اونس طلا2154.6
مظنه14,201,000
18 گرم3,278,300
ارزش سکه31,994,853
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

پیرمرد ۸۰ ساله همسرش را کُشت، پسرش تقاضای قصاص کرد!

اسماعیل ۸۰ ساله متهم است که یک سال قبل همسر ۷۰ ساله اش به نام مینا را در خانه شان با ضربات چاقو کشته است، اکنون با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده برایش تقاضای اشد مجازات دارم.

پیرمردی که به دنبال درگیری خانوادگی همسرش را کشته بود، دیروز در حالی که در دادگاه اشک می‌ریخت محاکمه شد.


در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت:: اسماعیل ۸۰ ساله متهم است که یک سال قبل همسر ۷۰ ساله اش به نام مینا را در خانه شان با ضربات چاقو کشته است، اکنون با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده برایش تقاضای اشد مجازات دارم.


سپس پسر ۵۰ ساله متهم که تنها، ولی دم بود، در جایگاه ویژه ایستاد و برای پدرش قصاص خواست.
وی در حالی که اشک می‌ریخت گفت:: با این که من تنها فرزند پدر و مادرم بودم، اما پدرم همیشه با من بد رفتار می‌کرد و مرا کتک می‌زد. او مادرم را هم همیشه اذیت می‌کرد. هنوز صدای سیلی‌هایی که به صورتم زده، در گوشم است و نمی‌توانم خاطرات کودکی ام را فراموش کنم.


وی ادامه داد: پدر و مادرم همیشه با هم درگیر بودند. یک هفته قبل از کشته شدن مادرم از پدرم خواستم تا خانه دو طبقه مان را که یک طبقه آن به نام من و یک طبقه آن به نام مادرم بود، بفروشد تا پدر و مادرم جدا از هم زندگی کنند، اما قبول نکرد.

آخرین بار پدرم در غیاب من و با ضربات چاقو مادرم را کشت و به طبقه بالا که من و همسرم در آن زندگی می‌کردیم آمد و به همسرم گفت که دست به این جنایت زده است. من نمی‌توانم از خون مادرم گذشت کنم و به مرگ پدرم راضی هستم.
به دنبال درخواست غیرقانونی پسر قربانی قضات با وی صحبت کردند و توضیح دادند که طبق قانون امکان قصاص پدر وجود ندارد. به همین دلیل این مرد اعلام کرد با دریافت دیه گذشت می‌کند.


سپس مرد سالخورده در جایگاه ویژه ایستاد. او که خودش را به کری زده بود به سوالات قضات دادگاه پاسخ‌های نامربوط داد و در حالی که گریه می‌کرد با اشاره به پسرش گفت:: پسرم و همسرم همیشه مرا اذیت می‌کردند. پسرم با رفتارهایش باعث شد عصبانی شوم و در غیاب او مادرش را بکشم. من از قتل همسرم پشیمانم و طلب بخشش دارم.


در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده مرد سالخورده را به پرداخت دیه کامل یک زن و ۱۰ سال زندان محکوم کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد