سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

آیا روند قیمت سکه امامی صعودی هست ؟

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت سکه امامی در روزهای آینده و اخبار مهم پیرامون قیمت سکه+آپدیت شد


مورخ 26 آذر 98

آیا روند سکه امامی صعودی هست ؟

 

عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت برای بازگشت ارز حاصل از صادرات آماده هرگونه همکاری با بانک مرکزی می باشد. وی در ادامه افزود: امسال بانک مرکزی موظف به تامین ۱۴ میلیارد دلار ارز با نرخ ۴۲۰۰ برای واردات کالاهای اساسی شده است که از این مبلغ ۳ میلیارد دلار برای تامین دارو و بقیه برای اقلامی است که باید توسط وزارت جهاد و صنعت تامین شود.به منظور جلوگیری از کمبود کالا در بازار ضروری است تا سیاست های ارزی مبنی بر کنترل تقاضا با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاد شود.
پس از توافق تجاری میان چین و آمریکا شاهد نزول در قیمت طلا و کاهش تقاضا برای طلای جهانی و نزول قیمت اونس طلا به ۱۴۷۸ دلار بودیم. 
روز گذشته سکه امامی پس از اندکی نوسان به سمت بالا حرکت کرد و پس از تاچ سطح هدف در ۴۴۵۵۰۰۰ به صعود خود تا سطح هدف بعدی در ۴۴۹0۰۰۰ تومان ادامه داد اما بالاتر از این سطح با مقاومت ۴۵۰۸۰۰۰ روبرو شد و به سمت پایین بازگشت. 
برای دوره های پیش رو پس از نزول و تاچ سطح حمایت ۴۴۲۴۰۰۰ تومان انتظار بازگشت قیمت و تاچ سطح ۴۵۰۹۰۰۰ را خواهیم داشت. 
در صورت قرار گرفتن قیمت پایین تر از سطح ۴۴۲۴۰۰۰ انتظار ادامه نزول تا سطح ۴۳۸۱۰۰۰ را خواهیم داشت. 

حجم نقدینگی در پایان شهریور ۱۳۹۸ با ۲۷.۱ درصد رشد نسبت به شهریور سال ۹۷ به ۲۱۲۶۵ هزار میلیارد ریال (۲۱۲۶ هزار میلیارد تومان) رسید که نسبت به مرداد ماه نیز ۲.۴ درصد رشد دارد. به عبارتی از مرداد ماه تا شهریور سال جاری ۵۰ هزار میلیارد تومان به نقدینگی افزوده شده است.

در سال ۹۷ حجم نقدینگی با رشدی معادل ۲۳.۱ درصد نسبت به سال ۹۶ به ۱۸۸۲۸.۹ هزار میلیارد ریال رسید که در مقایسه با رشد نقدینگی در سال قبل آن (۲۲.۱ درصد) معادل یک واحد درصد افزایش نشان می‌دهد. مهمترین عامل رشد نقدینگی در سال ۹۷ رشد ۲۴.۲ درصدی پایه پولی بود. به طوری که در سال ۹۷ نرخ رشد پایه پولی از نرخ رشد نقدینگی فراتر رفت. ضریب فزاینده نقدینگی نیز با ۰.۹ درصد کاهش نسبت به سال ۹۶ به ۷.۰۸۷ در سال ۹۷ رسید.

 

  • مقاومت ۳: ۴۵۴۳۰۰۰
  • مقاومت ۲: ۴۵۰۷۰۰۰
  • مقاومت ۱: ۴۴۶۹۰۰۰
  • حمایت ۱: ۴۴۲۴۰۰۰
  • حمایت  ۲: ۴۳۸۱۰۰۰
  • حمایت ۳: ۴۳۳۴۰۰۰

اخبار مهم روز:

 

ادعای وزیر دفاع آمریکا درباره دست داشتن ایران در حملات به منافع آمریکا در عراق

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا بار دیگر با مطرح کردن ادعاهایی درباره نقش ایران در عراق و برخی حملات راکتی به پایگاه‌های آمریکایی در این کشور گفت: به گمان من، ایران پشت پرده حملات در عراق است و بیشتر این طور است که آن‌ها در پشت پرده بسیاری از رفتارهای(بدخواهانه) در منطقه قرار دارند

تحلیلگر عرب در گفت و گو با الجزیره؛ هیچکس نمی‌تواند ثابت کند که ایران برای حوثی‌ها سلاح ارسال می‌کند 

 اگر عربستان خواهان مذاکره است، باید این کار را علنی و روی میز انجام دهد، نه پنهانی و زیر میز 

مطهری: قطعاً استیضاح وزیر کشور امروز اعلام وصول می شود، نمایندگان استیضاح کننده از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند 

قطر: درحال میانجیگری میان ایران و آمریکا نیستیم، باید تمایل ایران برای گفت‌وگو را جدی‌تر بگیریم

وزیر امورخارجه قطر با تاکید بر اینکه کشورش در حال میانجی‌گری میان ایران و آمریکا نیست، گفت: ما باید ابراز تمایل ایران برای تعامل با منطقه را جدی‌تری بگیریم

بانک مرکزی مکلف به تنظیم بازار ارز شد: لزوم تامین ۱۴ میلیارد دلار با نرخ ۴۲۰۰ تومان برای واردات کالاهای اساسی.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد تنظیم بازار بر ضرورت کنترل و مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی به منظور جلوگیری از بروز مشکل توسط دریافت کنندگان ارزهای نیما و سنا برای تامین کالا تاکید کرد. 

نشریه کُره‌ای: ایران سفیر سئول را به خاطر معوقات نفتی احضار کرده است. روزنامه «کوریا تایمز» نوشت، وزارت خارجه ایران ماه گذشته با احضار سفیر کره جنوبی، از سئول به دلیل عدم پرداخت بدهی نفتی‌اش به ایران، گلایه کرده است.
بر اساس این گزارش، کره جنوبی ۷ تریلیون وون (۵.۹۷ میلیارد دلار) به ایران بدهی دارد.

عراقچی: روحانی جمعه راهی توکیو می‌شود

لاریجانی: رهبر انقلاب اجازه دادند تا ۱۶ درصد، از سهم صندوق توسعه ملی به دولت کمک شود

رییس مجلس:دولت از مقام معظم رهبری کسب اجازه کردند و رهبر انقلاب اجازه دادند به جای تخصیص ۳۶ درصد از سهم فروش نفت به صندوق توسعه ملی ۲۰ درصد از آن به صندوق توسعه ملی تخصیص یافته و ۱۶ درصد در اختیار دولت قرار گیرد و این ایراد وارد نیست.درآمد حاصل از صادرات بنزین و فرآورده‌های نفتی باید در قالب درآمد عمومی کشور محسوب شود و نباید برای سازمان هدفمندسازی تخصیص یابد.

 

یادداشت رییس بانک مرکزی آقای همتی:

قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران
1398-09-26

12:31:02

 قیمت خرید دلار آمریکا: 12,700 تومان  (100) 
 قیمت فروش  دلار آمریکا: 12,800 تومان  (100) 

 قیمت خرید یورو: 14,000 تومان  (100) 
 قیمت فروش  یورو: 14,100 تومان  (100) 


 

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.

سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

جان شیفته شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/11 ساعت 23:18
استاد اعظم سپاس بیکران از اطلاعات ارزنده شما نه تخضصی ونه دانشی در باب طلا نداشتم اما از شما وسایر اساتید اموختم پاینده باشید

2 0

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 11:26
آبشده در حال حاضر 60000حباب منفی

3 1

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 11:24
جناب اقتصاد ایران لطفا دست از تخریب بردارید اگر تحلیل دارید بفرمایید کاربران تشخیص میدن چه کسی در نهایت درست میگه.اما تخریب شخصیت کار درستی نیست خواهش میکنم رعایت کنید.تشکر

3 9

اقتصاد ایران چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 09:59
س.ارین : استاد اعظم: delara: وحید محمدی:
مخاطبین معزز سایت طلا مستحضر باشید که کاربران نام برده بالا باند یا گروهی مافیا بوده که در شروع کار با اختلافات صوری و نزاع نمایشی سعی در جلب مخاطبین داشتند و در ادامه کاملا با هم هماهنگ عمل میکنند
همراهان ارجمند مراقب باشید فریب نخورید و اسیر جو کاذبی که این افراد به راه انداخته و تدارک‌ دیده اند نگردید
بازار کشش و قدرتی برای صعودهای پی در پی ندارد و به زودی و به فضل الاهی با تمهیداتی که صورت خواهد گرفت قیمتها به پایین کشیده خواهد شد.
بازار هم خریدار و هم فروشنده را پس خواهد زد.
بازار و نوسانات بازار برای هر کسی ساخته نشده.

3 0

تتو ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 11:31
دوست عزیز این نظرات و تحلیل هایی تو این سایت گفته میشه نظر شخصی هستش دسته آخر تصمیم با خودمون هستش که خرید کنید یا ن

3 0

مهندس الکترونیک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 10:24
سلام
تمهیدات از چه شخصی صورت خواهد گرفت ؟ رییس اتحادیه طلا پس از ماه ها مصاحبه کردن و گفتن افزایش تا شب عید با همین روند ادامه داره و کاهش ها مقطعی و کوتاه مدته. ایشون رییس این صنفه . شاید نشه به طور قطع نظر داد که افزایش یا کاهش داریم اما میشه به طور یقین گفت میزان رشد طلا و سکه با تورم ماه های اخیر هاهنگ نیست و عقب افتاده . با یه سرچ ساده تو نت تحلیلهای مختلفی هست که پیشنهاد میکنم دوستان حتما مطالعه داشته باشن و به برآیند اونها برسن.

1 1

Best girl پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 03:15
سلام به نظرتون قیمت طلا کی کاهش پیدا میکنه

1 3

شبگرد تنها2 پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 06:48
هر وقت که من بفروشم میاد پایین خخخ

0 4

خانم مریلا. پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 02:12
نه پرتغالی بود ...برزیل بازے میکرد.خخخخ

0 0

شبگرد تنها2 پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 06:47
برزیلی بود و اصلا تو پرتغال هم بازی نکرد?

2 5

ببتو هفت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 01:55
داشتم نظراتو میخوندم به این فکر بودم کاش یکماه دیگه دوباره بخونید نظرات الان خودتون و یک دل سیر بخندید!!! :))
حتما مدنظر قرار بدین و یکجا شئیر کنید این صفحه رو مثل تلگرام تا محفوظ باشه. البته گذینه سیو پئیج هم هست.

3 3

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 02:08
خخخخخ...ببتو بازیکن آرژانتین بود ...یه چیزهایی یادمه ...بازیکن کدوم تیم بود

3 5

بابا نوئل پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 01:04
فردا یه کاهش کوچولو داریم بعد افزایش ...میره تا ۴۵ شایدم ۵۰ بعدشم یه ریزش خوب درپیش داریم، اما از نظر من اون نوسان شديد كه مد نظر مبصر هست اتفاق نمي افته

4 3

خانم مریلا. پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 01:04
بچه ها فک کنم این فنره داره درمیره ....شارپے ....

3 1

همنشین درد یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:57
۵.۵ کف سکه امامی برای شب عید قابل تصوره، اونس همانطور که پیش بینی می شد تو تغییر سال کشور ها به رشد افتاد ۱۵۰۰ عبور کرد تا ۱۶۰۰ اکثر کارشناسان پیش بینی کردند ، چین با رزمایش مشترک با ایران و روسیه رسما مقاومت جلوی ترامپ ابراز کرد پس کاهش خریدش از هنگ کنگ هم نگران کننده نیست سایر کشورها خرید طلا را انجام می دهند ضمن اینکه روسها و چینی ها دوسال پی در پی خرید کردن نتیجتا افزایش را پیش بینی کردن قاعدتا با وجود رمز ارز ارزش دلار کاهش ، افزایش اونس را در پی خواهد داشت

5 1

همنشین درد یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:52
من با نظر کاربر شعله موافقم سهام هایی که سود خودش داده باید سریع تخلیه کنی روی ارز اولی یا اونایی که رشد کمتری دارد جابه جا کنی ، و پول باقیمانده با توجه به عدم حباب تو سکه ، من سکه تمام امامی پیشنهاد می دم ، تا عید ۲۰ درصد شیرین سود می ده

7 1

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 01:29
سلام خدمت جناب همنشین
بله بورس واقعا داره وارد منطقه خطرناکی میشه

2 5

شير غران پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:44
مبصر فردا اشتباه تحليل كرده باشي كشتمت/به قول بحرانزده همش پست ميزاري در ميري/ پيام ميزاري جوابگو باش كاكو

3 5

بحران زده پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:33
اين مبصر چرا هر وقت پيام ميزاره سريع غيب ميشه؟قربونش برم خصوصي هم كه هيچ وقت جواب نميده
بابا استاد!!!

13 0

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:25
دوستان صعود بازار فقط مختص فردا نیست چهارشنبه هم روند صعودیست حتی احتمال دارد روند صعودی تا پنج شنبه ادامه داشته باشد سقف این ماه سکه ۵۰۰۰ و آبشده ۲۲۳۰

1 1

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:52
با این روند که شما میگید تا آخر اسفند سکه6 روهم میزنه ؟؟ بله .جناب محمدے

5 6

فردوسی پور 11 ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:23
اين خبر رو بخونيد:
درگیری های مرگبار شبه‌نظامیان عراقی نزدیک به ایران و آمریکا تنش میان واشنگتن و تهران را به سطح تازه‌ای رسانده.
این وضعیت، نگرانی‌ از تشدید رویارویی و حتی درگیری مستقیم ایران و آمریکا را افزایش داده.
BBC
____________________
به خدا هر بار آقاي اردبيلي يا جناب مبصر پيام ميزارن يه اتفاق مهم ميفته و كلي قيمت ها بالا پايين ميشه..الان هم كه جناب مبصر اين پيام رو گذاشته شك نكنيد كه فردا نوسان شديد حتما رخ ميده... پس با درايت عمل كنيد تا سود خوب گيرتون بياد... بالا ها رو بفروشيد پايين اومد بخريد... طمع نكنيد... فردا قطعا روز مهميه

3 3

دنییا یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:16
در پاسخ کاربر شعله باید عرض کنم ، بدلیل احتمال تصویب لوایح fitf ،و اینکه قراره حسابها با گردشهای مالی بالای 5 میلیارد تومن شفاف سازی بشن یا مالیات ازشون بگیرن ، فعلن بورس مقصد خوبی شده برای پاکسازی پولها و سرمایه های کلان .پولها به سهام تبدیل می شود که بعدا مورد بازخواست قرار نگیرند که از کجا آمده یا مالیات 7 تا 15 درصدی بهشون نخوره .در بورس حداکثر نیم درصد مالیات میدن و تمام.در کوتاه مدت همچنان بورس باد میشود و بالا میرود.

0 1

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:36
ممنون از شما دوست عزیز بابت پاسختون

5 3

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:06
شب همه دوستان بخیر و شادی
دوستان عزیز لطفا از مجادله پرهیز کنید . همه شما سروران عزیز صاحب نظر هستید. انشالله آنچه خیر و صلاح همه مردم پیش میاد.
سپاس

2 3

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:13
دقیقاااا ....

4 8

تيفوسي❗️ شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 23:54
اگه مبصر درست پيش بيني كرده باشه و اتفاق بيفته !
فردا از ساعت ١٠ صبح بايد گوش به زنگ باشيم تا با يك نوسانگيري مناسب يه سود تپل گيرمون بياد

3 9

قزوینی اعظم 11 ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 23:31
الهی درسته داداش

10 3

ارزونی رو لولو برد یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 23:49
بچه مامان قزوینی !!! تو که عرضه نداری پولتو پس بگیری غلط می کنی قرض میدی !!!

2 10

Agha_ali شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 23:34
قزوینی های عزیز ریز بینن
:))))

6 3

نوستراداموس` پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 23:29
احتمال یک درگیری نیابتی را نمی شود نادیده گرفت ؛؛؛
*************************************
دی ماه نوسان قابل قبولی خواهیم داشت ؛؛؛
*************************************
اونس آماده صعود ؛؛؛

5 3

جان شیفته شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 23:28
سپاس بیکران از استاد اعظم بابت اطلاع رسانی دقیق وکا رشناسانه وحرفه ای من واقعا هیچ دانشی از طلا نداشتم اما به لطف سایت واساتید برجسته کلی اصطلاحات مربوط به طلا را اموختم

7 19

اقتصاد ایران چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 22:54
س.ارین : استاد اعظم: delara: وحید محمدی:
مخاطبین معزز سایت طلا مستحضر باشید که کاربران نام برده بالا باند یا گروهی مافیا بوده که در شروع کار با اختلافات صوری و نزاع نمایشی سعی در جلب مخاطبین داشتند و در ادامه کاملا با هم هماهنگ عمل میکنند
همراهان ارجمند مراقب باشید فریب نخورید و اسیر جو کاذبی که این افراد به راه انداخته و تدارک‌ دیده اند نگردید
بازار کشش و قدرتی برای صعودهای پی در پی ندارد و به زودی و به فضل الاهی با تمهیداتی که صورت خواهد گرفت قیمتها به پایین کشیده خواهد شد.

5 2

افشین 1980 هفت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 07:26
گروه مافیا باشن یا نباش ، همدست باشن یا نباش مهم نیست
مهم اینه که این اساتید محترم صداقت دارن ..

5 2

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:09
من فک نمیکنم پایین بیاد قیمتها ...بیاد مگه چقدر میاد ....همه اجناس قیمتهاش رو به بالا ..واااا...

16 2

Agha_ali شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 23:23
ادعای بزرگیه سندی داری؟

7 4

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 22:48
کجای دنیا دیدی کسی به صلوات گفتن هم نمره منفی بده ؟ توی این سایت بار ها دیدم !!!

9 2

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 22:46
از ادم مغرض متنفرفم و بد جوری حالشو می گیرم !!!

1 5

قزوینی اعظم 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:35
گفتی از مغرض متنفرم مزاح کردم
امید است مایه رنجش خاطر کسی نگردیده باشم

4 2

لوچک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 23:40
جناب قزوینی ! بنده دنبال شرخری نیستم ! تاجای که دستم برسه صلح رو ترجیح می دم مگر اینکه مجبور بشم ! شما که قرض دادی باید پس گرفتن شو هم بلد باشی ! شاید بدهکارت توان پرداخت شو نداشته باشه و بهتر است بهش مهلت بدی

2 3

قزوینی اعظم 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 23:30
جناب لوچک یه نفرازم قرض گرفته سه ماهم از وقت پس دادنش گذشته داداش آدرسشو بدم؟

14 4

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 22:09
حضرت جناب اقتصاد ایران /
پیام خصوثیتو خوندم! لطفن خودتو بیخود خسته نکن / این بازار فعلن بالایی میره/ تهدید فایده نداره/ به حرفتدعمل کن و اگه میتونی و توانش داری تو بازار‌مداخله کن تا پایین بیاد تا ما هم کیف کنیم و ریزشتو ببینیم/ قربان !من که از خدامه / اگه میتونی خب پایین بیار تا بازم میخریم و به حجم طلام اضافه میکنم/ خواهشن تهدید نکن/ بالاتر از سیاهی هم هیچ رنگی نیس

2 2

همنشین درد یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 22:05
من با نظر شعله موافقم

2 3

همنشین درد یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 22:02
اقای محمدی سقف امسال سکه ۶ است، اما تا پایان سال همه خیلی ها قبول دارند ، سکه ۵ تومن برای ۵ اسفند می بینند، اگر بازار ساز دخالت نکنه تا حالا باید ۵ رویت می شد

3 2

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 23:52
سلام دوست عزیزمن این ماه رو سکه ۵۰۰۰ میبینم

18 19

مبصر یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 21:44
متاسفانه يا خوشبختانه؛
فردا بزرگترین نوسان در طول هفته را شاهد خواهيم بود !!
مظنه الان رو يادداشت كنيد و با نوسانات فردا مطابقت دهيد !!
نرخ فعلي .............!؟
٢/٠٣٧/٠٠٠
نرخ فردا...........؟؟

2 5

وزير شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 23:44
ماكان عزيز بعيد نيست برخلاف پيش بيني شما بازار با كاهش شروع به كار كنه
مثلا ريزش تا ٢٠٢٠ افزايش تا ٢١٢٠
درباره نواسان فرداهم با جناب مبصر موافقم

4 0

Agha_ali شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 23:30
چطور یکی۲۰۴۹ سال عضو سایت طلاس؟ :))))))

6 3

ماكان یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 22:59
من فكر ميكنم فردا تا قبل از تسويه قيمت بالا بره تا محدوده ٢٠٨٠ و سپس در عرض چند ساعت شارپي بريزه تا محدوده ١٩٩٠، البته بايد از اين موقعيت بكر استفاده لازم رو ببريم

3 7

zar bin 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 22:19
فردا احيانا سكه ٤٧٠٠ رو بزنه ميفروشم، ١٠٠ تا سكه نزديك ٦ ماه رو دستمون باد كرده

5 3

شبگرد تنها پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 21:12
باسلام خدمت دوستان
من قصد دارم ربع سکه بگیرم واسه اخر سال الان بگیرم بهتره یا بهمن ماه خرید کنم ممنون میشم راهنمایی کنین

4 4

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 22:37
به نظرمــن الان بگیـرید بهتره.!

3 3

شب خیز سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 22:09
به نظر حالا بگیر شاید خیلی زود دیر میشود

3 3

همنشین درد یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 21:59
ربع زودتر از بقیه حباب می گیره ، الان بگیر

3 4

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 21:36
حین انتخابات

7 4

ارزونی رو لولو برد یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 21:07
هفته قبل پیش بینی افزایش قیمت را داشتیم!!! تا پایان هفته مارکت جهانی و داخلی افزایش خواهد بود !!! ما امریکا را ***ت خواهیم دهد!!!

11 4

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 21:00
بله روند صعودیه فعلا سقف سکه ۵۰۰۰ و آبشده ۴۲۳۰ هست

4 2

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 22:55
سلام خدمت دوست عزیز سقف سکه برای این ماه ۵۰۰۰ هست

4 1

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 21:22
سلام خدمت جناب محمدی سقف را برای امسال فرمودین یا برای این دولت؟

11 4

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 20:44
دوستان شرایط بازار مشکوکه مارجین نشین شلی ها خرید داره بازار مشکوکه دارم میگم حد فروشنده رو میخوان بزنن
یاحق

3 2

موج دوم شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 20:56
سلام آقا وحید
آیا قیمت صعودیه؟اگر صعودیه سقف سکه چند است؟

21 2

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 20:36
با سلام
نظر سنجی
حرکات بورس را چطور ارزیابی می کنید؟
حرکت فریب برای کنترل سایر بازارها
+++++
حرکت کاملا منطقی مطابق با شاخص های اقتصادی_ _ _ _

0 2

دنییا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/10 ساعت 00:14
در پاسخ کاربر شعله باید عرض کنم ، بدلیل لوایح fitf ،و اینکه قراره حسابها با گردشهای مالی بالای 5 میلیارد تومن شفاف سازی بشن یا مالیات ازشون بگیرن ، فعلن بورس مقصد خوبی شده برای پاکسازی پولها و سرمایه های کلان .پولها به سهام تبدیل می شود که بعدا مورد بازخواست قرار نگیرند که از کجا آمده یا مالیات 7 تا 15 درصدی بهشون نخوره .در بورس حداکثر نیم درصد مالیات میدن و تمام.در کوتاه مدت همچنان بورس باد میشود و بالا میرود.

10 1

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 20:44
استراتژی شخصی خروج کامل از بورس منتظر موقعیت مناسب برای ورود به بازار طلا

9 7

اتی یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 20:20
استاد اعظم تحلیل جامعی ارائه دادن،دمشون گرمه
جناب مبصر عزیز،منتظر نظرات و تحلیل های شما نیز هستیم...

5 8

حجره دار با تجربه سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 20:20
استاد اعظم
منظنه ۲۱۲۰ را نخواهد دید لااقل تا پایان سال .

6 8

حجره دار با تجربه سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 20:16
هیچ فنری رها نخواهد شد افسار بازار را بانک مرکزی خوب نگهداشته است . تا این لحظه موفق بوده .

6 6

آریایی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 20:41
سیف هم این افسار را 4 سال خوب نگه داشت .....!!!

7 9

شعبده باز پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 19:52
* چند کلمه حرف حساب درباره تحریم‌ها
* هر قدر بگوییم تحریم را دور می‌زنیم و راه عبور از آن را پیدا می‌کنیم، یا ادعا کنیم که با تکیه بر اقتصاد و ابتکار داخلی مسائل را حل می‌کنیم، یا شعار بدهیم که تحریم فرصت است، این حرف‌های پوچ و توخالی واقعیت‌های روی زمین را تغییر نمی‌دهد. باید واقعیت‌ها را دید: این جنگ یک مساله سیاسی است و باید از مسیرهای دیپلماتیک و سیاسی حل شود . . .
سیاستمداران ایرانی وقتی می‌گویند درگیر جنگ اقتصادی هستیم، باید معنای درگیر شدن در جنگ را بدانند. جنگ در ذات خود یک مفهوم سیاسی است، نه اقتصادی؛ بنابراین جست‌وجوی راه‌حل اقتصادی برای آن بی‌معناست. برای این جنگ باید یک راه حل سیاسی پیدا کرد و اینکه بگوییم راه دیپلماسی را به کلی می‌بندیم، معنا ندارد. چون این کار تن دادن به بن‌بست و اعتراف به آن است که راه‌حلی نداریم. سیاستمداران ما می‌گویند تحریم را دور می‌زنیم. مگر جنگ را می‌توان دور زد؟ وقتی حلقه تحریم تنگ‌تر شود، بالاخره آثار خود را نشان می‌دهد. امروز هم مقامات داخلی و هم سیاستمداران خارجی به این مساله اذعان دارند که تحریم فجایع بسیاری را رقم زده است . . .
اینکه گفته می‌شد تحریم اثری روی عملکرد اقتصاد ایران ندارد، به وضوح یک شعار سیاسی بود که مضمون واقعی و علمی نداشت چراکه اقتصاد ایران -همانند اغلب اقتصادهای دیگر در دنیای امروز- در عمل به اقتصاد جهانی وابسته است. به عنوان مثال، بخش عمده‌ای از صادرات ایران نفتی بوده و تجارت نفت نیز یک پدیده جهانی به حساب می‌آید؛ ما هرگز نمی‌توانیم نفت را فقط به کشورهای دوست یا همسایه صادر کنیم، بنابراین وقتی حلقه‌های تحریم تنگ‌تر شده و روی تحریم نفت متمرکز شد، آثار آن بیشتر به چشم آمد.

8 5

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 19:47
دوستان بازار تا رسیدن به 2120 با مقاومت 2060 و 2078 روبرو هست و با تاچ شدن این نقاط مقاومت ممکنه برگشت به پایین هم بده که این برای دلالان فرصت خرید فراهم میکنه ولی هدف نهایی اش تاچ کردن سقف 2120 برای بار دوم هست
خانگی هایی که نوسان گیر نیستند وارد بازی نوسانات نشوند و تا اون نقطه صبر سپس خارج شوند
پس 2060 و 2078 مخصوصا 2078 اگر شکسته بشه هدف اصلی پیش رو خواهد بود قطعا در این بین حرکات رفت و برگشتی بعد از تاچ شدن این نقاط مقاومت وجود خواهد داشت که واقعی نیست و فقط زمان رسیدن به نقطه حقیقی را کند میکنه ولی بعد از تاچ شدن 2120 احتمال خیلی زیاد ریزش مجدد اغاز میشه

7 4

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 19:45
بیشتر کالاها با دلار بالای ۱۵ هزار تومان عرضه میشه ! درآمد ۴ میلیون تومان زیر خط فقر محسوب میشه ! این که فقط قیمت طلا رو با دست کاری جباب منفی بدیم هنر نیست ! کسی که پول لازم نیست نباید مالش رو به حراج بگذارد ! تمام زور بازار ساز تا پایان سال خواهد بود و اول سال ۹۹ فنر رو رها خواهد کرد

2 3

استاد اغطم شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 19:35
مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار، قدرت خرید آپارتمان در تهران از طریق اوراق تسهیلات مسکن دو برابر شده که می‌تواند محرک ضعیفی برای بازار مسکن باشد.
به گزارش ایسنا،
روز چهارشنبه شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات ساخت و یا خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم موافقت کرد که بر این اساس در تهران سقف تسهیلات انفرادی ۱۰۰ و برای زوجین به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است. به این مبلغ می‌تواند ۴۰ میلیون تومان وام جعاله نیز تعلق بگیرد. پیش از این سقف وام در تهران در حالت انفرادی ۶۰ و برای زوجین ۱۰۰ میلیون تومان بود که با وام جعاله قابلیت افزایش تا ۱۲۰ میلیون تومان را داشت. افزایش سقف تسهیلات از محل اوراق تسه به ۲۰۰ میلیون تومان می‌تواند تا حد اندکی در تحریک تقاضای مسکن موثر باشد.
هرچند هنوز تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن یکم افزایش نیافته و هنوز ۱۶۰ میلیون تومان است اما افزایش وام «تسه» به اضافه وام جعاله جمعا به مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان می‌تواند حدود نیمی از قیمت یک آپارتمان در مناطق جنوبی شهر تهران را پوشش دهد و بدین ترتیب محرک ضعیفی برای ایجاد رونق در بازار مسکن محسوب می‌شود.
وام ۱۶۰ میلیون تومانی زوجین تا حدود دو سال قبل حدود ۵۰ درصد قیمت یک خانه ۷۵ متری در تهران را پوشش می‌داد. اما هم‌اکنون با توجه به قیمت میانگین مسکن در پایتخت که متری ۱۲ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان است، با وام ۱۶۰ میلیون تومانی می‌توان یک اتاق ۱۲ متری خریداری کرد و قدرت پوشش‌دهی این تسهیلات به حدود ۱۷ درصد رسیده است. به همین دلیل متقاضی چندانی برای دریافت انواع تسهیلات مسکن به بانک مراجعه نمی‌کند.
روز چهارشنبه، ۴ دی ماه شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات مسکن از محل اوراق موافقت کرد. بر این اساس، در تهران، سقف تسهیلات انفرادی مسکن ۱۰۰ میلیون تومان و برای زوجین ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت سقف تسهیلات انفرادی ۸۰ و زوجین ۱۶۰ میلیون تومان و در سایر مناطق شهری (شهرهای با جمعیت ۲۰۰ هزار نفر و کمتر) سقف تسهیلات انفرادی ۶۰ و زوجین ۱۲۰ میلیون تومان اعلام شده است.
همچنین به گفته مسعود ایزدی، مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، شورای پول و اعتبار بعد از موافقت اولیه بانک مرکزی با طرح پیشنهادی بانک مسکن، به افزایش سقف ریالی تعدادی از تسهیلات پرداختی بانک مسکن رای مثبت داد و با آن موافقت کرد.
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن اعلام کرد: مصوبه شورای پول و اعتبار بعد از ابلاغ رسمی به بانک مسکن بلافاصله در ستاد بانک وارد مرحله مقدماتی اجرا می‌شود. در مرحله مقدماتی، ادارات مرتبط با این نوع تسهیلات نسبت به تدوین بخشنامه اجرایی «پرداخت تسهیلات اوراق در سقف های جدید» اقدام خواهند کرد و در نهایت بعد از تایید بخشنامه اجرایی مصوبه شورای پول و اعتبار توسط هیات مدیره بانک، متن آن به شعب بانک مسکن در سراسر کشور ابلاغ می شود و پرداخت تسهیلات مصوب شروع خواهد شد.
ایزدی تصریح کرد: پس از صدور و ابلاغ بخشنامه افزایش سقف تسهیلات مسکن از محل اوراق، تمامی شعب بانک مسکن آمادگی پرداخت تسهیلات براساس ضوابط و مقررات تعیین شده را دارند.
محاسبه هزینه وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن
به دنبال ایجاد رکود در بازار مسکن، قیمت اوراق تسهیلات مسکن از حدود ۸۰ هزار تومان در دو سال قبل به نصف کاهش یافته و در روزهای اخیر «تسه» به ۴۱ تا ۴۲ هزار تومان رسیده است؛ زیرا کاهش قدرت خرید و کسادی معاملات منجر به کاهش مراجعه برای دریافت اوراق شده است.
با توجه به این‌که زوج‌های تهرانی برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، هزینه این تعداد اوراق برای آنها ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌شود. به این مبلغ با احتساب ۴۰ میلیون تومان وام جعاله که بابت خرید آن باید ۸۰ برگ تسه خریداری شود، سه میلیون و ۲۸۰ هزار تومان اضافه می‌شود. در نتیجه در مجموع زوجین تهرانی باید برای دریافت وام ۲۴۰ میلیون تومانی مسکن حدود ۱۹ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان هزینه شود.

6 14

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 19:18
استاد اعظم اینبار موافقم باهات /
چند روزه که منو بقیه بچه ها هم‌داریم میگیم این قضیه رو/ ولی تعدادی مغرض و بی دانش همش هی دارن ریزش ریزش میکنن و به هیچ صراطی هم مستقیم‌نیستن/ که نیستن/
دمت گرم استاد / با همین فرمون پیش میریم

10 9

استاد اعظم چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 19:36
ریزش فقط فرصت خرید فراهم میکنه چون فروشنده ای به صورت جدی وجود ندارد و این هیچ رونقی برای بازار جز وقت تلف کنی نخواهد داشت که بدتر باعث رکود در بازار طلا خواهد شد
سطح قبلی 2120 مجدد رویت خواهد شد شک نکن که حتما باید در این نقطه از خرید خارج شد
در ضمن این نقطه مجدد باعث رونق در بازار طلا و سکه و احتمالا بورس خواهد شد
چون بیشترین حجم بعد از 1930 در نقطه 2120 اتفاق افتاده است بنابراین شکستن این نقطه حجم بسیار بسیار زیادی از معاملات رو میخواد که امکان وقوع ان ضعیف هست
فقط بدانید سقف 2120 هست و بالاتر از اون وجود نداره و هر کی صحبت بالاتر رو کرده توهم بوده
بعد از شکستن 2120 مجدد ریزش خواهیم داشت که تحلیل خودش را خواهد داشت.
بازار گیر افتاده و میدونه که در نقاط پایین تر فروشنده ای نیست و با کاهش های سوری فقط خریدار بیشتر میشه به هر حال هر خریداری در صورت کاهش قیمت میتونه به خریدهاش اضافه کنه ولی در 2120 باید کلا خارج بشه
رونق گرفتن مجدد بازار مستلزم رویت مجدد 2120 خواهد بود

9 4

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 19:12
دوستان بعد از 2120 مجدد ریزش واقعی خواهیم داشت
و خانگی ها در سقف فروشنده باشند تامجدد بعد از ریزش بخرند
پس مقاومت های پیش رو 2060 و 2078 و 2120 که خانگی میتونه تا نقطه 2120 صبر و سپس از بازار خارج بشه حتی اگر 2120 هم خریدی نباید بعد از این نقطه طمع کنی که 100 درصد بعد از تاچ شدن این نقطه مجدد ریزش ولی اینبار واقعی اتفاق خواهد افتاد که دوباره تحلیل خودش رو خواهد داشت

6 4

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 19:05
برخی دوستان در مورد نوسانات پرسیدند
دوستان هر ریزشی فرصت خرید پله ای هست چون قیمت ها قطعا دوباره به سطح قبلی 2100 تا 2120 بر میگرده ولی این بین مقاومت 2060 و 2078 رو پیش رو داره
مقاومت 2048 هم مثل 2014 شکسته شد و این نوسانات فقط جهت خرید دلالان هست و گرنه مقاومت ضعیف 2048 شکست
مقاومت جدی بعدی 2060 و بعدی 2078 هست که اگر این دو شکسته بشه دیگه مانعی تا 2100 وجود ندارد
فقط توجه داشته باشید چون در قیمت 2100 تا 2120 نقطه خرید اماتورها هست به این راحتی شکسته نمیشه و بهتره هر کی خریدی داره در این نقطه با فروش خارج بشه
خانگی ها که خرید در نقاط بالا و یا پایین از قبل دارند حتما در این بازه 2100 تا 2120 از خرید خارج شوند چون بعد از تاچ کردن این نقطه مجدد ریزش هست
کسانی که طلا دارند از کاهش ها هیچ ترسی به دل راه ندهند چون کلا زیر 2060 هم فروشنده ای به صورت جدی نیست و بازار برا خودش بازی میکنه که نتیجه ای جز وقت تلف کنی نخواهد برد .
کسانی هم که سکه و طلا . و.. دارند در نقطه سقف یعنی 2120 مظنه خارج شوند
در ضمن تا مظنه 2120 رو نمیبینه مانند زمان قبل از 1930 رونق نخواهد یافت
پس خانگی ها طلا ها رو تا نقاط بالا حفظ کنید و در اون نقاط از بازار خارج شوید
فعلا چارت نقطه اخرش 2120 هست و هیچ نقطه بالاتر از 2120 را نشان نداده پس کسی توهم بالاتر از این نقطه رو نداشته باشه و سقف فعلا 2120 خواهد بود
در ضمن انس پالادیوم به زودی به رکورد 2000 میرسه و این رو زمانی که 1100 بود من گوشزد کردم

6 4

مودت چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 18:31
اگر ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم باشد،
منتظر سونامي انس طلا باشید
ارادتمند شما مودت

4 2

سید... سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 20:04
با سلام
قطعا ترامپ پیروز انتخابات خواهد بود...

0 7

ارمیا شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 17:07
دوستان میشه بگید تحلیل سایت کدومه که همه میگن خوبه

15 5

خانم مریلا. پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 16:23
عزیزان ...وسروران گرامے ..لطف کنید متن های بلند ....وطولانی ندید ..مختصر ومفید ..مــرسی

4 7

خانم مریلا. پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 16:11
من سکه رو روقیمت 4400 خـریدم ...دویست ملیون سکه خریدم ..به نظرشماا..خرید بکنم ..پله بعدی ما یا نه ..میاد پایین ...نمیدونم ....واسه بلند مدت خریدم ...

2 8

خانم مریلا. پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 16:04
همــگے خسته نباشید ...آقایون خیلی ساکت هستنند ..آقای وحیدی ...چی شد پس؟؟؟

9 6

کار بلد شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 16:02
سکه تاثیر خودشو از تنش های بازار گرفته و از ۳۸۰۰ به ۴۶۰۰ رسیده و سعی داره خودشو توی ای رنج ثابت نگه داره بازار کشش بیشتر از اینو نداره با یه اصلاح قیمت تو ۴۵۰۰ فیکس میشه نزول داریم اما صعود نه . عاقلان دانند دیگه خود دانید

5 5

کار بلد. شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 16:27
تحریم برجام fatf بنزین زورشون همون ۸۰۰ تومن بود بازار کشش نداره صعود نداریم

4 7

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 16:17
یعنی به نظرتون از 4500 بالاتر نمیره

17 8

ماتيك ✔️ شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 15:17
چند پهپاد شامگاه یکشنبه گردان‌های حزب‌الله عراق وابسته به الحشد الشعبی در شهر مرزی «القائم» استان الانبار (غرب عراق) را هدف قرار دادند.
سه پایگاه گردان‌های حزب‌الله عراق اعم از پشتیبانی، تیپ و یک پایگاه اصلی آن هدف قرار گرفتند.
به نوشته المیادین، در این حملات پهپادی، دو تیپ 45 و 45 الحشد الشعبی در مرزهای عراق و سوریه هدف قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، در این حمله هوایی، چند نفر از نیروهای الحشد الشعبی به شهادت رسیدند.
شبکه خبری السومریه نیز ضمن تأیید این خبر گزارش داد که در محل حادثه در شهر القائم، آتش‌سوزی گسترده‌ای رخ داده است.
آمریکا: ما عامل حمله بودیم
وزارت دفاع آمریکا روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای تأیید کرد که مواضع «گردان‌های حزب‌الله» از زیرمجموعه‌های اصلی «الحشد الشعبی» عراق را هدف حمله قرار داده است.
در بیانیه آمریکا در مورد این حملات ادعا شده است که این اقدام در پاسخ به «حملات مکرر به پایگاه‌های میزبان نیروهای ائتلاف» در عراق صورت گرفته است.
بر اساس این بیانیه، مجموعا پنج هدف، شامل سه موضع گردان‌های حزب‌الله در عراق و دو موضع در سوریه مورد حمله قرار گرفته است.
واشنگتن همچنین گردان‌های حزب‌الله را به داشتن ارتباط نزدیک با جمهوری اسلامی ایران و دریافت پشتیبانی از تهران متهم کرده است.
در این بیانیه همچنین ادعا شده است که آمریکا به حق حاکمیت عراق احترام می‌گذارد، اما «از حق خود برای دفاع» نمی‌گذرد.
پنتاگون همچنین نیروهای حشد الشعبی را به تکرار چنین حملاتی تهدید کرده و گفته است که «ایران و گردان‌های حزب‌الله» باید از حمله به نیروهای ائتلاف و آمریکا دست بردارند.
آمریکا حمله اخیر به یک پایگاه نظامی در شمال غربی کرکوک را هم به گردان‌های حزب‌الله نسبت داده است. در این حمله یک آمریکایی کشته و شماری زخمی شدند.
تمام پایگاه‌های آمریکا در عراق به حالت آماده‌باش درآمد
منابع آگاه امنیتی در عراق از اعلام وضعیت هشدار حداکثری در همه پایگاه‌های آمریکا در عراق خبر دادند.
این منابع در گفت‌وگو با وبگاه خبری «موازین نیوز»، گفتند: «نیروهای آمریکایی بالاترین حالت هشدار را در تمام پایگاه‌های خود در عراق اعلام کردند.»
منابع عراقی افزودند: «این اعلامیه پس از آن صورت گرفت که هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی مقرهای گردان‌های حزب الله، یکی از گروه‌های الحشد الشعبی را در منطقه القائم در غرب الانبار بمباران کردند.»
الحشد الشعبی شهادت ۴ نفر در این حمله را تأیید کرد؛ فرمانده تیپ ۴۵ در بین شهداست
حشد شعبی عراق با انتشار توییتی اعلام کرد که پهپادهای آمریکایی پایگاه‌های این نیروها در غرب الانبار را هدف قرار دادند.
همچنین برخی منابع خبری اعلام کردند که الحاج علی، فرمانده ارشد یکی از تیپ‌های گردان‌های حزب‌الله در این حمله هوایی کشته شده و طبق اطلاعات اولیه چهار تن از نیروهای حشد شعبی در این حمله کشته و سی تن دیگر از آنها زخمی شده‌اند.
برخی منابع عراقی: برخورد ۴ موشک کاتیوشا به یک پایگاه آمریکایی
برخی منابع عراقی از برخورد ۴ موشک کاتیوشا با پایگاه «التاجی» در شمال بغداد خبر داده‌اند.این پایگاه محل استقرار شماری از نیروهای نظامی آمریکاست.
سفارت آمریکا ده‌ها کارمند خود را از بغداد خارج کرد
شبکه خبری الحدث روز یکشنبه گزارش داد که سفارت آمریکا ده‌ها کارمند غیرنظامی خود را از بغداد خارج کرد.
برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروهای آمریکایی اطراف سفارت آمریکا در بغداد مستقر شده‌اند.
سفارت آمریکا در عراق نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات تخلیه کارمندان این سفارت در بغداد از چند روز پیش انجام شده است.
ابومهدی المهندس: آمریکایی‌ها پاسخ شدید دریافت خواهند کرد
ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی در واکنش به حمله آمریکاییها به مواضع حشد الشعبی در الانبار تاکید کرد که خون شهدا و مجروحین هدر نخواهد رفت و نیروهای آمریکایی در عراق پاسخ شدیدی دریافت خواهند کرد.
حشدالشعبی تعداد شهدای حمله هوایی آمریکا را 24 نفر اعلام کرد
سازمان الحشد الشعبی عراق از افزایش شمار شهدای حمله هوایی آمریکا به پایگاه این نیروها در غرب الانبار خبر داد.
«جواد کاظم الربیعاوی» رئیس اداره جنبش‌های سازمان الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «آمار تجاوز وحشیانه آمریکا به مواضع تیپ‌های 45 و 46 الحشد الشعبی در غرب الانبار به 19 شهید و 35 زخمی رسید.»
وی افزود: «هنوز پیکرهای شماری از شهدای این حمله زیر آوارهاست.»
ساعاتی بعد از این آمار، سخنگوی کتائب حزب الله اعلام کرد که تعداد شهدا به 24 نفر افزایش یافته است. همچنین تعداد مجروحان نیز حدود 50 نفر گزارش شده است

2 6

عمانب شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 15:07
چرا خبری نیست اساتید نظراتشونو اعلام کنن

6 2

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 14:09
بنده بیشتر از محضر دوستان بهره میبرم در سایت. اما دوستانی که مثل بنده کارشون طلا نیست و فقط برای حفظ ارزش دارایی خرید طلا و سکه داشتند دچار اضطراب از کاهش ها نباشند در این چندماه هیچ خبری از طرف اتحادیه طلا مبنی بر افزایش اعلام نشده بود. اگر ضروری نیست که فروش داشته باشید کمی صبر کنید احتمالا با توجه به گفته های اتحادیه ، بازار طلا افزایش داشته باشد .

4 3

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 16:58
بنده با نظر آقای زرین مخالفم ...واسه حفظ ارزش دارایی بهترین گزینه طلاهست ...حداقل ارزشش پول حفظ میشه ...ریال که همین طور داره سقوط میکنه ....

3 5

زرین قلم پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 16:10
"صلاح مملکت خویش خسروان دانند."
پیروز باشید.

4 2

مهندس الکترونیک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 16:03
البته این را هم عارضم که با وجو خرید در نقاط بالا، همواره آرزومندم طلا کاهش یابد تا افرادی که بدهکاری مهریه و ... دارند یا ازدواج در پیش رو دارند یا افرادی که عاشق طلا هستند و دوست دارند خرید داشته باشند همگی با آرزوهایشان به آسانی و سادگی برسند.

6 3

مهندس الکترونیک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 15:59
کاربر محترم زرین قلم
با سپاس از توجه و صرف زمان برای نکاتی که مطرح فرمودید، قطعا با تجربه ای که اکثر کسبه در بازار دارند مبرهن است که وضعیت مشکل اقتصادی که ناشی از تحریم بر همه صنوف فشار مضاعفی وارد میکند.
امثال بنده که کم هم نیستیم، البته در بازار و کسب و کار خود میتوان گفت دانش لازم را داریم، اما اندوخته ای که در سالهای تلاش به لطف خدا کسب کرده ایم نیز اگر نتوانیم بنا به شرایط بازار و کشش توان خرید عموم در حوزه تخصصی خود سرمایه گذاری کنیم، قطعا گزینه های متفاوتی پیش روی افراد خواهد بود منجمله ارز ( که هرگز پیشنهاد نمی کنم چون خیانت به مردم و طبقات دیگر جامعه است)، خودرو ( که با توجه به مشکلات در تولید آن و کمبود و افزونی تقاضا بر عرضه پیشنهاد نمی کنم) ، ملک ( که قالبا نقد شوندگی سریعی ندارد) و مواردی از این دست مانند بورس که توضیح آن قطعا در این سایت و مقال نمی گنجد که چگونه با وضعیت اقتصادی شرکتها و بنگاه های اقتصادی و سود آوری آنها ارقام و شاخص همخوانی دارد.
قطعا آنچه بهتر به نظرم آمده طلاست چون شرایط مختلفی دارد. البته نوسان گیری کار افراد عادی نیست و ریسک بسیار بالایی دارد. البته داشتن سبدی از گزینه های سرمایه گذاری بهترین کار است که عموما از آن نیز بهره می برند.
اکنون نیز در حوزه برند و کسب و کار خودمان به لطف خدا خوب و درخشان با سابقه قابل عرضه بودیم. اکثر افراد این سایت و بازار طلا هم در حوزه خودشان همین هستند. تنها برای حفظ ارزش دارایی شان تلاش میکنند . چون بسیاری در این جهش جا ماندند و قدرت خریدشان کم شد. به نظرم این نوع گرایش طبیعی است، نوعی تلاش برای حفظ بقای اقتصادی به سالم ترین روش ممکن.
حفط ارزش دارایی افراد جامعه، تراز اقتصادی کشور را بهبود خواهد بخشید و با حفظ نسبی قدرت خرید مردم چرخه عرضه و تقاضا برقرار خواهد ماند و تولید کننده نیز امیدی برای فروش فردایش خواهد داشت و نیروی کار نیز امیدی برای آینده شغل و ارتقایش خواهد داشت. چرخه ای پیوسته که می تواند اعتلای کل را رهنمون شود .
ارادتمند

4 10

زرین قلم پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 15:24
کاربر گرامی جناب مهندس الکترونیک
با سلام
اول که بایستی به شما خیلی تبریک بگم بابت کسب تحصیل در رشته فوق العاده مهندسی الکترونیک.
جسارتاً میخواستم مطلبی رو هم خدمت شما عرض کرده باشم.
بازاری که جنابعالی و خیلی از امثال شما جهت جفظ ارزش دارایی انتخاب کرده اند، دوز و دغل و خلاصه گیر و دار بسیاری در دل خودش نهفته داره که متاسفانه هیچ وقت هم نمود پیدا نمیکنه.
اگه میشد به اتفاق چند نفر از هم دوره ای هایتان کارگاهی هر چند کوچک راه اندازی کنید و وقت گرانبهایتان را در آنجا سپری میکردید، چه بسا اتفاقات بسیار شیرین و لذت بخشی نصیبتان شود و حتی با ابراز ایده ها و با همفکری دوستانتان تحولات مثبتی در رشته تخصصی تان رقم بخورد که منجر به کسب درآمد هم خواهد گردید.
درست است که شرایط فعلی کشور، اوضاع سختی رو به هر شغل و کسب و کاری تحمیل نموده، اما اطمینان داشته باشید این نیز خواهد گذشت و چرخ روزگار به سمت جلو در حال حرکت خواهد بود.
اگر با این کامنت موجب تکدر خاطر شما شدم، پیشاپیش از جنابعالی عذرخواهی میکنم.
موفق و پیروز باشید.
بدرود.

5 2

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 14:06
رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: چنانچه روند بازار طبق هفته گذشته پیش رود افزایش قیمت طلا ادامه‌دار است. ممکن است در برخی ساعات روز شاهد کاهش قیمت طلا باشیم اما این نوسان کاهشی قیمت طلا مقطعی است.طبق پیش‌بینی فعالان بازار طلا در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۰ انس جهانی طلا مرز یک هزار و ۶۰۰ دلار را خواهد شکافت و از این‌رو ممکن است که قیمت طلا تا پایان سال ۹۸ با رشد چشمگیری مواجه شود. البته تمام این پیش‌بینی‌ها منوط به این است که قیمت دلار هم در برابر قیمت جهانی طلا افزایش یابد. حال آیا در سه ماه پایانی سال قیمت طلا مجدد گران خواهد شد؟

4 2

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 14:05
دان در مصاحبه با کیت****وز اظهار کرد که قیمت طلا تا پایان سال میلادی آینده ممکن است تا مرز ۱۷۰۰ دلار صعود کند زیرا ابهامات ژئوپلیتیکی فراوانی وجود دارد که باعث می‌شود طلا تقاضا برای خرید دارایی امن را جذب کند.
وی گفت: اکنون که بازارهای سهام در رکورد بالایی قرار دارد بسیاری از سرمایه‌گذاران این پرسش را مطرح می‌کنند که روند صعودی طلا تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد. ما قطعا شاهد تقاضای بیشتری برای طلا به عنوان یک تضمین حفظ سرمایه خواهیم بود.

17 9

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:58
با کوچکترین افزایش صرافی بازار مثل بمب به سمت بالا حرکت خواهد کرد

2 2

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 16:19
آقای محمدی به نظرتون تا آخـر سال سکه چند میشه قیمتش ...گرم طلا ؟.

6 3

DelArA... چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:56
0  5 تاریخ عضویت: 1394/05/05
DelArA
... چهار سال میگه :
تاریخ: 1398/10/08 ساعت 11:10
♧♧♧براورد کلی بازار ♧♧♧
♧♧♧آلارم و علایم مارکت ایران ،،روند و مسیر اصلی رو همچنان صعودی نشان میده♧♧♧...... 
♧♧♧با توجه به جنس نوساناتی که طی اواخر هفته ی گذشته و دیروز پدیدار شده،، برای ابشده ، حد ضرر اول2/022 و حد ضرر اصلی و کلی مارکت که مربوط هست به عمده ی خریداران : عدد ۲/۰۰۶ مد نظر هست♧♧♧ ......
♧♧♧برای سکه هنوز محدوده ی حمایت اولیه ی ۴۵۸۰ که دیروز اشاره شد و حد ضرر عمده ی بازار روی ۴۵۴۷ به قوت خود باقیست♧♧♧.... 
♧♧♧بازار همچنان به شکل آهسته و پیوسته با حفظ تمایلات افزایشی ، به‌قصد رسیدن به مقاومتهای هفته های قبل در حال پیشروی خواهد بود♧♧♧.......
♧♧♧در لابلای مسیر مسلما با رسیدن به مقاومتها ، ‌اندکی با عقبگرد مواجه هست، ولی مسیر اصلی روبه بالا حکم شده♧♧♧.........
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧ 
این برآورد شخصی من بود راجع به مارکتها،،شما با تحلیل خودتون پیش برید

11 4

DelArA... چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:51
♧ بررسی جهت گیری بازار ♧
◇◇بازار طلا و سکه بعد از کاهش به زیر حمایتها ،،امروز ظهر تا سطح حد ضررهایی که دیروز هم قبل از شروع بازار به آنها اشاره شد و کامنت مربوطه در زیر قرار گرفته ،، رسید◇◇...
◇◇بازار ، از همین سطح حد ضررها ، قابلیت و استعداد ادامه ی روند رو داره◇◇........
◇◇بنظر میرسه که تا اواخر بازار امروز نرخها در حال ریکاوری و بالای همین سطوح در گردش و تجدید نیرو باشه◇◇ ............
◇◇با این اوصاف تا مادامیکه قیمت بالای ۲/۰۲۲ برای ابشده و ۴۵۴۷ برای سکه معامله میشه ، ریزش سنگین در انتظار بازار نخواهد بود ، مگر اینکه با دستکاری بیجا،، ورق برگرده و قیمت به زیر حدود ضرر اشاره شده ی بالا! رخنه کنه ، که از نظر من احتمال این حرکت بسیار ضعیف هست◇◇......
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
این برآورد من بود از تغییرات بازار ،، شما با تحلیل خودتون معامله کنید......

13 12

ببتو هفت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:11
طاس و اسطرلاب و حرکت ستارگانی که من میبینم رو به غروب است!
حالا نمیگم صد در صد میریزه عامماا....
افزایشی هم نمیبینم! ساده بگم: تهش اینکه نریزه هم بالا برو نیس فعلن! بمب و تی ان تی هم بزاری زیرش فایده نداره!
البته چند هفته ای هست که تکرار میکنم دلار در بازه ی 13,200 الی 13,500 گیر افتاده و فعلن امیدی بهش نیس مگر اینکه فنر اونس یهو دربره و بره بالای 1600 که از نظر من بعید نیس و هر آن ممکنه. بنابراین امیدتون به اونس جهانی باشه و از دلار بخاری بلند نمیشه.
اونس خوب داره کف هاشو محکم میبنده. بنظر میاد باس کاغذ پاره های عامریکا رو تبدیل به فلز خوشرنگ کرد.
الله و اعلم ما که خدا نیستیم شاید از بیخ و بن حرفای من چرت و پرت در اومد! بنابراین با عقل و فکر خودت برو جلو که یه ضرب المثل تورکی ما داریم میگه "اوزو ییخیلان آغلاماز"
یعنی کسی که خودش زمین بخوره گریه نمیکنه.
بسه فکر کنم زیاد حرف زدم! :))
ارادتمند تمام دوستان و اساتید.

2 5

ببتو هفت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 14:42
قوربان کَسَرَم قزوینی قارداش :))

0 5

ali-elc چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 14:39
دم شما گرم - یاشا

2 6

قزوینی اعظم 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 14:02
ساغ اولسون ببتوقارداشی

5 1

دنییا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:53
ایندفعه با دفعات قبل متفاوت است و بحران به نقطه اوج خودش رسیده .مسیر از هر طرف باشه چه توافق و چه تشدید تنشها ،بالا و پایین ها بسیار زیاد است. اضافه کنید وضعیت جهانی را که اونهم زیاد خوب نیست .

5 6

ببتو هفت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:40
مخلص جناب آریایی :))

7 5

آریایی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:20
نه ببتو ... حرفای تو اصلا هم چرت نیست ... من توی این سالها بارها تحلیل و پیش بینی های دقیق ازت دیده ام. و همیشه رو تحلیلات حساب میکنم.
از سال 90 اینجا هستم گرچه 94 عضو شده ام پس نسبتا خوب میشناسمت. ممنون.

5 16

ارزونی رو لولو برد یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:11
ما داریم به سختی عادت می کنیم و بزودی ابر قدرت میشیم !!! ترامپ بچه تر از ان است که ما رو شکست بده !!! ما در هر زمینه ی قدرت مندیم !!!

14 10

ارزونی رو لولو برد یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:06
ما امریکا رو لگد مال می کنیم

10 3

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 12:59
با سلام
یک استاد واقعی در پیج خود نوشتند که نقدینگی سرگردان به طور عجیب همزمان در چهار بازار طلا مسکن خودرو بورس وارد شده و ایشون دلیل این رفتار را متوجه نشدند که چرا نوبت را رعایت نکردند و اینکه باید بازی سود سپرده تمام شود تا التهاب این بازار ها فروکش کند .

8 3

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:08
دوستان همه نگران کاهش ارزش دارایی ها هستیم . اما ارزش دارایی را باید با چه سنگ محکی سنجید که ببینیم ارزش آن کم زیاد شده یا حفظ شده. خود استاد محترم فرمودند ارزش دارایی های خود را به فرانک سوئیس در درجه دوم طلا و دلار بسنجید.

8 3

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:03
برداشت من از سخنان ایشون این هست که ابتدا با کم کردن سود سپرده پول وارد بخش های اقتصاد می شود و همه بازارها را حبابی میکند سپس اثر طولانی مدت کاهش سود سپرده ریزش سنگین همه این بازارها خواهد بود.

6 5

مکاسب هفت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 12:43
کشورهای اسلامی، دلار را کنار می زنند
پس از نشست اسلامی هفته گذشته در مالزی، ایران، مالزی، ترکیه و قطر اعلام کردند که به دنبال انجام معاملات توسط طلا هستند. این تصمیم در پی تحریم های سنگین آمریکا بر ایران اتخاذ شده است.
نخست وزیر مالزی اعلام کرد: "من پیشنهاد کردم که مجددا ایده استفاده از طلا برای انجام معاملات بررسی شود. با جدیت به دنبال آن هستیم و امیدواریم فرآیند مناسب برای بکارگیری این شیوه را بیابیم."
دلار از سال 1944 ارز جایگزین دنیا بوده است، اما شمار کشورهایی که به دنبال کنار زدن دلار هستند رو به افزایش است.
ولی طلا، هزاران سال است که جایگزین مناسبی برای پول به حساب آمده است، و اگر کشورهای بیشتری به دنبال حذف دلار باشند، تقاضای خرید طلا بیشتر خواهد شد.
5- احتکار طلا رو به افزایش است
روسیه در احتکار طلا پیشتاز است. فعلایت های معدنی روسیه در سال جاری سرعت گرفته اند. از ژانویه تا جولای 2019 ، 185 تن طلا استخراج کرده است که در مقایسه با سال 2018 شاهد افزایشی 18 درصدی هستیم. میزان طلای ذخیره شده روسیه 585 بیلیون تن است.
کاملا واضح است که روسیه در حال فاصله گرفتن از دلار آمریکا است و البته در این راه تنها نیست. تمامی کشورهای ثروتمند و بانک های مرکزی در حال خرید طلا می باشند.
با درنظر گرفتن تمامی دلایل فنی و اساسی بالا، بنظر می رسد که بهای طلا در سال های پیش رو به شدت افزایش یابد

5 0

آریایی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:10
ایده جالب و متفاوتیه . طلا انحصاری کسی نیست و میتونه با امپراتوری دلار مقابله کنه اما ...
یه مشکل اینجا هست که الان بالاترین ذخایر طلا را هم باز ایالات متحده داره و این ......../

7 11

اقتصاد ایران چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 12:43
بازار خریدار ندارد
کشش برای افزایش موجود نیست
خریدار به زودی با فروشهای گسترده روبرو میشه
منتظر باشید و تماشا کنید

7 9

زرین قلم پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 12:27
فاند خبری عراق، موقتاً جلوی ریزش رو مسدود کرد.
فرصت مغتنمی است جهت جامانده های دیروز و سیو سود.
بدرود.

20 11

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 11:45
تا ساعاتی آینده این کاهش جزئی هم به پایان میرسه و دوباره به سمت افزایش حرکت میکنه

4 4

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 11:41
آبشده 54000حباب منفی

3 3

خانم مریلا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 11:34
سلااام ...نظرتون تا آخـر سال راجع به سکه امامی بگین لطفاا بچه ها

3 4

ارزونی رو لولو برد یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 13:01
سلام به شما ! سکه تا پایان سال به حدود ۵ میلیون میرسه !!! اگه سوال دیگری داشتید در خدمتیم

8 10

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 11:29
دوستان حشد شعبی همون مسلمانان شیعه عراق هستند و برای آزادی کشورشان میجنگند آمریکای جنایتکار از هزاران کیلومتر آن طرف دنیا برای دزدی نفت عراق به صورت غیر قانونی و تروریستی در عراق حضور دارد حشد شعبی انتقام سختی از تروریست های امریکایی خواهد گرفت و این مسئله ربطی به ایران ندارد لذا هیچ تاثیری بر بازار ایران هم نخواهد داشت

2 4

کهنه کار یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 15:01
ما مخلصیم جناب قزوینی

3 5

قزوینی اعظم 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 14:37
جناب کهنه کار توصیفی دقیق وعالی نمودید از شیاطین بزرگ.سپاس

5 7

کهنه کار یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 12:33
علیرغم تمام مشکلات موجود... بشخصه هروقت میشنوم ضربه ای به منافع دولت آمریکا در هرگوشه ای از دنیا وارد شده...از ته دل خوشحال میشم! چون منشا خیلی از عقب افتادگی ها و جنگ ها و تنش ها در سرتاسر جهان از آفریقا گرفته تا آسیا و آمریکای لاتین این دولت بیشرف و زورگوی آمریکاست و حکام مستبد پول پرست اش!! البته این وسط نقش انگلیس این دولت روباه پدرسوخته رو هم نباید فراموش کرد! گرچه به تاریخ برگردیم آمریکایی های فعلی از نسل خلافکارای و تبعیدی های خود همین اروپا بوده اند! علی الخصوص انگلیس های آشغال مکار روباه صفت!!!
یاحق

6 10

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 11:44
چه اشکالی داره جناب مانا حداقل عراقی هستند ایران هم همسایه و تنها کشور شیعه مثل عراق است امریکا به چه حقی در عراق حضور دارد هدفی جز تجزیه عراق و ایران و ایجاد درگیری و تشکیل القاعده و داعش و فروش اسلحه و دزدی نفت دارد؟حتما فکر میکنی به عشق جمال شما امده خود ترامپ رسما اعلام کرده فقط درآمد آمریکا مهمه

10 5

مانا شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 11:38
همون بسیجی های عراقی هستند که بودجه و حمایتشون رو از ایران می گیرند

3 4

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 11:28

سکه نقدی 4570000
حباب با دلار(13180):131597-
حباب با درهم(3595):140305-
حباب با آبشده(2025)6549+
انس1514
حباب منفی عالی برای تبدیل دلار به سکه
عجیب نیست!!!!!

3 4

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 11:27
سکه نقدی 4570000
حباب با دلار(13180):131597-
حباب با درهم(3595):140305-
حباب با آبشده(2025)6549+
انس1514
حباب منفی عای برای تبدیل دلار به سکه
عجیب نیست!!!!!

3 3

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 11:06
نسبت به عیار جهانی 60000 حباب منفی

2 3

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 11:06
نسبت به عیلر جهانی 60000 حباب منفی

2 3

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 11:05
آبشده 50000حباب منفی

5 3

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 10:28
سلام بر دوستان اساتید لطفا نظر بدید امروز روند چیه؟

8 7

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 10:23
کهنه کار عزیز //
ظاهرا اول حشداشعبی و گروههای مسلح دیگه در عراق هفته های قبل به مواضع آمریکاییها راکت پرانی کرده بودن و این حملات میداشته از حد میگذشته/ که آمریکاییها میبینن این گروهک ها دست وردار نیستن و ظاهرن کرم دارن// تا اینکه دیشب با قاطعیت پایگاهاشونو با کمک پهبادهای جنگنده در هم کوبید // خب بله دبگه هر کسب هم‌جای امریکا بود بالاخره باید پاسخ میداد // اون هم آمریکا که با کسی شوخی نداره!! چه برسه به این گروهکهای متفرقه

9 4

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 09:25
بیانیه کاخ سفید بدنبال حمله هوایی به شبه‌نظامیان حشد‌شعبی توسط جنگنده های آمریکایی
کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای، به ایران هشدار داد
در این بیانیه آمده است:
طی چند روز گذشته ، ما شاهد حملات تهدیدآمیز در عراق از جمله به کنسولگری ایالات متحده در بصره و علیه مجتمع سفارت آمریکا در بغداد هستیم.() ایران برای جلوگیری از این حملات توسط توسط وابستگانش در عراق ، که با کمک بودجه ، آموزش و اسلحه از آنها حمایت کرده ، عمل نکرد.
ایالات متحده تهران را در قبال هرگونه حمله ای که منجر به آسیب دیدگی به پرسنل ما یا آسیب رساندن به امکانات دولت ایالات متحده باشد ، پاسخگو خواهد کرد. آمریکا در دفاع از زندگی آمریکاییان، سریع و قاطعانه پاسخ خواهد داد.

4 8

کهنه کار یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 09:46
حالا ترامپ منتظر بمونه و ببینه چطور ایران # ونه ننه ره شی دنه!# البته شاید مدتی طول بکشه ولی...

6 5

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 00:39
مراقب بازار ارز و سکه پایان سال باشید
رئیس اتحادیه طلاو جواهر گفت: درحال‌حاضر به ماه‌های پایانی سال نزدیک می‌شویم و از آنجایی این موضوع می‌تواند یک بار زیاد تقاضا را در بازارها ایجادکند، این انتظار وجود دارد که این تقاضا زمینه رشد قیمت‌ها را به همراه داشته باشد که ازاین جهت نیاز است اقدامات مناسبی در حوزه ارز و سکه گرفته شود.?
banker.ir/cnt-262372

5 5

شینتیل خان یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 00:17
بمباران پایگاه در عراق در واقع ضربه ای به حشدالشعبی بوده. دیروز وزیر امور خارجه امریکا بدون هماهنگی و یهویی رفت عراق . هدف اول هماهنگی با دولتمردان عراق بایت این بمباران بوده. اینکار تبعات داره. جناب ببتو خوب اشاره کرد. یعنی شما ربطش بدید به مانور مشترک ایران و چین و روسیه . و ضربه به حشدالعشبی که از حمایت ایرانیان برخورداره. نتیجه: ایران صددرصد این عمل رو بدون پاسخ و جواب نمیزاره. منتظر خبرهای بد از عراق باشید. حالا اینکه این شلوغی ها و دودستگی چه تاثیری بر نرخ ارز و دلار در داخل وجود داره بماند.............

3 2

زرین قلم پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 10:36
جناب شینتیل ضمن سلام به شما، حکایت زیر رو احتمالاً خیلی شنیده اید:
آورده اند که دامادی برای آن که زهر چشمی از عروس بگیرد و زمینه را برای مردسالاری سال های بعد هموار سازد، در شب عروسی دست به ابتکاری زد و آن این که گربه ای را گرفت و در جایی مخفی کرد.
شب عروسی هنگامی که عروس و داماد وارد حجله شدند، داماد طرحی چید که گربه یکباره وارد اتاق شود. داماد که دنبال این فرصت بود، به طرف گربه هجوم آورد و به سرعت برق گربه را گرفت و سر از بدنش جدا کرد. همین نمایش کافی بود تا عروس حساب کار خود را بکند و بفهمد که شریک زندگی آینده اش چه قاطعیتی دارد. چندی که گذشت، داماد گربه کش از دنیا رفت و عروس خانم را با آرزوهایش تنها گذاشت. بعدها مرد دیگری به خواستگاری اش آمد، اما او بر خلاف شوهر قبلی مردی منفعل و دم دمی مزاج بود. زن که نتوانسته بود در زمان شوهر قبلی به بسیاری از خواسته هایش برسد، فرصت را غنیمت شمرد و زن سالاری پیشه کرد. شوهر بیچاره که از دست زن عاصی شده بود، دنبال راهی می گشت تا قاطعیت خود را به رخ بکشاند و به او بفهماند که چند مرده حلاج است.
از قضا حکایت شوهر قبلی این زن و کشتن گربه را هم شنیده بود. تصمیم گرفت همان کاری را بکند که شوهر قبلی انجام داده بود. گربه ای را گرفت تا در یک صحنه سازی سر از بدنش جدا کند؛ اما گربه از دستش فرار کرد، وارد کوچه شد. گربه جلو و مرد به دنبال، غوغایی در کوچه پیدا شد. بالاخره مرد، گربه را گرفت و کشت و فاتحانه به خانه نزد همسرش آمد تا اوضاع را ورانداز کند؛ اما بر خلاف تصور، ملاحظه کرد این زن به جای اضطراب و نگرانی و به جای این که آثار ترس و واهمه از شوهر در چهره اش باشد، لبخندی تمسخر آمیز به صورت دارد؛ و به زبان بی زبانی شوهرش را سرزنش می کند.
زن دست آخر تاب نیاورد و گفت «آن که دیدی، گربه را دم حجله کشت، نه توی کوچه»
خبر حمله دیشب آمریکا به مواضع حشدالشعبی حکایت این ضرب المثل رو دارد.
بدرود.

6 9

کهنه کار یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 08:05
طی روزهای آینده...ایران یک ضربه شست جدی به مواضع آمریکا میزنه...منتظر باشید و ببینید!

3 10

ببتو هفت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 00:01
عامریکائیا پایگاه ال کتاعبو زدن!
اومدم بینم اساتید ازش کره میگیرن یا دوغ؟! :))

1 11

بحران زده پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 23:17
دوستان شما نظرتون در مورد اين كامنت و فضاهاي خالي تو كانال ١٨٠٠ چنده؟
/////////////////
7 4
خاله سوسكه چهار سال میگه :
تاریخ: 1398/10/08 ساعت 15:58
آقا وحید محمدی/ ضمن تشکر از تحلیلهای خوب و کارآمدتون برای بچه های سایت وزین طلا//
من یبار این سوالو از خانم دل آرا تو سایت پرسیدم و جوابشو گرفتم/ حالا هم همین سوالو میخوام از شما بپرسم و نظرتونو جویا بشم و جوابها را با هم قیاس کنم
مثقال تو کانل ۱۸۰۰ چند تا
فضای خالی پرنشده بزرگ داره اعتقادم اینه که بعد این حرکت صعودش و دامنه تارگتی که قبلا گفتین و منم تایید میکنم این روند رو احتملا با یک فاند قوی به کانل ۱۸۰۰ برگرده" نظرت چیه راجب این قضیه؟

10 3

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 22:49
گذشته از چنبره زنی بانک مرکزی بر بازار ، من فک میکنم یکی از عوامل رنج و پایینی شدن این دو روزه ، انجام مانور دریایی بوده که قدرت نمایی در برابر غرب و در نتیجه ایجاد بازدارندگی و بازم در نتیجه نوعی ثبات را به همراه داشته است.

2 10

استاد اغطم شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 22:23
یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان این‌که نوسانات ماهیانه در شرایط فعلی طبیعی است، گفت که چند عامل باعث ایجاد شوک قیمتی در بازار مسکن شد که در ماه‌های آینده نمی‌تواند ادامه پیدا کند و نرخ‌ها متعادل می‌شود.
بازار مسکن شهر تهران در آذرماه به نوعی دچار شوک شد که معاملات و قیمت به طرز محسوسی افزایش پیدا کرد؛ آن هم در شرایطی که بازار چهار ماه متوالی در آرامش به سر می‌برد و معاملات به رکود تاریخی رسیده بود و نرخ‌ها ۶.۶ درصد کاهش یافته بود. به یکباره در آذرماه شاهد افزایش ۱۳۷ درصدی ماهیانه تعداد معاملات و رشد ۶.۸ درصدی قیمت بودیم. میانگین قیمت مسکن در تهران از ۱۲ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان در هر متر مربع به ۱۳ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان، یعنی افزایش حدود ۸۰۰ هزار تومان رسید.
کارشناسان عوامل مختلفی را در رونق بازار مسکن موثر می‌دانند؛ پارامترهایی همچون انباشت تقاضای موثر طی چهار ماه اخیر، تغییر قیمت بنزین، افزایش نرخ ارز، ورود به بازه زمانی پرتعداد معاملات در ماه‌های آخر سال و پایان ماه صفر را محرک‌های اصلی بازار مسکن می‌دانند. با این حال یک کارشناس اقتصاد مسکن معتقد است که این عوامل هم‌افزا باعث رشد معاملات و قیمت مسکن در آذرماه شده و احتمالا نمی‌تواند در ماه‌های آینده ادامه پیدا کند.
مهدی روانشادنیا با بیان این‌که میانگین قیمت اسفند ۹۷ و اردیبهشت ۹۸ ملاک نسبی برای ارزیابی بازار مسکن محسوب می‌شود گفت: زمانی که در شهریورماه تعداد معاملات و قیمت به کف رسید، تحلیل این بود که تعداد معاملات نمی‌تواند در آن سطح باقی بماند. به هر ترتیب ما نزدیک چهار میلیون واحد مس**** در تهران داریم و ۴۰۰۰ فقره معامله تناسبی با تعداد واحدهای موجود ندارد. معمولا معاملات مسکن در تهران حدود ۱۰ هزار فقره در ماه است که در آذرماه تقریبا به این تعداد رسید.
وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد همین شرایط را در تعداد معاملات با مقداری کم و زیاد در سه ماهه آخر سال داشته باشیم. اما بعید است که قیمت به اندازه‌ای که در آذرماه رشد کرد، افزایش پیدا کند. ادعا نمی‌کنم که قیمت‌ها پایین می‌آید اما پیش‌بینی این است که این شوک در ماه‌های آینده به تدریج فروکش خواهد کرد و نرخ رشد قیمت متعادل می‌شود.
این کارشناس بازار مسکن با اشاره به سونامی قیمت مسکن در سال ۱۳۹۷ گفت: در سال ۱۳۹۸روند کلی قیمت دارای نوساناتی است و به نوعی در شرایط تراز قیمت قرار داریم که نوسانات ماهیانه طبیعی است. میانگین قیمت آذرماه تفاوت معنی‌داری با قیمت اسفند ۹۷ و اردیبهشت ۹۸ ندارد. این یعنی پایه قیمت در همین حدود است. سال آینده هم با نرخی کمتر از نرخ تورم روند افزایشی داریم و سپس چهار تا پنج سال شاهد رکود خواهیم بود؛ این رفتاری است که بازار در ادوار رونق و رکود داشته است.
روانشادنیا برداشت جامعه از ارزش پول ملی را در تغییرات بازار مسکن موثر دانست و گفت: در شرایطی که قیمت ارز بالا و پایین می‌رود در جامعه احساس نگرانی نسبت به ارزش ریال به وجود می‌آید که به خروج نقدینگی از بانک‌ها منجر می‌شود. سپرده‌گذاران برای این‌که خود را با نرخ تورم تطبیق دهند پول‌های خود را از بانک بیرون می‌آورند و اقدام به خرید سکه، ارز، مسکن یا سهام می‌کنند. در ایران گزینه‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری پیش روی خانوار وجود ندارد. به همین دلیل در چنین مواقعی اولین گزینه مسکن است که اثر خود را به شکل افزایش تعداد معاملات و افزایش قیمت در بازار نشان می‌دهد.
به گزارش ایسنا، آذرماه ۱۳۹۸ میانگین قیمت مسکن شهر تهران به ۱۳ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان در هر متر مربع رسید که نسبت به ماه آبان ۶.۸ درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۳۹.۹ درصد افزایش یافت. این اولین رشد قابل توجه ماهانه از اردیبهشت ماه امسال تا کنون بوده است. بر اساس اعلام دفتر مسکن هم‌چنین در آذرماه ۱۳۹۸ تعداد ۹۶۶۴ قرارداد خرید و فروش مسکن در تهران به امضا رسیده که نسبت به ماه قبل ۱۳۷ درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش نشان می دهد.

9 5

همنشین درد یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 22:21
بنزین تک نرخی نمی شه ، فقط برای تعطیلات و عید ۱۰۰ لیتر شارژ مضاعف می کنند ، خبر از کمیسیون تلفیق ، بی ربط منفی ندید

20 6

شب خیز سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 22:18
دوستان نه طلا خوبه نه دلارنه پول فقط مردن خوبه چه حالی میده ادم راحت میشه

1 11

قزوینی اعظم 11 ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 21:55
با سلام
خبرایی به گوشم رسیده که میخوان بنزینو تک نرخی کنن البته یکی از دوستان قبلا اینو درج کرده بودن ولی ظاهرا خبرایی هست.t 2000

15 4

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 21:42
اینا که میگید داره می ریزه! این اسمش ریزش قیمت نیس//
این کاهش یا اصلاح گفته میشه
ریزش موقعی گفته میشه که حدودا تا ۱۰۰ صد هزار تومن تو مظنه اتفاق افتاده باشه
اصلاح قیمتا هم‌همیشه جزعی از نوسانات بازار هس

10 4

تتو ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 21:50
موافقم درسته

5 4

تتو ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 21:29
آمریکایی ا پایگاه حشد الشعبی رو بمباران کرد

22 4

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 21:12
دوستان من همچنان نظرم برای صعود هست هیجانی نشید تا فردا صبر کنید احتمال رکب بازار ساز و مافیای پشت خط هست این اعداد فروش نداره خارج از منطق هست

7 2

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 21:10
قیمتهای نهایی یکشنبه
ابشده ۲۰۲۰
طرح جدید ۴۵۶۵

8 6

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 20:54
نظر سنجی
اگر عزیزی در کانال عمومی خود تا قبل از نزول مرتب فروش میداد و دم از ریزش سنگین میزد ولی تا ریزش شروع شد گفت این ریزش منطقی نیست و حتی تا پای جنگ ایران و آمریکا پیش رفت تحلیل شما چیست؟
سیگنال مع*** میداد تا خودش خرید کند++++
کلا چپ میزند_ _ _ _

4 11

حسین یار پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 20:46
از فردا روند نزولی خواهد بود فردا فروختن از پس فردا خیلی بهتره

5 8

تتو ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 20:46
آقای وحید محمدی داداش شرمنده این که داره میریزه اخ چرا شما که گفتید صعودی هستش

8 6

مانا شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 20:04
یک عده از دوستان هفته پیش هی می گفتند صعودیه بخرید بخرید
الان می گن بفروشید
اونچه که مسلمه قانون بازار ایران دست از ما بهترونه
اونها قیمتها رو بالا و پایین می کنند
پس هیچ تحلیل فوندامنتالی پاسخگو نیست
قراره fatf تصویب نشه
پس قبلش باید بیارنش پایین تا اثرش رو کم کنند

4 2

مانا شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 20:42
عوامل بیرونی مثل عرضه و تقاضا و تورم و حوادث سیاسی حتما تاثیر گذار هستند ولی فاقد منطق ریاضی و علمی هستند در حالیکه در اقتصاد سالم شما می توانید پیش بینی های علمی داشته باشد و علم اقتصاد حتما کمک کننده است
در این اقتصاد بیمار و امنیتی حتی اگر آدام اسمیت هم بیاید دکترایش هم بدردش نمی خورد

9 1

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 20:32
سلام بر شما دوست عزیز
نکته ای در کلامتان توجه من را جلب کرد. فرمودید هیچ تحلیل فوندامنتالی پاسخگو نیست. بلافاصله در میان کلامتان متوجه شدم که بعد از عدم تصویب fatf بازار صعودی می شود . اگر ممکن است این تناقضی که برای من پیش آمده را حل کنید.
سپاس

9 3

دکتر پیشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 19:54
بازار در این روزها با کوچکترین خبری بالا و پایین میشود. اما دو عامل بسیار اساسی و تعیین کننده در بسته شدن نرخ نهایی امسال عبارتند از:
1 - بسته شدن پرونده برجام
2 - پایان مهلت FATF

7 4

محمد وحيدي شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 19:26
" سکه روی ۴۵۸۰ دارای حمایت هست که زیرش بمونه جا داره تا ۴۵۶۰ الی ۴۵۴۰ پایین بیاد که با ادامه روند نزولی میتونه تا ۴۵۲۲ پایین بیاد رویت کانال ۴۴۰۰ بستگی به شکست ۴۵۲۲ داره که میتونه سکه رو تا ۴۴۹۰ الی ۴۴۸۰ پایین بیاره به هر دلیلی حمایت ۴۴۸۰ از دست بره میتونه تا ۴۴۳۵ پایین بیاد
" فروشنده وقتی میتونه فروش بزنه که سکه زیر ۴۵۸۰ ماندگار بشه که با حد ضرر ۴۵۸۵ میتونه فروش بزنه پس تا زمانی زیر ۴۵۸۰ نرفته و تثبیت نداده مجاز به فروش نخواهد بود
" در صورت رویت ۴۵۲۲ هم باید احتیاط کنه و تا زمانی زیرش نرفته باشه مجاز به فروش نخواهد بود
" مقاومت سکه روی ۴۶۰۰ و ۴۶۰۵ قرار دارد که با شکست ۴۶۰۵ میتونه تا ۴۶۲۴ بالا بیاد
" موفق به شکست ۴۶۲۴ بشه مبتونه خودش رو تا ۴۶۴۷ و در ادامه مسیر به سقف ۴۶۷۳ برسونه که رویت کانال ۴۷۰۰ بستگی به تثبیت بالای ۴۶۷۳ داره
" خریدار سمت ۴۶۲۴ باید در خرید احتیاط کنه و تا زمانی بالای این مقاومت نرفته مجاز به خرید نخواهد بود و دیگری هم سمت ۴۶۷۳
M.v

6 4

دکتر پیشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 19:16
موسوی اعلام کرد: سفر ظریف به نیویورک در صورت صدور روادید
?سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به دعوت به عمل آمده از ظریف برای شرکت در نشست فوق العاده‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان ملل، گفت که در صورتی روادید صادر شود ظریف به این سفر خواهد رفت.متاسفانه احتمال صادر نشدن ویزا برای وزیر امور خارجه به دلیل کارشکنی آمریکا وجود دارد.

20 5

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 19:15
از هر نوع فاند سیاسی که منجر به کاهش قیمت ها بشه باید برای خرید استفاده کرد ! چون مطلقا چیزی از توش در نخواهد آمد

16 3

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 19:11
بازاری که با خبر سفر وزیر بیاد پایین نیاز به تزریق نداره. عمق بازار تا قوزک پا.

8 3

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 19:19
سلام جناب زرین قلم .
احتمالا یک نفر هستیم با دو اکانت:)))شوخی
سپاس از توجه جنابعالی به نظرات بنده

9 5

زرین قلم پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 19:15
سلامی دوباره خدمت شما کاربر گرامی.
دوست عزیز خیلی برام جالبه که نظرات و تفکرات جنابعالی بسیار با دیدگاههای بنده همخوانی داره.
موفق و پیروز باشید.
بدرود.

7 9

استاد اغطم شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 19:01
يكي از دلایل اصلی رشد قیمت‌ها در بازار مسکن، فشار تقاضاست و بنا به گفته یک نماینده مجلس، تولید مسکن حدود نصف اهداف تعیین شده در برنامه ششم توسعه است.
به گزارش ایسنا، بازار مسکن هنوز درگیر تکانه افزایش نرخ ارز در سال‌های ۹۶ و ۹۷ است و طبق آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی قیمت آپارتمان در شهر تهران در آذرماه ۱۳۹۸ با رشد ۸۰۰ هزار تومانی ماهیانه به ۱۳ میلیون و۴۷۴ هزار تومان در هر متر مربع و معاملات نیز با افزایش ۱۳۷ درصدی ماهیانه به ۹۶۶۴ فقره رسیده است. کارشناسان عوامل مختلفی از جمله تغییر قیمت بنزین، افزایش حدود هزار تومانی نرخ ارز در هفته‌های اخیر، نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و انباشت تقاضای موثر را از جمله دلایل رشد معاملات و قیمت عنوان می‌کنند.
دولت باید حدود ۹۰۰ هزار واحد مس**** بسازد
از سوی دیگر کمبود عرضه با توجه به تقاضای نسبی و تقاضای مطلق از دلایل اصلی جهش‌های ادواری در بازار مسکن عنوان می‌شود. آن‌طور که حسن خسته‌بند، عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرده، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در قانون برنامه ششم، دولت باید در سال ۹۶ حدود ۸۸۰ هزار واحد مس**** و در سال ۹۷ حدود ۹۰۰ هزار واحد مس**** تولید می کرد، اما متأسفانه دولت در سال ۹۶ حدود ۴۷۲ هزار واحد و در سال ۹۷ حدود ۴۷۳ هزار واحد مس**** تولید کرد.
در شهر تهران نیز آمار گویای آن است که در هشت ماهه نخست سال جاری ۴۲ هزار و ۲۷۱ واحد مس**** با توجه به پروانه‌های صادره در حال ساخت بوده که ۱۷.۶ درصد کمتر از سال گذشته است. البته با توجه به ۴۰ هزار و ۵۸۳ فقره معامله مسکن که در هشت ماهه نخست سال جاری در شهر تهران انجام شده تولید تقریبا با تقاضا برابر است اما کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند احتمالا روند ساخت وساز در ماه‌های آینده کند خواهد شد.
با وجود آن‌که دولت در ماه‌های اخیر طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را در دستور کار قرار داده، کارشناسان معتقدند آن‌چه که باعث ایجاد رونق ساخت و ساز می‌شود ترغیب بخش خصوصی است. بخش خصوصی به عنوان بازوی اصلی همواره بیش از ۹۰ درصد تولید مسکن کشور را بر عهده داشته و نقش دولت بیش از ۱۰ درصد نبوده است.
فرشید پورحاجت، دبیر کانون انبوه‌سازان می‌گوید: ما به عنوان بخش خصوصی از این‌که دولت سازوکاری برای تعادل‌بخشی به بازار مسکن تدوین کند و مسکن مناسب برای اقشار هدف بسازد استقبال می‌کنیم. ولی هر زمان دولت در حوزه مسکن مداخله کرده به طور ۱۰۰ درصد منتج به هدف نشده است. مصداق این مساله طرح‌هایی است که در ادوار گذشته مثل پروژه مسکن مهر، واگذاری زمین دولتی یا اجاره به شرط تملیک انجام شده که متاسفانه به هدف مورد نظر نرسیده است.
بازار مسکن با توجه به مفاد بودجه ۹۹ رونق نمی گیرد
سیدکمال‌الدین شهریاری، عضو کمیسیون عمران مجلس نیز درباره وضعیت بازار مسکن در ماه‌های آینده گفته است: در هفته‌های اخیر شاهد افزایش معاملات مسکن هستیم. یکی از عوامل موثر در رونق بازار مسکن در شرایط کنونی کاهش نسبی قیمت‌ها بوده، در غیر این صورت در سایر شاخص ها تغییری موثر صورت نگرفته است. از این رو افزایش تسهیلات، افزایش عرضه، کاهش قیمت مصالح و تجهیزات ساختمانی می‌توانست در کاهش قیمت‌ها و رونق بازار تأثیرگذار باشد که تاکنون اقدام قابل قبولی در این عرصه انجام نشده است.
به گفته شهریاری، قطعا اگر در شاخص های کلان اقتصادی اتفاق خاصی رخ ندهد، به نظر نمی رسد با توجه به مفاد لایحه بودجه سال ۹۹ رونق خاصی در بازار مسکن رخ دهد.
مسکن نیمی از اقتصاد کشور را در بر می‌گیرد
هم‌چنین بیت‌الله ستاریان، کارشناس اقتصاد مسکن با بیان این‌که بخش مسکن نیمی از اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهد افزود: صنعت ساختمان، تمامی صنایع مرتبط را به حرکت درمی‌آورد که به ایجاد اشتغال و توزیع درآمد می‌انجامد.
وی درباره تاثیرگذاری طرح اقدام ملی بر بازار مسکن گفت: طرح‌هایی مثل مسکن ملی، مسکن اجتماعی، مسکن ویژه، مسکن مهر و این قبیل نام‌ها دهن‌پرکن است ولی عملا محلی از اعراب ندارد. از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دولت کلا ۷ درصد در حوزه مسکن سهیم بوده و هرگز نتوانسته از این رقم فراتر برود؛ حتی در زمانی که مسکن مهر در حال انجام بود.
ستاریان تاکید کرد: همه کشورهای توسعه یافته این طرح‌ها را اجرا می‌کنند. با وجود این‌که کشورهای اروپایی مشکل مسکن ندارند، دولت ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد در سال برای بخشی از دهک‌های پایینی که قدرت اجاره و خرید ندارند، می‌سازد و یارانه‌هایی را به این قشر اختصاص می‌دهد. ولی در جامعه ما دهک‌های بالای میانی هم دچار مشکل مسکن هستند. هر موقع دولت توانست مشکل مسکن را در مقیاس کل حل کند آن موقع می‌تواند این قبیل طرح‌های دولتی نیز به اقشار پایین اختصاص دهد

23 3

نوستراداموس` پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 18:56
بازار گردان به خاطر خنثی کردن افزایش اونس جهانی طلا قیمت ها را کاهش داد؛؛؛
*************************************
ولی این شیوه زیاد جواب نخواهد داد چون اونس هوای ۱۶۴۰ دلاری توی سرش هست ؛؛؛

3 8

تتو ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 18:44
دوستان. داره میریزه

10 3

ارزونی رو لولو برد یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 18:47
تتو ! اگه نریزه که کار به سرانجام نمیرسه !!!

30 4

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 18:41
با سلام
هفته دیگه ابشده احتمالا 2060 رو ببینه
خانگی ها هر پایینی داد پله ای بخرید و نگه دارید

22 4

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 18:39
بازار ساز به خاطر اینکه نشون بده قیمت سه برابری بنزین روی قیمت کالاهای سرمایه ای وغیر سرمایه ای تاثیری نداشته و همچنین انتخابات ظاهر بازار رو تا پایان سال حفظ خواهد کرد ولی باطن بازار چیز دیگری است ! باطن بازار سال اینده به خوبی خود رو نشون خواهد داد وکم ترین قیمت برای دلار سال ۹۹ بیست هزار تومان خواهد بود ! هنوز هم اعتقاد داریم مالدار در بلند مدت سود خوبی خواهد کرد

3 4

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 18:22
سئوال اینجاست اگرfatfتصویب شود طلا ودلار به چه قیمتی افت میکند؟

5 5

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 18:32
آقای همتی دیروز در اینستاگرام رسما درخواست پذیرشfatfرو کردوگفت پذیرش آن به نفع ایران است و هیچ خطری ندارد پس احتمال تایید بالای ۹۰درصد است

5 3

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 18:13
یکشنبه باز هم نزولی نسبت به شنبه
ابشده ۲۰۲۹(۶۰۰۰-)
طرح جدید۴۵۹۵(۹۰۰۰-)
بیشتر به نظر نشان دهنده آمادگی برای سقوط بیشتر در روزهای بعدی

5 2

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 18:29
همه فروشنده شدن کاهش در اواخر وقت ادامه دارد
۲۰۲۴
۴۵۸۵

17 5

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 17:37
دوستان مارکت داخلی یک رشد ۳۰۰ هزار تومانی در سکه و ۱۵۰ تومانی در مثقال رو زیر نظر داره کماکان نظر به فروش ندارم

4 3

مال باخته ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 18:05
ممنون از نظراتتون

5 4

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 17:37
به عبارتی بازار فقط طبق یه اصل پیش میره و اون هم تصمیمات بانک مرکزیه ... /
فراموش نکنیم اینجا ایرانه و بانک مرکزی مستقل نیست .... //

12 2

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 17:26
با سلام نظر شخصی با احترام به نظر همه بزرگواران
تکنیکال و گپ و .... از اساس فریب است. بازار فقط طبق یک اصل پیش می رود. تقاضا(شما بخوانید پول سرگردان) و عرضه (شما بخوانید منابع ارزی و طلایی کشور)
سپاس

4 3

تتو ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 17:03
تو گوگل سرچ کنید میبینید

4 4

تتو ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 17:02
یک اقتصاد دان گفته اگهfatfتصویب نشه تو ب بازه زمانی کم تاثیر 20الی 30رو دلار میزاره و دلار رو ب مرزه ۱۶میرسونه

4 2

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 17:14
یک اقتصاددان پیش‌بینی کرد: به نظر می‌رسد اگر FATF تصویب نشود نرخ ارز در بازه چند ماهه مانده تا پایان سال رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی داشته باشد و به کانال ۱۵، ۱۶ هزار تومان وارد شود.
مهلت گروه ویژه اقدام مالی به ایران برای تصویب FATF تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد، بسیاری از گمانه‌زنی‌ها در رسانه‌ها مبنی بر تمدید نشدن زمان تصویب این لایحه است.
کمیل طیبی،به ارزیابی تاثیر تصویب شدن یا نشدن FATF پرداخته است.
وی ابتدا این گونه آغاز کرد: با توجه به حساسیت موضوع و شرایطی که پیش آمده است تصویب شدن و نشدن FATF خیلی تاثیرگذار است. اگر تصویب نشود می‌تواند یک اثر کوتاه‌مدت یا یک شوک آنی داشته باشد و قینت دلار و ارزهای دیگر به این سمت برود که نگرانی در آینده تشدید می‌شود و بازارسازی که نقش دلال را دارد یا رفتار سوداگرانه دارد، با توجه به انتظارات سوداگرانه بازار می‌تواند تاثیرگذار باشد و موجب افزایش نرخ ارز شود.
او تصویب نشدن این لایحه را موجب این دانست که یک آینده نامشخصی را پیش رو می‌گذارد.
طیبی ارزیابی کرد که در بلندمدت هم این اتفاق اثرات خود را ایجاد می‌کند و صادرات را محدودتر می‌کند. او اضافه کرد: روشن است که با این کار یک نوع خودتحریمی ‌بین‌المللی ایجاد می‌شود و هیچ بنگاه داخلی و خارجی حاضر به برقراری ارتباط نمی‌شود. از سوی دیگر نیز چون صادرات غیرنفتی تا حدی جایگزین شده است، تصویب نشدن لایحه این منابع را محدود می‌کند.
وی ضمن اشاره به این که امروزه نقش این روابط در اقتصاد بین‌الملل خیلی زیاد است، عنوان کرد: پذیرش FATF شوک مثبت به بازار وارد می‌کند، شرایط مطمئن‌تری را تا پایان سال ابتدا در بازار ارز و سپس در دیگر بازار ایجاد می‌کند و نقطه امیدی می‌شود برای این که از التهابات بازارها کم شود.
این اقتصاددان افزود: تصویب شدن FATF یک عامل مهمی است، از این منظر که می‌تواند هم منابع عرضه ارز را وسیع‌تر یا محدود‌تر کند و هم تنظیم‌کننده بازارها باشد.
وی در پایان پیش‌بینی کرد: با توجه به این که به پایان سال نزدیک می‌شویم، تسویه حساب‌ها باید انجام شود و تقاضا افزایش می‌یابد، پیش‌بینی می‌شود اگر FATF تصویب نشود نرخ ارز در بازه چند ماهه مانده تا پایان سال رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی داشته باشد و به کانال ۱۵، ۱۶ هزار تومان وارد شود.

3 14

تيفوسي❗️ شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 16:50
در رابطه با فضاهاي خالي پر نشده كه [خاله سوسكه] مطرح كردم منم مثل وحيد محمدي اعتقاد دارم كه ريزش تا ١٨٦٥ قطعيست اما اين ريزش در يك بازه زماني ١٠ روزه خواهد بود

7 3

??FATiima پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 16:34
آقای محمدی دلیل این طول کشیدن و به تاخیر افتادن و پر شدن گپ مد نظر ۱۸۶۶ رو چی میدونید؟ صرفا فقط مسائل روانی جامعه هست یا دلیلش از بانک‌مرکزی و بازار گردان میاد؟

10 3

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 17:06
فعلا شرایط روانی اجازه این اصلاح رو نمیده

9 4

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 15:58
آقا وحید محمدی/ ضمن تشکر از تحلیلهای خوب و کارآمدتون برای بچه های سایت وزین طلا//
من یبار این سوالو از خانم دل آرا تو سایت پرسیدم و جوابشو گرفتم/ حالا هم همین سوالو میخوام از شما بپرسم و نظرتونو جویا بشم و جوابها را با هم قیاس کنم
مثقال تو کانل ۱۸۰۰ چند تا
فضای خالی پرنشده بزرگ داره اعتقادم اینه که بعد این حرکت صعودش و دامنه تارگتی که قبلا گفتین و منم تایید میکنم این روند رو احتملا با یک فاند قوی به کانل ۱۸۰۰ برگرده" نظرت چیه راجب این قضیه؟

10 3

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 16:06
ضمن تشکر از شما دوست عزیز در۱۸۶۶ یک گپ خالی داریم اما تا چند ماه آینده بعید میدونم به این گپ برسیم

8 7

زرین قلم پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 15:40
سلام
همانگونه که حتماً همه دوستان مستحضر هستند، مهمترین فاکتور در تعیین روند هر بازاری میزان عرضه و تقاضای آن کالا می باشد.
سایر عوامل در اولویتهای بعدی و از درجه اعتبار کمتر برخوردارند.
با بررسی روند 10 روز گذشته بر حالت رنج و کسل آور بودن بازار مهر تایید زده میشود که عمده دلیل آن به رغم احترام به نظرات اکثر کاربران، از دید من نبود تقاضای تاثیر گذار میباشد که come back لحظه ای آبشده از 2120 تا 1880 که حدود 2 هفته پیش رخ داد، موید آن میباشد.
بررسی عملکرد این چند روزه را هم به دوستان واگذار کرده تا خود نتیجه گیری نمایند.
از دید بنده بازار طلا جهت رونق، نیاز به شوک اساسی دارد که حداقل تا پایان امسال امکان آن تقریباً نزدیک به صفر میباشد.
همچنان بر نظر خود پایبند بوده که کانال 1800 مجدداً برای آبشده در دسترس قرار میگیرد.
گزینه مناسب از دید خودم فروش هست.
هدف از درج نظر، دعوا و ایجاد کنتاک و هتاکی با کاربران طرفدار خرید و مخالف فروش نیست.
بدرود.

6 7

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 15:26
آقا وحید محمدی/ ضمن تشکر از تحلیلهای خوبتون// من یبار این سوالو از خانم دل آرا تو سایت پرسیدم و جوابشو گرفتم/ حالا هم همین سوالو میخوام از شما بپرسم و نظرتونو جویا بشم و جوابها را با هم قیاس کنم
مثقال تو کانل ۱۸۰۰ چند تا
فضای خالی پرنشده بزرگ داره اعتقادم اینه که بعد این حرکت صعودش و دامنه تارگتی که قبلا گفتین و منم تایید میکنم این روند رو احتملا با یک فاند قوی به کانل ۱۸۰۰ برگرده" نظرت چیه راجب این قضیه؟

5 12

بحران زده پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 15:23
سوال بسيار با ارزشي و مهمي بود جواب خاله سوسكه رو من ميدم؛
گپ هاي خالي ١٨٩٢_١٨٧٧-١٨٦٥-١٨٥٩-١٨٥٢-١٨٤٥-
١٨٤٢-١٨٣٧

5 7

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 15:16
آقا وحید محمدی/ من یبار این سوالو از خانم دل آرا تو سایت پرسیدم و جوابشو گرفتم/ حالا هم همین سوالو میخوام از شما بپرسم و نظرتو جویا بشم و جوابها را با هم قیاس کنم
مثقال تو کانل ۱۸۰۰ چند تا
فضای خالی پرنشده بزرگ داره اعتقادم اینه که بعد این حرکت صعودش و دامنه تارگتی که قبلا گفتین و منم تایید میکنم این روند رو احتملا با یک فاند قوی به کانل ۱۸۰۰ برگرده" نظرت چیه راجب این قضیه؟

5 5

احمدغلامی پنج ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 14:45
طلا داره میره بالا

14 7

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 14:44
دوستان بازار ساز از افزایش انس برای فردا مطلع است و با ثابت نگه داشتن مارکت داخلی تسلط خودش بر بازارو حفظ کرده به نظرم فردا دوباره روند افزایشی خواهد بود دلار هم بالای صرافی هست اگه اختلاف با صرافی زیاد بشه احتمال افزایش صرافی برای فردا محتمل میباشد تا بالای خط حمایت هستیم خرید ها حفظ بشه برای خرید جدید بالای مقاومت ۲۰۴۷ و ۴۶۳۰ رو توصیه میکنم
در پناه حق

1 12

وحيد احمدي شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 14:15
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 7

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 14:15
افزایش ۲۸ درصدی مالیات بر درآمد حقوق
مالیات بر درآمد حقوق، یکی دیگر از انواع مالیات مستقیم است که برای سال آینده ۳۲ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که نسبت به امسال ۷۰۰۰ میلیارد تومان ( ۲۸ درصد) بیشتر شده است./ایسنا

2 6

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 14:13
تورم خوراکی‌ها ۵۵.۷ درصد است
تورم ۱۲ ماهه خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها که سهم قابل توجهی در سبد مصرفی خانوار دارند، در آذرماه امسال ۵۵.۷ درصد بوده است./فارس

3 5

س . آرین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 14:12
?پیش‌بینی فعال بازار طلا از قیمت‌ها: منتظر کاهش باشید
نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا تهران:
?طی یک هفته اخیر همچون روال سال‌های گذشته، در آستانه سال نو میلادی قیمت طلای جهانی افزایش یافت که به دنبال آن قیمت‌ها در بازار داخلی نیز صعودی پیش رفت اما پیش‌بینی می‌شود که در هفته پیش‌رو قیمت‌ها مجدد متعادل شود./ایسنا

7 4

علی 51 سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 00:37
سلام
کدوم بانک روزشمار 20 تا21 میده. گردشگری این ماه 10 شد

0 0

حسن اقا سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 23:09
صندوق بورس روز شماز ۲۱ درصد میده

29 11

پويا 51 سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 11:53
سلام
تو این بازار عجله کردن خوب نیست، اصلا عجله نداریم برای معامله جدید

1 5

پنجعلي شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 14:13
بازارجون نداره به نظرم یک اصلاح رو به پایین باید بده

13 8

داریوش 51 سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 13:03
با سلام
بازار رنج شده و نوسانات کم.
کجاش صعودیه؟!
نظر من:
همچنان رنج و در ادامه با فروشنده شدن ملت نزولی خواهد بود.
شاید کاملن عشتباه باشه ولی عحتمالش صفر نیست! :))

2 5

قزوینی اعظم 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 14:31
فک کنم عامماااا داشت:)

7 7

سارا 51 سال میگه :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 14:08
تأثیر بنزین بر بازار مسکن
میانگین قیمت آپارتمان در پایتخت به بالاترین رکورد تاریخ خود رسید.
گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد بازار مسکن به‌بهانه تبعات تورم بنزینی وارد فاز افزایش قیمتی شده اما دستکاری قیمت نیز در داغ کردن بازار سهم قابل‌توجهی دارد./ همشهری

3 0

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/08 ساعت 17:17
چه فایده! وقتی مشتری نیست میخواد قیمت باشه متری 15 میلیون تومن یا متری 20 میلیون تومن! چه فرقی میکنه؟!

12 5

Hosseini 51 سال میگه :

تاریخ: 1398/10/09 ساعت 16:55
دوستان لطفا رعایت کنید
اینجا که جای نگارش نامه نیست
یه صفحه دو صفحه می نویسید
برید خصوصی اینجور موقع ها...
لطفا بزارید تحلیل درست رو راحت بشه خوند از میون تموم نوشته هاتون /

3 1

مانا شش ماه پاسخ می دهد :