اونس طلا2154.74
مظنه14,206,000
18 گرم3,279,400
ارزش سکه32,006,118
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

امروز فروش اقساطی ایران خودرو تا ۴۰ میلیون ارزان‌تر از بازار!

در طرح فروش ایران خودرو پژو ۴۰۵ SLX، پژو پارس سال و اتوماتیک به مشتریان فروخته شده‌اند. بررسی قیمت روز این خودرو‌ها در بازار آزاد و کارخانه نشان می‌دهد اختلاف این دو نرخ بعضا به ۴۱ میلیون تومان می‌رسد که باعث شده تقاضا برای شرکت در طرح‌های فروش به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.


طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه هفدهم آذر ماه اجرا می‌شود. در این طرح فروش پژو پارس سال با قیمت مصوب ۷۸ میلیون ۳۳۳ هزار و ۸۴۰ تومان و با پرداخت ۷۰ میلیون ۶۶۰ هزار تومان و پژو پارس اتوماتیک با قیمت ۹۸ میلیون ۹۷۸ هزار ۴۰۰ تومان و پیش با پرداخت ۸۹ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و پژو ۴۰۵ اس ال ایکس با قیمت ۶۷ میلیون ۹۹۸ هزار و ۴۰۰ تومان و با پیش پرداخت ۶۱ میلیون ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.




با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلتر‌های را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

شرایط و توضیحات روش فروش اعتباری ایران خودرو ویژه ۱۷ آذر

در این روش فروش صرفا" مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک‌های طرح " سامانھ صیاد " را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد، و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

ضمنا" چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا" از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک، دو و ...) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک‌ها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی‌های محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

فروش محصولات ایران خودرو تا ۴۰ میلیون ارزان‌تر از بازار

در طرح فروش ایران خودرو پژو ۴۰۵ SLX، پژو پارس سال و اتوماتیک به مشتریان فروخته شده‌اند. بررسی قیمت روز این خودرو‌ها در بازار آزاد و کارخانه نشان می‌دهد اختلاف این دو نرخ بعضا به ۴۱ میلیون تومان می‌رسد که باعث شده تقاضا برای شرکت در طرح‌های فروش به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

قیمت مصوب کارخانه برای فروش پژو ۴۰۵ SLX معادل ۶۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. با این وجود فعالان بازار پژو ۴۰۵ SLX را حدود ۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کنند که تقریبا ۲۲ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است.

پژو پارس سال را اگر از طرح‌های فروش ایران خودرو بخرید، قیمت آن حدود ۷۸ میلیون تومان تمام می‌شود، اما بازاری‌ها و نمایشگاه‌دار‌ها پژو پارس سال را ۲۵ میلیون تومان گران‌تر می‌فروشند. آن‌ها این محصول را ۱۰۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کنند.

پژو پارس اتوماتیک بیشترین اختلاف قیمت را در طرح‌های فروش و بازار به نام خود ثبت کرده. با اینکه این محصول را می‌توان با قیمت ۹۹ میلیون تومان از ایران خودرو خریداری کرد، با این وجود پژو پارس اتوماتیک در بازار حدود ۴۱ میلیون گران‌تر و معادل ۱۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. نرخ مصوب کارخانه برای این محصول حدود ۳۰ درصد کمتر از قیمت بازار است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد