اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا امروز 19 آذرماه 1398

قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز سه شنبه در آستانه نشست فدرال رزرو آمریکا با تغییر چندانی روبرو نشده است.

به گزارش رویترز، در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر برگزاری نشست فدرال ررزو آمریکا هستند، قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز تثبیت شده است. سرمایه گذاران همچنین منتظر هستند تا ببینند آیا دور جدید تعرفه های آمریکا علیه چین طی هفته جاری اعمال خواهد شد یا نه.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1461 دلار رسیده است. قیمت پالادیوم نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به 1881 دلار رسیده است.

چین روز دوشنبه اعلام کرده است که امیدوار است هر چه سریعتر با آمریکا به توافق تجاری دست یابد. این در شرایطی است که واشنگتن هشدار داده است که تعرفه های تجاری جدیدی را علیه 156 میلیارد دلار کالاهای چینی اعمال خواهد کرد.

برگزاری انتخابات انگلیس و نشست های بانکهای مرکزی آمریکا و اروپا نیز می تواند تاثیر مهمی بر نوسانات نرخ ارز و قیمت طلا در بازارهای جهانی داشته باشد.

نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا از اواخر امروز سه شنبه آغاز خواهد شد. پیش بینی می شود نرخ بهره آمریکا در این نشست بدون تغییر خواهد ماند.

نخستین نشست بانک مرکزی اروپا به ریاست کریستین لاگارد نیز روز پنجشنبه برگزار می شود. سرمایه گذاران منتظر اعلام سیاست های جدید پولی اروپا هستند.

قیمت هر اونس نقره نیز با 0.1 درصد افزایش به 16.61 دلار رسیده است.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد