اونس طلا2324.69
مظنه15,366,000
18 گرم3,547,200
ارزش سکه34,619,598
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

عنوان خودروی سال ۲۰۲۰ در چین به کدامین برند رسید؟

نسل جدید مزدا ۳ عنوان خودروی سال ۲۰۲۰ را در چین از آن خود کرد.

به گزارش سایت طلا ، مزدا ۳ که همواره یکی از خودروهای جذاب، زیبا و جوان پسند برای مشتریان در سراسر جهان به شمار می‌رود، به تازگی توانسته است با معرفی نسل جدید خود نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان، داوران و شرکت کنندگان در مراسم اهدای جایزه خودروی سال در چین را نیز به سمت و سوی خود جلب کند و این جایزه و عنوان را به خود اختصاص دهد.

در این مراسم که ۱۰ خودرو به عنوان فینالیست توسط هیئتی ۳۸ نفره از داوران در میان ۱۹۴ خودروی واجد شرایط انتخاب شده بودند، نسل جدید مزدا ۳ به عنوان یک خودروی کامپکت ژاپنی توانست در نهایت این جایزه را کسب کند و خودروی سال ۲۰۲۰ در چین شود.

در طراحی فضای داخلی، باتوجه به ایجاد حس تمرکز به رانندگی با الگوی ارگونومیک ژاپنی‌ها همچنان به اصل «هرچه ساده‌تر، بهتر» پایبند مانده‌اند. دسته دنده در هر مدل دستی و اتوماتیک& جلوتر نصب شده است تا هنگام استفاده از آن، راننده از فرمان فاصله نگیرد. کابین مزدا 3 جدید با روکش‌های چرم جدید، صندلی‌های راحت، نمایشگر ۸.۸ اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی MZD بالای داشبورد و سیستم صوتی با ۸ یا ۱۲ بلندگو در مدل‌های مختلف زیبا و کاربرپسند به‌نظر می‌رسد.

مزدا ۳ هفته پیش نیز لقب خودروی سال در تایلند را نیز از آن خود کرده بود. همچنین جایزه خودروی سال ۲۰۱۹ مورد توجه بانوان را نیز کسب کرده بود.

بر اساس گزارش وب سایت Automotive News، این در حالیست که داوران در چنین مراسمی پیشتر به خودروهای بزرگتر و لوکس تر رای می دادند و تمایل بیشتری برای انتخاب آنها به عنوان خودروی سال داشتند اما به نظر می رسد که با توجه به روند صعودی استقبال مشتریان جهانی از خودروهای کوچکتر و کم مصرف تر، نظر داروان مراسم مذکور نیز تغییر پیدا کرده است. به عنوان مثال سال گذشته خودروی لکسوس ES با پشت سر گذاشتن تویوتا کمری و آئودی A۸ توانست این عنوان و جایزه را کسب کند. در سال ۲۰۱۸ نیز این جایزه به ولوو S۹۰ رسیده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد