اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خرید و فروش مسکن ملی تخلف است/ وزیر راه: از طرح ملی مسکن حذف می‌شوید

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر این‌که خرید و فروش طرح ملی مسکن تخلف است، گفت: هر کسی این کار را انجام دهد از طرح ملی مسکن حذف می‌شود.

به گزارش سایت طلا ، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ، مبنی بر این‌که آیا در تولید و بازسازی 2 دستگاه لکوموتیو از کشورهای دیگر (زیمنس آلمان) کمک گرفته شده است، اظهار کرد: خیر، در تولید لکوموتیو از هیچ کشوری کمک نگرفته‌ایم و برای اولین‌بار لکوموتیو ایرانی تولید شده است.

وی با بیان این‌که همه حلقه‌های مفقوده (وابستگی به خارج) تولیدات ریلی برطرف شده است، افزود: با وجود این‌که مسیرهای معامله با ایران با مزاحمت استکبار مواجه شده، صنعت داخل در مسیر شکوفایی قرار گرفته است.

وی با یادآوری این‌که از ابتدای امسال تاکنون 456 تجهیزات ریلی تولید داخل وارد ناوگان سراسری راه آهن شده است، ادامه داد: با توجه به اهمیت قطارهای حومه‌ای در تردد مردم، سال آینده شرکت قطارهای حومه‌ای راه‌اندازی می‌شود و مترو کرج و هشتگرد به آن اضافه نخواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی درباره خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن نیز گفت: این کار تخلف است و اساساً امتیاز طرح مذکور قابل معامله نیست و هر کس این کار را انجام دهد با کد رهگیری ثبت‌شده در سامانه حذف می‌شود.

اسلامی تأکید کرد: این کار سودجویی است و با آن به‌شدت برخورد می‌کنیم.

چند روز پیش مدیرعامل شرکت عمران پردیس از خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن به قیمت 150میلیون تومان در این شهر خبر داده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد