اونس طلا2195.94
مظنه14,191,000
18 گرم3,276,000
ارزش سکه31,972,323
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تحلیل آینده قیمت سکه امامی در روزهای آینده

طلا در هفته های گذشته قیمت صعودی داشته است اما در نهایت شاهد بازگشت قیمت ها هستیم. البته در نظر داشته باشیم که بازار طلا همچنان صعودی می باشد. در هفته های اخیر بازدهی بازرها بدین ترتیب بوده است:بورس بازدهی مثبت ۵٫۲ درصدی، دلار بازدهی مثبت ۱٫۵ درصدی، طلا بازدهی منفی ۱٫۲ درصدی و سکه هم بازدهی مثبت ۲٫۵ درصدی(تحلیل تکنیکال سکه امامی)


مورخ 24 آذر 98

تحلیل آینده قیمت سکه امامی در روزهای آینده

طلا در هفته های گذشته قیمت صعودی داشته است اما در نهایت شاهد بازگشت قیمت ها هستیم. البته در نظر داشته باشیم که بازار طلا همچنان صعودی می باشد.
در هفته های اخیر بازدهی بازرها بدین ترتیب بوده است:بورس بازدهی مثبت ۵٫۲ درصدی، دلار بازدهی مثبت ۱٫۵ درصدی، طلا بازدهی منفی ۱٫۲ درصدی و سکه هم بازدهی مثبت ۲٫۵ درصدی.
در همین حال، رئیس اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت طلا تا پایان هفته نوسان دارد یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: تمام توجه مسئولان این است که قیمت دلار و طلا در ماه‌های پایانی سال آرامش نسبی داشته باشد. بنابراین قیمت طلا تا پایان این هفته نمی‌تواند نوسان آزاردهنده‌ای داشته باشد.
ابراهیم محمدولی افزود: البته نوسان دوباره در بازار طلا و سکه ممکن است که این بازار را راکد کند و میزان داد و ستدها را به حداقل برساند. طبق بررسی‌ها ظرف دو هفته گذشته داد و ستد در بازار طلا و سکه رونق گرفت و این در حالی است که طی یک هفته گذشته میزان تقاضا در بازار به حداقل رسید.

روز گذشته سکه امامی پس از رسیدن به سطح هدف ما در ۴۵۲۵۰۰۰ تومان موفق به گذر از این سطح نشده و نزول قدرتمندی داشت.
سکه امامی مدتی تحت فشار صعودی بوده است و شاهد روند صعودی در قیمت بودیم از اینرو بازگشت قیمت و اصلاح بخشی از صعود طبیعی می باشد.
روز گذشته شاهد نزوف قیمت تا سطح حمایت ۴۳۱۷۰۰۰ تومان بودیم. برای دوره های پیش رو پس در انتظار ادامه نزول تا سطح ۴۲۷۶۰۰۰ خواهیم بود.
اندیکاتور RSI از ادامه نزول قیمت حمایت میکند. شرط ادامه نزول شکست سطح حمایت ۴۳۱۶۰۰۰ می باشد و تثبیت قیمت زیر آن هست
دقت داشته باشید با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا، در روزهای پایانی هفته جاری احتمال زیاد شدن قیمت طلا را خواهیم داشت.


مقاومت ۳: ۴۵۲۴۰۰۰
مقاومت ۲: ۴۴۵۰۰۰۰
مقاومت ۱: ۴۳۸۸۰۰۰

حمایت ۱: ۴۳۱۶۰۰۰
حمایت ۲: ۴۲۷۰۰۰۰
حمایت ۳: ۴۲۱۹۰۰۰

اخبار مهم روز :

وزیر دارایی آمریکا: تحریم جایگزین جنگ است

استیو منوچین وزیر دارایی آمریکا تحریم‌های دولتش علیه ایران را جایگزین جنگ خواند و گفت اگر ایران تمام شرایط آمریکا را بپذیرد واشنگتن این تحریم‌ها را لغو خواهد کرد.
آقای منوچین در اجلاس دوحه گفت آمریکا با فشار حداکثری خود توانسته توانایی تهران را برای حمایت از 'گروه‌‌‌های تروریستی' به شکل قابل توجهی کاهش دهد.
وزارت دارایی آمریکا که آقای منوچین در راس آن است مسئول پیاده کردن و نظارت بر اعمال تحریم‌ها علیه ایران است.
چین و اروپا فعالانه به دنبال آنند که به ويژه با احتمال گسترش سیاست‌‌های تحریمی و تعرفه‌ای آمریکا نرخ ارز خود را جایگزین دلار کنند.
براساس آمار وزارت دارایی آمریکا واشنگتن تا کنون۶۳۰۰ مورد تحریم ویژه اعمال کرده و همچنین علیه ۲۰ کشور نیز نوعی تحریم وضع کرده است.
اما آقای منوچین در این گردهمایی، استفاده از دلار به مثابه اسلحه را رد کرد. او درباره احتمال تضعیف دلار با استفاده گسترده آمریکا از تحریم علیه کشورها گفت تحریم جایگزین رویارویی های نظامی است "اما اگر در تحریم ها مراقب نباشیم مردم به استفاده از نرخ های ارز دیگر روی می آورند.

  • مذاکره مقامات کره جنوبی با آمریکا بر سر ادامه یافتن صادرات کالاهای بشردوستانه به ایران
  • یک خبرگزاری کره‌ای در گزارشی از تلاش مقامات کره‌ای برای مذاکره با مقامات آمریکایی بر سر ادامه یافتن صادرات کالاهای بشردوستانه به ایران خبر داد.

زنگنه برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوئیل نداریم

قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران

1398-09-24

قیمت خرید دلار آمریکا: 12,450 تومان (-50)
قیمت فروش دلار آمریکا: 12,550 تومان (-50)

قیمت خرید یورو: 13,750 تومان (-50)
قیمت فروش یورو: 13,850 تومان (-50)

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد