اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حمایت از روند صعودی قیمت طلا

به گزارش سایت طلا و به نقل از خبرگزاری کیتکو؛ معامله‌ گران بزرگ به دنبال جدیدترین گزارش کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) ، بار دیگر موضع خود را در خصوص روند افزاشی طلا در بازار محکم کردند.


11 دی 98

حمایت از روند صعودی قیمت طلا

یادداشت سردبیر: انتظار می­رود سال 2020 به مانند سال­های قبل، سالی سرشار از عدم اطمینان و تنش باشد. اما سوال این است که وقتی جنگ تجارت جهانی، برگزیت، تهدیدهای رکود اقتصادی سرانجام پایان یابند، چه دارایی هایی برنده محسوب خواهند شد. زمان، زمان رقابت پیشنهادات تجاریست. پس گزارش ویژه ما را در خصوص عوامل موثر بر تصمیمات سرمایه گذاری شما در سال 2020 از دست ندهید.

حمایت از روند صعودی قیمت طلا

به گزارش سایت طلا و به نقل از خبرگزاری کیتکو؛ معامله‌ گران بزرگ به دنبال جدیدترین گزارش کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) ، بار دیگر موضع خود را در خصوص روند افزاشی طلا در بازار محکم کردند.

طبق این گزارش، در طی هفته منتهی به 24دسامبر، طلا با 24.20 دلار افزایش به 1.504.80 دلار در هر انس رسید، در حالی که نقره با 78.1 سنت افزایش به 17.853 دلار نزدیک شد.

گزارش CFTC در مقیاس بلند مدت یا کوتاه مدت، تفاوت میان میزان روند افزایشی و کاهشی را نشان می دهد. معامله گران با دنبال کردن اطلاعات سعی در بررسی وضعیت عمومی خریداران و فروشندگان دارند. درواقع، اعداد بسیار بالا یا پایین نشانه از خرید یا فروش بیش از اندازه در بازار است و ممکن است مشمول فرایند اصلاح قیمت شود.

این کمیسیون هر جمعه دو گزارش منتشر می کند، یک گزارش به اصطلاح «تاریخی» و یک گزارش «تفکیک شده»، که از سال 2009 و با هدف ارائه جزئیات بیش تر پدید آمده است.

گزارش تفکیکی، نشان می‌ دهد که در هفته منتهی به 24 دسامبر، خرید از 201.721 قرارداد در هفته گذشته به 218.846 قرارداد افزایش یافته است. تقریبا تمام این افزایش از خریدهای تازه منشا می گیرد، خریدهای خالص به 16.750 قرارداد افزایش یافته اند. اکنون خرید خالص طلا در مقایسه با گزارش دو هفته گذشته، 19 درصد افزایش داشته است.

باب هبرکورن، معامله گر ارشد کالا در قراردادهای RJO گفت با این که سهام اوضاع قابل اتکایی دارد، ولی در طلا امنیت وجود دارد. دلیل این امر آن است که فعالان بازار به دنبال امنیت سرمایه شان هستند تا اگر بازار سرمایه شاهد رویداد غیرمنتظره ای بود ، سرمایه خود را از دست ندهند.

او در توضیح این که چرا سرمایه گذاران برای امن کردن معاملاتشان به طلا روی آورده اند افزود، «هیچ بازدهی در اوراق خزانه نیست»

علاوه بر این، هبرکورن گفت، طلا در دوره بعد از کریسمس به صورت فصلی رشد خوبی خواهد داشت و بعضی معامله گران از قبل به دنبال خرید آن بودند..

درباره نقره، موضع گیری خرید خالص افزایش یافته است، به طوری که از 35.497 قرارداد در هفته گذشته به 52.897 قرارداد رسیده است. بیش تر این خریدها جدید می باشند، چرا که تعداد قراردادهای آتی به 13.585 قرارداد افزایش یافته است. همچنین شاهد مقداری کاهش بوده ایم که به میزان 3.833 قرارداد گزارش شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد