اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رمز پویا تراکنش های اینترنتی را کاهش داد

بانک مرکزی اعلام کرد با الزامی‌شدن استفاده از رمز پویا برای تراکنش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان، همزمان با اجرای طرح در بانک‌های کشور، افت ناچیزی در برخی تراکنش‌های اینترنتی دیده شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مرحله دوم اجرای طرح رمز پویا مبنی بر حذف رمز دوم ثابت، همزمان با اعمال معافیت برای تراکنش‌ها با مجموع مبالغ تا سقف یک میلیون ریال بصورت روزانه، از روز 8 تا 23 بهمن‌ماه بصورت تدریجی توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری، با نظارت و اهتمام بانک مرکزی اجرا شد.

با الزامی‌شدن استفاده از رمز پویا برای تراکنش‌های بالای 100 هزار تومان، همزمان با اجرای طرح در بانک‌های کشور، افت ناچیزی در برخی تراکنش‌های اینترنتی دیده شد.



این بانک ضمن بررسی دقیق وضعیت شبکه پرداخت و بانکی کشور، طی هماهنگی با بانک‌ها، اقدامات اصلاحی را برای رفع کاستی‌های موجود در برخی بانک‌ها آغاز کرد. طی روزهای آتی نیز با پیگیری و توجه بیشتر مشتریان عزیز شاهد بهبود شرایط خواهیم بود.

بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای شناسایی و رفع موانع اجرایی در برخی بانک‌ها به انجام خواهد رساند.

ضمن تشکر از همراهی مشتریان در اجرای این طرح ملی، به آگاهی می‌رساند مرکز تماس رمز پویا(کاشف) با شماره 91009960 آماده دریافت انتقاد، شکایت یا پیشنهاد است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد