بسمت دلار وجهت دادن به بازاربورس وغیره شاید دلیل سیاسی هم داشته باشه واونهم تحت فشارگذاشتن حاکمیت برای پذیرش لوایح اف ای تی اف هست .مخصوصا حالا که باآمدن این ویروس کسری منابع هم مزید برعلت شده .بایدببینیم درآینده چه اتفاقی خواهد افتاد .البته که شاید بپذیرند ولوایح تصویب بشه چون درآمدنفتی با بشکه ای ۳۰ دلار راه به جایی نمیبره وحتی شاید مذاکراتی اتفاق بیفته .البته اگر کمی ترامپ از خرشیطان بیاد پایین ونرمش نشون بده والان بهت ین موقع اس اگر نرمشی نشون بده احتمال اینکه مذاکرات صورت بگیره هست مخصوصا اینکه نمایندگان دموکرات آمریکا چند روز پیش گفتند که ایران درآستانه ساخت بمب اتم هست والان تو این آشفته بازار کرونایی بهترین نوقع برای این کاره .

5 1

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 02:54
تا پايان دولت روحاني ما مذاكره اي نداريم...

2 0

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 23:23
ایران
18:22 17.03.2020دریافت لینک کوتاه
موضوع: ویروس کرونا در ایران (346)
1574
یک شرکت دانش بنیان در ایران توانست ترکیب دارویی درمان ضایعه ریوی بیماری کرونا را کشف و شناسایی کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، مصطفی قانعی، دبیر ستاد زیست فناوری ایران اعلام کرد: یک شرکت دانش بنیان ایرانی زیر مجموعه معاونت علمی ریاست جمهوری موفق شده در نتایج آزمایشگاهی و ویروس شناسی، داروی درمان ضایعه ریوی بیماری کرونا را کشف و شناسایی کند و تست بالینی و انسانی این دارو موفقیت آمیز بوده است. همچنین این ترکیب دارویی تولیدشده می‌تواند مدت بستری بیماران مبتلا به کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا 4 روز کاهش دهد.
پوتین وضعیت کرونا ویروس را خطر بالقوه بالا ارزیابی کرد
© SPUTNIK / ALEKSEY NIKOLSKIY
پوتین وضعیت کرونا ویروس را "خطر بالقوه بالا" ارزیابی کرد
دبیر ستاد زیست فناوری ایران افزود: ضایعه ریوی متعاقب بروز بیماری کرونا در ریه ایجاد می‌شود که منجر به بستری، رفتن به بخش ICU و حتی در مواردی منجر به مرگ می‌شود. این ترکیب دارویی امروز به اطلاع دبیر ستاد ملی مبارزه با کرونا و در نهایت وزیر بهداشت رسید و خوشبختانه این روش به عنوان شروع درمان بوده است. در گروهی که این سه ترکیب دارویی را دریافت کردند، 40 درصد این بیماران قبل از 4 روز بستری در بیمارستان ترخیص شدند.
وی ادامه داد این ترکیب دارویی جدید، ترکیب دارویی مخصوص بیماری کرونا نیست بلکه بیماری های تنفسی و ریوی را درمان می کند.
قانعی گفت: البته تاکنون بیماری کرونا برای خودش درمان ندارد بنابراین ما صحبت از درمان کرونا نمی کنیم بلکه صحبت از درمان ضایعه ریوی ناشی از این ویروس است که متعاقب بیماری کرونا در ریه ایجاد می شود و منجر به بستری و رفتن بیمار به آی سی یو و مرگ وی می شود.
وی خاطرنشان کرد: ما تمام مجوزهای اخلاقی را دریافت کرده و نتایج این طرح را به استماع معاون وزیر و دبیر ستاد کرونا و در نهایت وزیر بهداشت رساندیم و مقرر شد که اعلام کنم خوشبختانه به عنوان شروع یک برنامه درمانی مورد قبول واقع شده است.

2 0

عمان یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 07:20
سلام
این متن تا چه حدی صحت داره استفاده این دارو روی بیماران معمولیم انجام میشه یا برای آدمای خاصه

12 2

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 23:08
در حال حاضر اگر شما پولتون را دو ماه حتی تو بانک هم بزارید و سود 20 درصد بگیرید ... مثل این است که الان دلار 16200 خرید کرده اید و دو ماه دیگه دلار را حدود 16800 فروخته اید /// نهایتا تا دو ماه دیگه دلار 17000 یا 17500 می باشد دیگه بالاتر که نمیره // البته من خودم هیچ وقت دلار نمی خرم ولی کسی که دلار می خرد و ریسک می کند نهایتا سودی که به دست می اورد کمی ازسود بانک بیشتر است و البته امکان ضرر هم دارد و ممکنه دلار قیمتش کاهش پیدا کنه و یا اصلا خیلی بالا نرود / در خصوص کسانی هم که سکه و ابشده می خرند باید بگم که حتی اگر قیمت دلار 17500 بشه و قیمت اونس را هم 1550 در نظر بگیریم سکه نهایتا میشه 6400 و جذابیت خرید نداره // چون الان باید سکه را بالای شش میلیون بخره و موقع فروش هم حداقل 100 یا گاهی 200 زیر قیمت می خرند و نهایتا 200 تومن سود بدست میاره // ضمن اینکه ممکنه قیمت اونس و دلار تا دو ماه دیگه خیلی بالا نباشه و ضرر هم بکنه / فعلا چون ابشده و سکه حباب داره اصلا ارزش خرید نداره // خلاصه اینکه کسانی که پر هستند تا دو ماه اینده سود انچنانی نمی کنند ولی اگر مشکل کرونا حل بشه و یا خبرهای خوبی از سیاست خارجی ایران مخابره بشه ممکنه قیمتها ریزش کنه و از خرید جا بمونند// من خودم فعلا خالی می مونم و یا فرصت مناسب برای خرید پیدا می کنم یا به سود بانکی راضی میشم

0 0

گلد کوین دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 17:21
کدوم بانک یک ماهه و دو ماهه سود 20 درصد میده؟

4 9

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 22:28
باید بنشینیم دعا کنیم سکه ۸میلیونو نبینه .البته توهمین فروردین..باید عطش ایجاد کنه برای خرید سکه هفت تومنی لازمه اش اینه که هشت و ببینه شایدم ده

4 3

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/28 ساعت 02:56
ايشالله ٢٠ ايشالله ٣٠
تا جايي كه ملت پول دارن بره بالا پولاي زياديشونو دولت پس بگيره ازشون

2 3

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 22:25
افزایش پنجاه درصدی حقوق کارمندان ‌.ازمنابع داخلی هر وزارتخانه تامین می گردد .ولی وضع خرابتراز این حرفهاست ‌.خدارحم کنه این ویروس ازبین برود .رییس جمهور و وزارت خارجه دست به نامه به دنیا شدن لرای برداشتن تحریمها .این یعنی اوضاع اضطراریه

1 5

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 22:16
با کمال احترام....آقای دلار ۱۷۰۰۰ تومانی بعد از تعطیلات ، معرفی خواهد شد.
وعده افزایش حقوق ۵۰ درصدی ، بوی کباب دلار ۱۷۰۰۰ تومنی است.!!!!

6 5

شعبده باز سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 21:28
بعد از 60 سال پادویی و زحمت، تو این دنیا 4 دهنه مغازه دارم و یک باب آپارتمان
با همسرم تنها زندگی میکنم و 4 فرزندم، زندگی تشکیل داده اند. دوتا عروس دارم و دو تا داماد و چند تا هم نوه ی شیرین زبان
یکی از مغازه ها را خودم میچرخانم و بقیه را اجاره داده ام . اوایل شروع کرونا همسرم خیلی اصرار داشت که این روزها مغازه را تعطیل کنم چون با مشتری های زیادی سر و کار دارم، نکند کرونا بگیرم، اما من گوش نکردم .
همسرم برای اینکه مرا متقاعد کنه، همه ی بچه ها را شام دعوت کرده بود و کلی تدارک دیده بود .
من اطلاع نداشتم و دَم عید مشتری زیاد بود و دیر وقت رسیدم خونه . دیدم همسرم خیلی گرفته و غمگین نشسته و کلی غذا و میوه و...
پرسیدم چی شده مهمان داریم؟ چرا ناراحتی؟
گفت بشین خستگی رفع کن فعلا شام بخور برات تعریف میکنم .
بعد از شام گفت: امروز زنگ زدم به بچه ها گفتم پدرتون حرف منو گوش نمیکنه میره درِ مغازه با این همه آدم سروکار داره می ترسم کرونا بگیره من نگرانش هستم، امشب همتون بیایید شام خونه ما ببینیم راضیش میکنیم نره مغازه، اما همشون به بهانه های مختلف زنگ زدن و گفتن نمی تونیم بیایم .
گفتم اینکه ناراحتی نداره حتما کار داشتند.
گفت چه کاری، اونا از ترس اینکه تو کرونا نگرفته باشی نیومدن.
راستش خودم هم حالم گرفته شد و چند تا لعنت و نفرین کردم به کرونا و این وضع که پیش اومده و ...
به خاطر نگرانی همسرم، مغازه را تعطیل کردم و بدون اطلاع بچه ها رفتیم کیش. بعد از چند روز یکی از پسرا زنگ زد که بگه مادر بزرگ زنش چشم عمل کرده که بریم بهش سر بزنیم. ولی همسرم حرفشو قطع کرد و از روی دق و دلی و با ناراحتی بهش گفت :
تو به فکر مادربزرگ زنت هستی ، نمی پرسی بابات کجاست و حالش چطوره ؟ پسره گفت چطور مگه . همسرم گفت راستش بابات گرونا گرفته الان چند روزه آوردمش بیمارستان حالش وخیمه و احتمالا یکی دو روز دیگه هم زنده نیست.
پسره مثلا ناراحت شد و گفت نمیشه که ما بیایم بهش سر بزنیم باید چکار کنیم؟ همسرم گفت هیچی اگه فوت کرد خودشون دفنش میکنند و مراسم هم که ممنوعه و ...
منهم کلی خندیم و گفتم خوب فکری کردی که اینطوری بهشون گفتی، ببینیم چه کار میکنند .
ما حدود یه هفته تو کیش موندیم و برگشتیم. البته تو این مدت بچه ها باز هم زنگ زدند و احوال منو از مادرشون پرسیدن و ایشون هم روز آخر گفت که من فوت کردم و مشغول کارهای قانویش برا دفن هست.
آخرین باری که بچه ها به مادرشون زنگ زدند همه می گفتند احتمالا تو هم گرفتی ، آزمایش دادی؟ ایشون هم گفت نه، ممکنه، چون همش پیش باباتون بودم. بهمین خاطر اصلاً نیامدن که به مادرشون هم سر بزنند تا اینکه یه روز بهشون گفت: نترسید آزمایش دادم ، من ندارم ، اومدن خونه رو هم ضد عفونی کردن .
گفتن پس شب میاییم پیشت. قرار گذاشتیم من تو اتاق پنهان بشم و بازی را ادامه بدیم .
وقتی بچه ها اومدن، پس از کمی ناراحتی و پخش یه جعبه خرمایی که یکیشون آورده بود و... یکی از عروسا گفت: خدا بیامرزه، عمر خودشو کرده بود، خوب شد بچه ها نیومدن که بگیرن.
یکی از دامادا گفت: خدا رحمت کنه، حمید دیر وقته اون برگه ها را نشون مامان بدید . یکی از دخترا ناراحت شد و گفت حالا چه وقت این کاره و ...
هر چهارتاشون رفته بودند دنبال انحصار وراثت و بین خودشون مغازه ها را تقسیم کرده و آپارتمان را برای مادرشون در نظر گرفته بودند و کاغذی بین خودشون امضا کرده بودند و حالا سراغ سند ها را میگرفتند .
همسرم گفت بذارید کفنش خشک بشه و ... از اتاق اومدم بیرون و کلی سرشون دادم زدم و ...
وقتی دیدم به جای 4 تا فرزند، «چهارتا کرونا» بزرگ کردم، همانجا تصمیم گرفتم مغازه ها و آپارتمان را بفروشم و پولشو برای کمک به بیماران کرونایی اهدا کنم و با همسرم به دیاری دیگر کوچ کنیم، دیاری روستایی و عشایری که چند تا گوسفند بگیریم و تا پایان عمر با احشام و حیوانات زندگی کنیم که «چوپانی گوسفندان» به مراتب از بزرگ کردن این گونه فرزندان بهتر و پر بارتره ......

3 2

جوتوق سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 22:01
یاد سریال کلید اسرار بخیر

4 2

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 21:24
این بی تفاوتی رییس خیلی مشکوکه اگر بخواد رکب بزنه جامیمونی قائدتا نباید دلار ۱۷و ۱۷۵۰۰ رو بده فروردین ۱۷ فروردین همه چی معلوم میشه پس صبر کن کاری نکن اگر هدفش مالدار کردن باشه ما رکب نمیخوریم بازار هم تا ۱۷ فروردین رنج هست

3 1

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 21:29
قاعدتا دلار نباید بالای ۱۷۰۰۰ میرفت اما رییس داره اینو نشون میده و خیلی مهم نیست چون اگر بخواهد به سمت ۱۷۰۰۰ برود ماهم میخریم اگر نرود ۱۳۵۰۰ میخریم سکه میشه ۵۰۰۰ و آبشده ۲۱۵۰ در هر دوصورت خریدار برنده هست یا نویان بالارو میگیریم یا کف سال ۹۹ رو میخریم
درپناه حق

6 0

پاییز دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 21:15
نه تنها در این سایت ، بلکه همیشه متانت و ادب رو رعایت کنیم.

6 3

وحبدمحمدي سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 21:12
عجب...!!!!!!
یادتونه چند ماه پیش ترامپ گفت ۵۲ نقطه فرهنگی ایران رو میزنم ما گفتیم هیچ غلطی نمیتونه بکنه متأسفانه این کار رو کرد
بسته شدن مکان های زیر :
۱ مساجد
۲ حسینیه ها
۳ امام زاده ها
۴ حرم ها
۵ حج تمتع
۶ مدینه منوره
۷ حوزه علمیه
۸ مدارس
۹ دبیرستانها
۱۰ دانشگاه ها
۱۱ دانشکده ها
۱۲ هنرستانها
۱۳ مهد کودکها
۱۴ شهربازیها
۱۵ باشگاهها
۱۶ کتابخانه ها
۱۷ فرهنگ سراها
۱۸ دار القرآن ها
۱۹ آرایشگاه ها
۲۰ پیرایشگاه ها
۲۱ فروشگاه ها
۲۲ هتل ها
۲۴ مسافرخانه ها
۲۵ مهمان پذیرها
۲۶ تالارها
۲۷ رستوران ها
۲۸ بیمارستان ها
۲۹ مطب ها
۳۰ روضه ها
۳۱ مولودیها
۳۲ جشن ازدواج
۳۳ محضرها
۳۴ موزه ها
۳۵ سینماها
۳۶ پالایشگاه ها
۳۷ دید و بازدید
۳۸ عید دیدنی
۳۹ عیادت مریض
۴۰ اعتکاف
۴۱ زندان ها
۴۲ دادگاه ها
۴۳ بانک ها
۴۴ قبرستانها
۴۵ هواپیماها
۴۶ کشتی ها
۴۶ تجارت خانها
۴۷ مجلس شورا
۴۸ دیدار علما
۴۹ سالمندان
۵۰ بهزیستی ها
۵۱ توان بخشی
۵۲ باربری ها
پس ما اشتباه کردیم فکر کردیم آمریکا قرار است ما را بمب باران اتمی کند غافل از اینکه بمب باران میکروبی شدیم!!

5 5

مرورگر خَلا سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 21:03
به نظر من جوتوق بهترین تحلیل گر سایت طلاس قدرشو بدونین

2 3

جوتوق سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 22:03
مرور جان من تحلیلگر نیستم ولی تحلیلگرها را دوس میدارم.از لطف شما هم ممنونم

4 7

شهیر دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 20:53
دروووووودبر داش وحیددددددددددد

7 7

وحيد احمدي سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 20:24
به شوتمند؛
شاسكول خانواده ات نميفهمه، توهين نكن

3 1

تابستان دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 19:28
دوستان اینجور که بوش میاد صحبت افزایشه انسه و تاچ شدن ۱۵۴۰ برای تارگت های پایین نیست

10 8

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 19:25
جوتوق تو با این احمدی خنگ چرا نمیفهمین خوب دلار برسه به کانال ۱۷۰۰۰ هزار که حجم فروش زیاد میشه چون اونجا اونایی که ۲ سال تو سقف خریدن مثل کلاغ میریزن نقدیشدنو میفروشن میاد ۱۳۵۰۰ ما با رییس میخریم میایم ۲۰ میفروشیم بابا خدا بهت عقل داده احمدی اسم منو که دزدیدی یکم مغز هم خوب چیزیه

4 2

پاکزاد هشت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 19:34
دوستان محترمانه تحلیل بدین
نظرات احساسی اشتباه از اب درمیاد
شرمنده همکاران میشیم

6 1

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 18:27
با تاچ قله موج در ۱۵۴۰.... حمله به سمت کانال ۱۳۰۰

6 2

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 18:19
اونس فعلا هدف 1537 را نشانه گرفته // بعد از رسیدن به این سطح دوباره وارد فاز نزولی میشه //

6 1

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 18:42
اخرین ایستگاه اونس در صورت تثبیت بالای 1537 عدد 1577 است // هر چقدر اونس بالاتر برود احتمال رسیدن به سطح 1300 قوی تر می شود // چون با قدرت و دورخیز بیشتری به سطح 1450 حمله می کند و بعد از شکست این سطح وارد کانال 1300 خواهد شد //

4 1

علی مممممم سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 17:51
لیورپول عزیزفکرکردی مردم چطوری کانال پولی میزنن همینطورکه شماتحلیل دادی تحلیل میدن وهمه سناریوها رادرتحلیلشون میارن بعدبازاربه هرطرف بره بایکی ازسناریوهای تحلیلشون جوردرمیاد بعداول خودشون ازخودشون تعریف میکنن بعدهمه یک عده بلانسبت ساده لوح به به وچه چه میکنن وخلاصه کاروبارکانالشون رونق میگیره

6 2

شکرخدا سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 15:40
بعضی ها بیشتر از اینکه نگران سلامتی خودشان و مردم باشند بیشتر نگران لغو تحریمها و شکستن کاخ شیشه ای آرزوهاشان هستند ترامپ تمام فشارهایش را با تحریم ها انجام داده چه زمانی بهتر از این که با ژست انسان دوستانه تحریمهارو لغو کنه

6 3

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 15:28
احتمالا اونس یک کندل سه روزه توی کانال 1400 میزنه و سپس وارد کانال 1300 میشه // البته با فشار بالایی که روی طلا وجود دارد ممکن است زودتر وارد کانال 1300 بشود // احتمال خیلی خیلی ضعیف هم وجود دارد که اونس دوباره تا 1537 صعود کند و سپس با قدرت بالا به سطح 1400 را بشکند و وارد کانال 1300 بشود // در هر صورت احتمال ورود به کانال 1300 بسیار محتمل است

3 1

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 18:24
دوست عزیز روند کلی اونس فعلا نزولی است و بنده با قطعیت گفته ام که اونس به سمت هدف 1300 در حال حرکت است // ولی اینکه چگونه می خواهد به این هدف برسد را کسی نمی تواند با قطعیت پیش بینی کند // ممکن است مدتی رنج بماند و سقوط کند و یا ممکن است ابتدا صعود کند و سپس سقوط کند //

3 3

لیورپول نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 17:28
ماشاالله، تمام احتمالات رو دادی دیگه.
منم احتمال میدم که یا انس صعود میکنه یا نزول میکنه یا ثابت میشه.

5 1

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 15:12
جدال بین افزایش قیمت دلار و کاهش قیمت اونس
فعلا که قیمت سکه و ابشده کاهش پیدا نکرده است
ایا اگر باز هم اونس ریزش کند دلار افزایش قیمت پیدا خواهد کرد ؟
اگر اونس به سطح 1300 سقوط کند ایا بازار ساز باز هم می تواند مانع از ریزش قیمت سکه شود؟
احتمال ریزش اونس تا سطح 1300 بسیار بالاست //
اگر اونس به کانال 1300 ورود کند بازار ساز باید قیمت دلار را وارد کانال 17000 کند تا مانع از ریزش قیمت طلا شود //

4 10

ارزونی رو لولو برد ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 15:11
دلال های بد بخت و بی تجربه منتظر ارزونی هیچ چیزی نباشید !!!

6 8

ارزونی رو لولو برد ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 15:08
یک یورو وام هم نخواهند داد خاطر همه تون جم مال تونه محکم نگهدارید !!!

11 0

شاهین بی پرواز دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 15:02
همتی به همه فهماند اگر اونس ۱۲۰۰ بشه من سکه ۵۹۹۰ نگه میدارد چون حال میکنم با این شرایط واقعا دیگه چی باید گفت که کسی نیست بخرد اونا که میخرند مردم بی اگاه هستند خدا به همه ما رحم کند

7 1

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 14:09
ريزش قيمت سكه به ٤٨٠٠ به هيچ عنوان نشانه بهبود اوضاع يا باز شدن در هاي مذاكره به روي ملت ايران نيست دولت سال هايت با دلالي و دست تو جيب مردم كردن داره حقوق كارمندارو ميده سكه ٦ ميفروشه ٤٨٠٠ ميخره الانم داره ٦ ميفروشه كه ٤٨٠٠ بخره چون با وام همتي موافقت نميشه ٥ ميليارد دلار ميخواد بهش گفتن در بهترين حالت دو ميليارد دلار دست ايرانو ميگيره اونم با توجه به عدم تصويب fatf امكان پذير نيست پس فعلا تا خرداد دست تو جيب ملته خريدم اشتباهه چون كمتر به خود دولت ميفروشي بعد عيد

5 1

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 14:05
برای خرید در قیمت پایین باید مدتی صبر کرد// فرصتهای خرید خوب پیش خواهد امد // کسی که صبر بیشتری داشته باشد برنده است

4 9

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 13:59
نظر شخصی من اینه در سال ۹۹ دلار تا ۱۰۵۰۰ و سکه تا ۴۹۰۰ ریزش خواهد داشت حالا کی بهار تابستون یا پاییز خدا میداند .یاحق

4 4

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 13:56
به دلایلی که خیلی مهم هست تا سه روز اینده دلار اصلا ریزش نداره .
در سال ۹۸ هیچ گونه ریزش نخواهد کرد.
۱.تامین بودجه معیشتی
۲.تامین بودجه پیشگیری کرونا
۳.نرخ میانگین ۹۸ به ۹۹ باید بالا باشد که در سال جدید نمودار کاهش باشد
۴.سال آخر حکومت دولت آقای روحانی سال طلایی
۵.در صحبت دیشب هم خودشون گفتن که سال ۹۷ نسبت به ۹۸ وضع خراب بود ولی سال ۹۸ بهتر شده
سال ۹۹ سالی هست که دولت از همه جوانب استفاده میکنه تا خودشو نشون بده
۱.استفاده از اسکناس نقد جهت تزریق
۲.برداشت از خزانه ملی
۳ برداشت از وام های بین المللی
۴.برداشت از طلای ملی
پس بت این تفاسیر بازم دلار ۱۷ تومنی و سکه ۶۴۰۰ خرید میکنید که سود ببرید ؟????

11 0

شاهین بی پرواز دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 11:40
با سلام به همگی همه دلال بازار میگفتند ما فکر میکردیم خودمان دلال بازار هستیم نگو دولت از ما دلال تر دلار ۱۴۹۰۰ میخرد ۱۵۷۵۰ بهت میفروش یکی باید برد این دولت دستگیر کن سلطان دلال گرفتیم

5 2

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 09:51
بالا رفتن تقاضا برای نقدینگی باعث تشدید فشارهای فروش در بازار اونس طلای جهانی شده است. نرخ برابری اونس طلا به دلار آمریکا (XAUUSD) به زیر ۱۵۰۰ دلار سقوط کرده است و قیمت اونس طلای جهانی در اوایل هفته گذشته ۱۷۰۰ دلار بود! از دید تکنیکال هم قیمت طلا دو بار به محدوده ۱۷۰۰ دلار نزدیک شد، اما نتوانست از آن عبور کند. این مسئله باعث تشکیل الگوی اوج دوقلو شد. طلا در بحران‌های مالی گذشته هم چنین رفتاری داشته است. سقوط بازارهای سهام باعث شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ برای تأمین نقدینگی خود اقدام به فروش طلا کنند. تجربه نشان داده که بعد از سقوط اولیه قیمت طلا، بازار توانسته اوج‌های تاریخی جدیدی را ثبت کند.

10 8

جوتوق سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 09:42
دوستان اگه یادتون باشه یکی بود که میگفت دلار بزودی ۲۰۰۰۰ تومن خواهد شد.این بابا چون مالدار بود ارزوش این بود که دلار گرون بشه تا با فروش طلاهاش سود بیشتری بکنه.الان هم همین آدم چون اشتباه محاسبه کرد و تو قیمت پایین طلاهاشو فروخته داره میگه دلار بزودی ۱۳۵۰۰ خواهد شد.چون ارزوش اینه که دلار بیاد پایین تا اشتباهشو جبران کنه.در واقع این ادم از تحلیل چیزی بارش نیست و فقط آرزوهاشو واستون بیان میکنه.عاقل باشید و گول نخورید

3 1

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 20:58
حرفات عین حقیقته جوتوق جون

6 6

وحيد احمدي سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 10:22
شوتمند تعادل نداره،
يه دفعه اينوري غش ميكنه،
يه دفعه اونوري،.....

8 13

DalArA چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 01:06
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

13 4

مهندس جوان دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 01:40
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 1

بابا نوئل سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 00:49
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

11 0

بختک کومار دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 00:48
صاحب من در بیمارستان قرنطینه بوداهه
اینجا برای بیمارها آواز هندی خوانداهه
پرستارها رقص هندی کرتاهه!!!

1 0

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 20:58
ایشالله خوب شی

5 0

عاقل باشیم چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 12:19
بختک کومار شما خیلی بانمک و بامزه و باادب بوداهه خدا شما رو حفظ کرداهه که به ما روحیه دادنداهه و ما را خندانداهه ?

5 0

مهندس جوان دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 01:35
کدوم بیمارستان؟ من قرنطینه خونگی هستم، فکر کنم اونجا بیشتر خوش میگذره (در حقیقت کمتر سخت میگذره). درود بر شرف پرستاران و پزشکانی که در این برهه سخت و خطرناک در کنار بیماران هستند. حداقل به خاطر این عزیزان زحمتکش و از جان گذشته هم شده رعایت کنیم. باور کنید خیلی خسته شدن.

3 0

مهندس الکترونیک ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 22:49
تجربه های بازار تکرار می شوند .....

11 10

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 22:35
آقای عزیز خودتو یر کن یعنی هیچ کاره باش تا ۱۷ فروردین اگر بازار به خواهد بالا برود در ۱۷ فروردین خرید میگیریم تا ۱۷ فروردین هیچ سقف جدیدی نداریم
همچنان نظر به سکه ۵۰۰۰ و آبشده ۲۱۰۰ و دلار ۱۳۵۰۰ دادم که در اردیبهشت و خرداد محقق میشه اما نهایت در فروردین یک افزایش داریم بعد سقوط

3 6

اس محمد زرگر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 06:33
دلار 13500 و سکه 5 فقط در صورت مذاکره شاید رویت بشه ، وگرنه تو خواب هم نخواهی دید.

4 4

Molti milyarder 11 ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 22:30
درود بر دوستان
درصورتی که نرخ بهره صفر دزصد نتواند اقتصاد جهان را به تعادل بر گرداند
شاهد فرو ÷اشی اقتصاد جهانی خواهیم بود .و انس جهشی بسیار بزرگ خواهد داشت
-نرخ بهره صفر
همانند گرفتن کامل ترمز ماشینی است که بسمت دره میرود .ایا به موقع خواهد ایستاد یا...
هرچند امریکا بازنده نخواهد بود.

5 2

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 22:36
این طور نیست / اگر کاهش نرخ بهره کارساز نباشه // بسته های صدها میلیارد دلاری نقدینگی وارد بازارهای مالی میشه // فعلا برخی مافیا در سطح جهان از این نوسانات در حال بهره برداری هستند وقتی به سود کامل رسیدند دوباره اوضاع عادی میشه // به همان سرعتی که بورسها ریزش می کنند به همان سرعت هم می توانند دوباره برگردند فقط در این میان عده ای ورشکست و عده ای مولتی میلیاردر می شوند

4 1

غریبعلی چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 22:16
باسلام
خودتونو یر کنید
یعنی چه ؟
من متوجه نشدم

9 1

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 22:30
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 0

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 22:08
انس به این زودی به کانال ۱۳۰۰سری خواهدزد

6 0

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 22:01
بانک مرکزی از ریزش اونس در این شرایط بیشترین بسیار ناراضی هست و برای اینکه خودش را ایمن کند هیچ راهی جز افزایش قیمت دلار نداره // هر چقدر اونس بیشتر بریزه مجبوره دلار را گران تر کنه // حالا باید ببینیم سقفی که برای دلار در نظر گرفته چقدر است؟ امیدوارم این سقف خیلی بالا نباشه //

9 8

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 22:00
گردش روزگار چه قدر قشنگ هست در بهمن ماه وقتی محمدی از سکه ۶۰۰۰ حرف میزد یک عده نادان میخندیدن حالا همان نادان ها باز دارن چرت و پرت میگن الان سکه زیر ۶۰۰۰ میلیون شده آرزوی مخالفان محمدی آقای محترم من از صبح در سقف آبشده و دلار چند بار گفتم خودتونو یر کنید نه خریدار باشید و نه فروشنده تا ۱۷ فروردین بدرود

11 2

افشین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 21:12
این حباب مثبت میگه همتی هنوز بصورت کامل دست خالی نکرده و نقشه ها داشت واسه مال دار کردن ملت که متأسفانه انس همه چی رو بهم ریخت دلار و اگه ببره بالا تابلو مجبوره حباب ششصدی بده سکه

5 4

شیخ بزرگ۲ دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 21:09
اون آقا سیگنال خودشو می‌زاره خوب به شما چ ربطی داره شما گوش نده و عمان نکن چرا زورتون میاد....نکنه انتظار دارید رییس اتحادیه خبربده اون از کجا می‌دونه بدونه هم نمیاد به شما بگه....یکم مراعات کنید....واقعا چقدر لجاجت..

8 8

جوتوق سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 20:35
امروز جناب کشتی آرای رییس اتحادیه طلای تهران داشت تو رادیو صحبت میکرد،مجری ازش پرسید به نظر شما قیمت طلا بعد عید چطور میشه،ایشون گفتن من قیمت یکساعت دیگه را نمیتونم پیش بینی کنم چه برسه به بعد تعطیلات عید.اینو گفتم تا مقایسه کنید با اونی که تو این سایت پشت سر هم اشتباه سیگنال میده ولی بازم توبه نمیکنه و واسه بعد عید که هیچ واسه سه ماه بعد عید هم پیشگویی میکنه

0 0

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 21:01
میخواد گولمون بزنه بریم برفوشیم بیاد پایین خودش بره بخره

9 7

ابو عباس هشت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 20:46
تازه همش میگفت تا سکه نیاد ۵۲۰۰ خرید نمیزنم الان میگه فول خرید زده !!! اخه اینجوری نون نخورید

3 1

شیخ بزرگ۲ دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 20:34
نگذار عده ایی عصبی کنند شمارا....شما راه خود رابرو وله نیا ودل خودت با کاربران رفتارکن..

4 1

شیخ بزرگ۲ دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 20:28
درود بر کاربر۲۰۴۹شیخ هم عین شما....فقط طلا و سکه میخرم...هرگز راضی به ضرر هموطنان نیستم...ننگ باد برکسی که آرزویش نابودی ایران است...حیف است ایران که ویران شود....مرگ بر کروناس لعنتی...

14 2

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 20:13
دوستان عزیز بالاخره همه ما تو یک کشتی نشسته ایم // اگر قیمت دلار بالا بره به ضرر همه هست // دعا کنید زودتر کرونا تموم بشه // لطفا در این شرایط سخت کشور به هیچ کسی پیشنهاد خرید دلار ندید چون اولا ممکنه ضرر کنه و ثانیا تورمی که در کشور بوجود میاد باعث ضرر همه میشه /// بالا رفتن دلار یعنی نابودی همه ما //
اگر خدا بخواهد در خرید و فروش سکه هم میشه سود برد نیازی نیست وارد بازار دلار بشیم // به خدا قسم اگر کار با درامد پایین حتی داشتم محال بود سراغ خرید و فروش سکه یا ابشده هم برم // متاسفانه مسولین کشور با سیاست های اشتباهشون باعث بیکاری گسترده مردم عزیزمون شده اند و مردم هم از روی ناچاری به دلالی و شغلهای کاذب پناه برده اند // به امید سربلندی ایران و ایرانی

8 4

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 20:07
یه نفر هست نظر میده الکی
قبلا میگفت سکه میشه ۵۲۰۰
حالا میگه خرید کنید
کلا برعکس میگه دلم براش میسوز
آقا مجبوری الکی نطق میکنی
آخه الان سکه ۶ تومن دلار ۱۶ تومن وقته خریده؟
اونم با حرفی که ریس زده ؟

14 2

Ronaldo 10 ♥️ چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 19:35
وضعیت قرمز می‌دونی یعنی چی؟
وضعیت #قرمز شاید برای بعضیا قابل درک نباشه ولی براتون بگم:
◻️ وضعیت #قرمز یعنی خواهر یکی فوت می‌کنه، ولی نمی‌تونه خودش دفنش کنه
وضعیت قرمز یعنی بیمار هستی، ولی بیمارستان جا نداره شما رو بستری کنه
یعنی برادرت #کرونا گرفته ولی نمی‌تونی بری پیشش، چون ممکنه هم خودت بگیری، هم بچه‌ت
◻️وضعیت قرمز یعنی مادر پیرت رو تنها تو خونه قرنطینه کردی، ولی از ترس اینکه خودت مبتلا باشی و بهش انتقال بدی، نتونی بری پیشش
یادمون باشه اگه در اثر رعایت نکردن مسائل بهداشتی توسط ما، مسافرت رفتن ما، بیهوده بیرون رفتن ما، کسی #کرونا بگیره و بمیره، یه پدر یا مادر یا فرزندی رو از خانواده‌ای میگیریم.

1 1

مهندس جوان دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/27 ساعت 01:22
خیلی دوست دارم بدونم چه کسی و به چه علتی به این کامنت، امتیاز منفی (Thumbs Down) داده!

2 6

Ronaldo 10 ♥️ چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 19:33
روحانی درباره عبور از «پیک کرونا» چه گفت؟
رسانه‌های خارجی چه گفتند؟
ابراز امیدواری رئیس‌جمهوری نسبت به روند کنترل شیوع ویروس کرونا در کشور اما در برخی رسانه‌های خارجی و داخلی به اشتباه با عنوان «اعلام عبور از پیک شیوع کرونا» تعبیر و منتشر شد؛ اشتباهی که شاید اگر روند تکرار آن‌ها را بررسی کنیم، پرده از یک سناریوی رسانه‌ای به سرکردگی رسانه‌های خارجی فارسی زبان برداشته خواهد شد.
شبکه خبری بی‌بی‌سی فارسی در اقدامی غیر حرفه‌ای در خبری با عنوان «روحانی در ستاد مقابله با کرونا:
از مرحله اوج عبور کردیم» نوشت: حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا گفته "طبق آمار ارائه شده، ما از مرحله اوج شیوع بیماری عبور کرده‌ایم".

11 3

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 19:30
آقا طبق تجربه ای که دارم سقف های بازار وقتی در اسفند ماه زده میشه یعنی ۶۱۸۰ سکه و ۲۶۶۰ آبشده و دلار ۱۵۹۵۰ در فروردین بعد از تعطیلات اگر بخدا بالا بره از اینجا شروع میشه در ۱۷ فروردین یعنی تا ۱۷ فروردین بالای این اعداد نداریم و اعداد جدید در تایم رسمی معاملات از ۱۷ فروردین به سمت سقف های جدید حرکت میکنه پس الان هیچ نگرانی وجود نداره
یعنی اگر الان خرید نگیری ضرر نمیکنی نهایت اگر بازار نیت سقف جدید داشته باشه شما قیمت های الان رو در ۱۷ فرودین میتونی جایگزین کنی

8 4

شیخ بزرگ۲ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 20:32
درود ما برشما جناب محمدی....که به فکر هموطنان هستی....جناب محمدی را باوجود ندیدن انسانی شریف وباوجدان میپندارم....خداوند اجرت دهد بزرگ مرد...

5 5

فلاحتی دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 20:09
بس کن لطفا این همه برعکس حرف نزنید
چه سودی میبرید ؟

6 0

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 20:04
درود بر شما // امیدوارم که تا اون موقع بحران کرونا هم در ایران فروکش کند //

8 1

مهندس جوان دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 19:02
عزیزان هموطن اگه همه یه مدت همکاری کنیم و در خانه بمانیم و به سود و زیان کوتاه مدت کمتر فکر کنیم زودتر این بحران رو پشت سر میزاریم و زودتر میتونیم به کسب و کارامون برگردیم و برخلاف بازار راکد و بی مشتری امروز روزهای پر رونق تری رو شاهد باشیم. هرچه این بیماری طولانی تر و همه گیرتر بشه برای هممون ضررهای اقتصادی بیشتری به همراه داره. کسانی هم که برای تفریح بیرون یا مسافرت میرن و یا به دید و بازدید میپردازن، بهتر نیست یه مدت سفت و سخت تر رعایت کنیم تا این دوران تاریک زودتر بگذره تا بعد از اون بتونیم با خیال راحت مثل قبل هرجایی که خواستیم بریم و هرکاری که خواستیم بکنیم؟ و مهمترین نکته این که این بیماری میتونه خودمون و یا عزیزانمون رو از پا در بیاره و اونموقع است که دیگه پشیمونی سودی نداره.

5 1

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 19:04
درود بر شما

4 6

علی 50 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 15:48
کافی کمی دلار تزریق بشه .
بانک مرکزی الان که انس ریخته باید زرنگ باشه و دلار را تا ۱۴ بیاره پایین تا سکه بشه ۴۸۰۰ و طلا گرمی ۴۹۰ تا کسی جرات نکنه دیگه دلار و سکه و طلا خرید کنه‌.وقت تزریق هست همتی جان
تزریق کن تا دیر نشده .

0 0

Molti milyarder 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 22:41
سکه اگه 4800 بشه ذخایر بانک مرکزی کم میاره

4 7

علی 50 سال میگه :