اونس طلا2151.8
مظنه14,131,000
18 گرم3,262,100
ارزش سکه31,837,143
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

هواشناسی ایران ۹۸/۱۲/۲|ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران طی امروز و ورود سامانه بارشی جدید طی روز دوشنبه به کشور خبر داد.

به گزارش سایت طلا ، بر اساس نقشه‌های همدید و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور با ادامه فعالیت سامانه بارشی،‌امروز در مناطقی از شمال شرق بارش برف و باران و در سواحل شرقی دریای خزر بارش پراکنده باران روی می‌دهد و این سامانه به تدریج از کشور خارج می‌شود.

از اواسط فردا تا بعدازظهر یکشنبه با عبور سامانه به نسبت ضعیف و سریع بارشی در مناطقی از شمال غرب،‌غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود.

بعدازظهر دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی فعال به کشور در دامه‌های زاگرس مرکزی، غرب و جنوب غرب بارش برف و باران و در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و مرکز کشور باش پراکنده روی می‌دهد که در بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف و در مناطق جنوبی با رعدوبرق همراه است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی سه شنبه این سامانه تقویت شده و نیمه غربی کشور،‌دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، مرکز و شمال شرق را در بر می‌گیرد. در این مدت شدت بارش در سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و غرب کشور خواهد بود.

همچنین اواخر سه شنبه با توجه به جریانات شمالی،‌دمای هوا در نوار شمالی کشور به طور محسوسی کاهش یافته و با افزایش سرعت وزش باد،‌دریای خزر نیز مواج خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد