سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روحانی: افزایش نرخ بنزین به نفع مردم است

رئیس‌جمهور گفت: افزایش نرخ بنزین به نفع مردم و اقشار تحت فشار جامعه بوده و می‌تواند در حل مشکلات آنان مفید و موثر باشد.

حسن روحانی رئیس جمهور روز جمعه در دیدار برخی اعضای دولت و مسوولان کشور به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، با اشاره به اقدام اخیر دولت در افزایش نرخ بنزین که از شب گذشته اجرا شده است، گفت: دولت مدت ها به دنبال آن بود تا از طریقی بتواند از  اقشار ضعیف کشور که بواسطه شرایط اقتصادی در فشار هستند، حمایت و به آنها کمک کند، اما به دلیل کمبود منابع درآمدی و بودجه توان اجرای آن وجود نداشت.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز اقشاری در جامعه هستند که در زندگی خود با مشکلات مواجه هستند، گفت: فشارهای اقتصادی شدید در سال 97 و 98 به زندگی مردم وارد شد و دولت می خواهد در حد تامین نیازمندی های ضروری، حمایتی از مردم کرده و به خانواده هایی که احساس می کنیم در فشار بیشتر هستند کمکی کرده باشیم.

روحانی با بیان اینکه برای تعیین اقشار ضعیف جامعه نیاز به آمار و ارقام دقیق داریم اما در همین حدی که امکان تشخیص وجود دارد می توانیم جامعه را به دو بخش تقسیم کنیم، گفت: بر این اساس حدود 75 درصد در شرایط فشار قرار دارند و حدود 25 درصد هم شرایط زندگی شان خوب است و بر مبنای محاسبات 18 تا 19 میلیون خانوار و جمعیتی در حدود 60 میلیون نفر مشمول طرح حمایتی دولت خواهند بود و  این مبلغ هم کمک به فرد نبوده و کمک به خانوار به شمار می رود.

وی افزود: تلاش ما این است بتوانیم این مبلغ را ماهیانه به حساب خانوارها پرداخت کنیم و در اوایل آذر ماه اولین نوبت آن پرداخت شود.

رئیس جمهور اظهار داشت: این اقدام برای اقشار مستضعف جامعه کمک کوچکی به شمار می رود و در مجموع اصل این کار ضروری است.

روحانی اظهار داشت: برخی معتقد بودند که قیمت انرژی در ایران با قیمت آن در کشورهای منطقه فاصله زیادی دارد که البته این موضوع موجب ایجاد مفاسدی از جمله قاچاق خواهد بود و اگر بخواهیم این معضل را از بین ببریم باید به گونه ای قیمت را افزایش دهیم که تقریبا با قیمت انرژی در کشورهای همسایه برابری داشته باشد و ما با آن مخالفت کردیم.

وی افزود: البته این اقدام از سوی دولت انجام نشد به خاطر این بود که معتقد بودیم این افزایش قیمت به نرخ هایی مثل 5 هزار تومان برای هر لیتر بر زندگی مردم تاثیر مستقیم داشته و موجب افزایش تورم خواهد بود.

رئیس جمهور با اشاره به شدت مصرف انرژی در کشور و تاثیر آن بر آلودگی هوا ، ادامه داد: انرژی که در ایران مصرف می شود با سایر کشورهای دنیا متفاوت و مقدار زیادی است که اصلاح این کار البته نیاز به فرهنگ سازی و تولید خودروی خوب دارد.

روحانی تصریح کرد: هدف اصلی از این اقدام این بود که از یک طرف فشار زیاد به مردم وارد نشود و از سوی دیگر برای کسانی که مصرف روزانه معمول دارند نرخ بنزین گران نشود. به همین دلیل 60 لیتر را با یک نرخ و نرخ آزاد را به گونه دیگر تعیین کردیم.

وی از وزرا و مسوولان ذیربط خواست تا به طور شفاف اهمیت این اقدام را برای مردم به خوبی توضیح دهند و افزود: 4 سال است که دولت نسبت به تغییر نرخ بنزین اقدامی نکرده است و امروز بعد از 4 سال این اقدام انجام شده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: باید این را برای مردم توضیح دهیم که این اقدام به نفع آنان خواهد بود و دولت علیرغم مشکلات اقتصادی که دارد هرگز قصد برداشت از این پول را نداشته و هر چه درآمد از این محل عاید شود به خانوارها بازخواهد گشت.

روحانی افزود: هیچ کس تصور نکند چون شرایط اقتصادی دولت سخت شده دست به این اقدام زده است تا بخواهد بودجه خود را جبران کند؛ هرگز اینطور نیست و ریالی از این پول به خزانه نخواهد رفت.

وی گفت: این کار به نفع مردم و اقشار تحت فشار جامعه بوده و می تواند مفید و موثر باشد.

پیش از سخنان حسن روحانی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گزارشی از سفر خود به دو استان آذربایجان شرقی و غربی و بازدید از مناطق زلزله زده ارائه کرد.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
2 1

امیردنت میگه :

تاریخ: 1398/09/08 ساعت 13:37

✍️محمد حسین ادیب
از سه شنبه ١۴ آبان ٩٨قوانین ضد پول شوئی که با مقررات اف ای تی اف کاملا منطبق است به شبکه بانکی ابلاغ شد.

نگارنده سه سال قبل در هیئت مدیره یک بانک بزرگ گفت: آنچه در بانک تحت عنوان مقررات ضد پول شوئی عمل میشود فقط یک درصد آن چیزی است که در دنیا به آن عمل میشود.
آنچه که ١۴ آبان ابلاغ شد عین قوانین پول شوئی در دنیاست و هیچ نهاد ناظر پول شوئی ، منبعد در جهان نمی تواند ادعا کند قوانین ایران با قوانین پول شوئي منطبق نیست.
ابلاغیه ١۴ آبان نیاز به آئین نامه های اجرائی جداگانه دارد که بانکها ، سازمان امور مالیاتی ، گمرکات و تقریبا همه واحد ها در ایران در جهت انطباق با آن باید تهیه و ابلاغ کنند.
روح ابلاغیه ١۴ آبان یک چیز است : دریافت مالیات منبعد فقط باید بر اساس تراکنش بانکی باشد و نه پرونده های مالیاتی ، ابلاغیه یعنی شیوه موجود دریافت مالیات باید منسوخ شود.
بانکها فقط حق دارند پولی را بپذیرند که مطمئن باشد با قانون پول شوئی منطبق باشد.
از کجا دانسته میشود پولی که به حساب بانک ریخته میشود با قانون پول شوئی مغایرت ندارد ؟ هر پولی که به حساب بانک ریخته میشود برای بانک باید محرز شود که مالیات آن پرداخت شده است ، هر پولی که مالیات آن پرداخت نشده پول شوئی است مگر اینکه مالک پول به بانک مدارک لازم دال بر اینکه پول شوئی نیست ارائه دهد.
در وضع موجود تراکنش هر فردی در سال اگر بیش از ۵ میلیارد تومان بود، به سازمان امور مالیاتی ارسال میشود ، این لیست اکنون ماهانه بوسیله بانکها برای سازمان امور مالیاتی ارسال میشود که ماهانه کافی نیست و باید هفتگی شود.

2 1

امیردنت پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/08 ساعت 13:42
دوستان نوسانگیر حواستون به آیین نامه بانکی ۱۴ابان باشه مالیات بر اساس تراکنش بانکی . دقیقا از همان زمان هم شرایط بازار جهت نوسانگیری مساعد شد شاید هدف شناسائی سرمایه ها جهت دریافت مالیات است پیشنهاد میکنم با ۳۰یا حداکثر ۵۰درصد سرمایه در گردش خودتان کار کنید

3 1

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/09/08 ساعت 12:06
گزارش محرمانه شهرداری تهران در مورد املاک سطح شهر کاهش 35 درصدی تا آذر 99.املاک دولتی هم طبق براورد شهرداری تهران بیش از 29 درصد کاهش را تجربه خواهند کرد.

1 2

قزوینی اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/08 ساعت 12:55
مسکنو ولش دادا از طلا بوگو

1 1

همنشین درد میگه :

تاریخ: 1398/09/08 ساعت 11:58
سکه با توجه به حباب کم جای گرفتن 200 تومن حباب هم دارد

1 2

همنشین درد میگه :

تاریخ: 1398/09/08 ساعت 11:56
سقف افزایش امسال از سقف سال گذشته فراتر نخواهد رفت ولی قطعا بازار کاهش میانه سال جاری در سه ماهه اخر سال با توجه به افزایش تقاضا اونس ، سال جدید میلادی، تسویه حسابهای بین المللی شرکتهای ایرانی، ... صعودی تا سقف 2.1 مظنه خواهد بود نگران نباشید ولی فروش برای میان مدت توصیه نمی شود ، نوسانگیری هم تغییرات بازار تشدید می کنه و بیشتر موج های ناپایدار و خسارت اور به بار خواهد اورد

2 1

همنشین درد میگه :

تاریخ: 1398/09/08 ساعت 11:50
دوستان سایت طلا هک شده فیک من هم اومد بابا من تاریخ عضویت با نشانی همنشین درد مربوط به اردیبهشت امسال دیگه فیک حقیر مزه نداره، لازم به ذکر است افزایش های کنونی تقاضاهای فصلی است بازار نگرانی دارد ولی دچار هیجان نشده

11 6

آناليز 777 میگه :

تاریخ: 1398/09/08 ساعت 06:45
#آبشده_فردايى ؛
#تحليل_كلى_ماركت
آبشده با عبور از خط روند مهمى در محدوده 1800 و به واسطه افزايش قيمت بنزين و نزديك شدن به ارائه لايحه بودجه سال ٩٩ و البته با اجازه جناب رييس صعودى پر قدرت را كليد زد ...
اكنون مهم ترين زون حمايتى محدوده ١٨١٠ الى ١٧٩٠ مى باشد كه اين محدوده پولبك به خط روند شكسته شده در ١٨٠٠ محسوب مى شود ...
اما قيمت روز پنجشنبه از يكى ديگر از خطوط روند ديلى در ١٨٧٢ عبور كرد كه اين موضوع نشانگر اين است كه محدوده ١٨٦٠ الى ١٨٧٠ هم تبديل به حمايت خوبى شده است ...
يكى ديگر از محدوده هاى مهم حمايتى ديگر خط روند صعودى است كه اخيراً و طى سه هفته گذشته زير قيمت را گرفته و آن زون حمايتى در ١٨٣٠ الى ١٨٣٨ قرار دارد ....
#استراتژى ؛
با توجه به ادامه هيجانات بازار و قوى بودن خريدار و سرعت و شدت نوسانات مثبت ، خالى فروشى ريسك دارد ، ممكن است سود ده باشد اما با توجه به سرعت بيشتر بازار در نوسانات مثبت نسبت به نوسانات منفى ، خالى فروشى توصيه نمى گردد و چنانچه از اصلاح هاى احتمالى رو به پايين جهت خريد استفاده شود مناسب تر ارزيابى مى شود ...
خريد در سه محدوده حمايتى كه در بالا اعلام شد ( ١٨٦٠ الى ٧٠ ) ، ( ١٨٣٨ _ ٣٠ ) و ( ١٨١٠ الى ١٧٩٠ با ريسك بسيار بسيار پايين تر ) .
#مهم ؛ خاطر نشان مى گردد قيمت چنانچه از مقاومت مهم محدوده ١٨٩٠ عبور كند توان رسيدن تا ١٩٣٠ الى ١٩٥٠ را دارد كه البته مقاومت هاى مهم سر راه ١٩٠٣ _ ٩٠٥ و ١٩١٣ مى باشند و خريد در اين حوالى پر ريسك است و اين محدوده قيمتى مستعد اصلاح به سمت حمايت هاى اعلامى در بالا را دارد ...
#نكته ؛ يكى از نشانه ها و پارامترهاى مهم كه مى تواند به معامله گران كمك كند مقاومت مهم ١٢٧٦٠ دلار تهران است كه چنانچه از اين سقف بلند مدت عبور و تثبيت روزانه صورت پذيرد نشانه رشد بيشتر بازار است ....
در حقيقت عبور از سقف ١٩٥٠ آبشده بدون اصلاح خوب و عميق قيمت رو به پايين ، علامت خوبى نمى باشد و نشانگر وجود بحران در كنترل اوضاع است كه اميدواريم چنين نباشد .
آذر ٩٨_ اسفندقه

3 8

استاد اغطم میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 23:12
پاسخ به كاربر نسبتا محترم؛
بنده اصالتا بچه تهران منطقه سعادت آباد هستم
پله آهني در منطقه ١٥ خرداد و ابتداي ورودي بازار طلا قرار دارد
شنبه با قيمت ١٨٤٠ هر مقدار خواستي مشكلي نداريم بيا ببر

1 6

استاد اغطم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 23:22
شنبه منتظرم با اسكورت بيا

3 2

ارزونی رو لولو برد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 23:20
هر چقدر بخوام موجود است ؟ مارو سرکار نزارید شنبه میام انشاالله

3 2

ارزونی رو لولو برد میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 22:52
یه سوال یادم رفت استاد اعظم جسارتا شما بچه کدوم منظقه تهرونید و پله اهنی کجا واقع شده ؟ شنبه میخوام برم خرید کنم آگر به برو بچه های پله سفارش کنید هوا منو داشته باشد ممنون میشم

1 0

امیدرضا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/08 ساعت 11:48
گولش را نخور اسمش استاد اغطم هست نه استاد اعظم...! تازگیها مد شده اسمها را تغییر میدن با جابجا کردن نقطه

3 2

ارزونی رو لولو برد میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 22:45
واقعا دوستان زحمت می کشند و این همه تحلیل های علمی و اقتصادی کارشناسی شده میزارند و جای تشکر دارد چون به دانش و علم ما افزوده می شود ولی در مقابل دریغ از یک تحلیل به درد بخور از اسناد اعظم ! استاد جان بیا استادی تو نشون بده هفته اینده بازار طلا چه حرکتی خواهد کرد پنهان شدن و تحلیل های دو پهلو به چه دردی می خورد

3 4

همنشبن درد میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 22:36
بيچارگي ملت در راه است؛
رصد دقیق میزان تراکنش حسابهای بانکی در سکوت خبری
حساب‌های اجاره‌ای هم لو رفت!
اعتراض به حذف یارانه‌ها و به دنبال آن بررسی تراکنش‌های بانکی موجب آشکار شدن برخی تخلفات بانکی و مالیاتی افراد شده است؛ این روزها صاحبان "حساب‌های اجاره‌ای" در غربالگری یارانه‌بگیران لو می‌روند.
برخی معترضان بعد از اعلام نتیجه تراکنش بانکی می‌گویند تراکنش انجام شده در حساب بانکی متعلق به شخص دیگری است که کارت و حساب خود را در اختیار وی قرار داده‌اند!
پلیس فتا بارها نسبت به این جریان هشدار داده و اعلا م کرده است که برخی اقدام به اجاره دادن کارت حساب بانکی خود به افراد کلاهبردار بدون اطلاع از نیت مجرمانه آنها می‌کنند در حالی که تبعات قضایی و مسئولیت بخشی از اقدامات آنها متوجه صاحبان حساب‌های اجاره‌ای خواهد شد.

2 2

همنشین درد میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 22:31
تا ژانویه صبر کن اونس معمولا از دی تا 15 بهمن افزایش سنتی دارد در حدود د1550 تا 1600دلار پیش بینی ها می چرخد

9 3

جوجه پاییز میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 21:09
انس یاری نکرد و سکه نتوانست با قدرت خود را از ۴۳۵۰ عبور دهد سکه نیاز به یک استراحت و اصلاح تا حوالی ۴۲۱۰ الی ۴۲۲۰دارد بعد از آن حرکت اصلی و صعودی سکه برای شکست ۴۵۰۰ وحرکت به سمت قله ۵۰۰۰ آغاز می شود.الهی هدایت از آن توست دستمان گیر، که در این آشفته بازار آرام و قرار گیریم.

3 2

مال باخته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 21:32
الهــــــــــی آمـــــین

3 3

شیشه بر میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 20:40
امروز اهواز یکی دوساعت اینترنت وصل شد باز قطعش کردن نامردا

2 4

امیردنت میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 19:53
دوستان من خودم آماتور هستم وچیزی بلد نیستم در مورد جناب امبر دنت که باکاربرد ب به جای ی اسمش شبیه من شده نمیدونم امیدوارم خوب باشه

4 5

DalArA میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 19:44
فقط افراد حرفه اي مطالعه بفرمايند، افراد آماتور بيخيال شن.چون متوجه نمي شوند
تحلیل تکنیکال نماد #دلار،مورخ 1398/09/07
همانطور که امروز در نمودار قیمت دلار در تصویر چارت مشاهده نموديم قیمت دلار در حال نزدیک شدن به مقاومت بسیار مهم r1=12850 تومان است. انطباق این مقاومت با محدوده خط روند میان مدت نزولی بر اهمیت آن افزوده و به نوعی شکست آن میتواند سیگنالی برای رشد قیمت در کوتاه مدت باشد.
این در حالیست که با توجه به اسیلاتور macd شکست این خط روند دور از ذهن نیست و انتظار داریم پس از شکست آن شاهد رشد قیمت دلار تا محدوده r=13400 تومان باشیم. پولبک به خط روند شکسته شده پس از افزایش قیمت و عدم نفوذ به زیر خط روند از مهمترین نکات برای رشد قیمت در میان مدت است ))

10 1

قزوینی اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 20:15
شرمنده من آماتورم ولی مطالعه کردم

4 3

Molti milyarder میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 19:38
درود بر دوستان
همانطور که میدانید
انتظار داشتیم با افزایش قیمت بنزین قیمت دلار تثبیت یا کمی کاهشی شود
اما ظاهرا بازارساز به بهانه بنزین قصد موج سواری زود تر از موقع داره...
شایدهم به خاطر افزایش سهمیه بنزین بعضیها مجبور شد . به قیمت دلار اضافه کنه
دلیل اینکه
مردم به افزایش قیمت ارز کمتر از کاهش سهمیه بنزینشون معترض میشند.

4 4

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 18:33
"برجام" خیلی وقت است که فوت کرده و جسدش در سردخانه نگهداری میشود. در آینده ای نه چندان دور شاهد تشییع جنازه و سپس خاکسپاری این جوان ناکام خواهیم بود.

3 3

نیلوفر79 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 19:13
هرچند این برجام نرسید بر فرجام
نانشان در روغن ،نیم کاسه ای در جام

2 3

قزوینی اعظم میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 18:16
حراجش کردم 1870 خریدم 1900 حراجش کردم خریدار پیام بده

3 3

hadi12 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 19:27
سلام کسی که امروز ۵ شنبه تو ریسک بالا گرمی ۴۳۶ می خره مطمئن باشید شنبه بالای ۴۴۰ به گرم طلا پول خواهند داد

6 3

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 18:04
احتمالا تا قبل از کریسمس مظنه 1900 و تا قبل از عید نوروز مظنه 2 میلیونی رویت خواهد شد. شاید هم زودتر ...! الله و اعلم ...!

0 3

قزوینی اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 18:57
:)))))))))

3 3

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 18:31
بنده به هیچکسی نه میگم بخر نه میگم بفروش! صلاح مملکت خویش خسروان دانند!

2 3

قزوینی اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 18:14
یعنی من نفروشم ونگه دارم شب عید؟؟؟ ؟?????

5 4

DelArA... میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:55
این سیستم بجای اینکه در طول این چهار دهه ، از دانش و تفکرات اقتصاد دانهای کار بلد و نبوغ های روشن استفاده کنه، بیشتر از هر چیزی ابتدا به خلق و چاپ ریالهای بدون پشتوانه مبادرت کرده،، چاپ و نشر پول آسانترین و اولین راه برای کسریها و کمبودها بوده،، در نوبتهای بعدی گرفتن مالیات و گرانفروشی سوخت و ارز،و غیره...... در همه ی ممالک پیشرفته ، به ازای میزان خلق پول ، انبوه ذخایر دلار و طلا هم به همان میزان به عنوان پشتوانه محاسبه شده و در خزانه ها موجود هست، تا اینکه ناغافل دلایل ایجاد تورم مهلک یا نابسامانیهای اقتصادی فراهم نشه، ولی در این ویرانسرا، همه چیزز متفاوت و خاص هست،، در تمام این سالها ، ظاهرا عمده ی دلارهای نفتی و ذخایر طلا در جاهایی غیر از این سرزمین هزینه شده، یا با اختلاس چپو شده بدون هیچ توجهی به آبادانی و رفاه ۸۰ میلیون مردمان همین کشور ثروتمندی که سرشار از منابع و پتانسیلهای رو زمینی و زیرزمینی بوده....... تحریمها همگی بهانه هست$ .. بهانه و دلیلی بزرگ برای سرپوش گذاشتن روی تمام این شیرین کاریهای این سالها....مسلما" با این‌خروارها ریال های چاپ شده و کمبود ارز ، هر ۴چهار سال یکبار جهش ارزی در انتظار و نوبت هست.. تا مادامیکه این سیستم‌ و چرخه ی سیاه در گردش باشه ! هر روز بدتر از دیرووز،، مگر اینکه معجزه ای رخ دهد یا اتفاق نادری بیانجامد که به یکباره تموم این گرفتاریها و نابسامانیهای چهارده قرن
ایران رو محو کنه که شوربختانه در قرن ۲۱ ، هیچ معجزه و ارتباطات مربوط به ماوراالطبیعه قابل رخ دادن نیستش و فقط در هزاران سال قبل مرسوم بوده..... و سرانجام و دست آخر، این مردم هستند و میمانند با خروارها ریال و کاغذهای فاقد ارزش به همراه تورم روزافزون و افسارگسیخته و آینده ای سخت که خواه ناخواه گریبان فقیر و متوسط و غنی رو خواهد چسبید........
((در سرزمینی که بی جهت ، سایه ی آدمهای کوچک و بی هنر ، بزرگ شد ، در آن سرزمین
خورشید روشنایی بخش و حقیقت در حال غروب و نابودیست))

2 4

س . آرین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 18:22
خانوم دل آرا بهتر نیس فقط بازار طلارو تحلیل کنیم؟؟؟ بحث سیاسی سودی نداره :))))

2 3

قزوینی اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:58
ببین عزیزم اینایی که گفتی همش درست دیگه از ممه یین تا پپه یین میدونه وضعیت چیه بهتره به جای این حرفا کامنتایی بذارید که واسه مردم نون داشته باشه

5 4

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:58
پایان شب سیه سپید است...

1 5

قزوینی اعظم میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:54
آقا یکی بدل نام کاربری منم بسازه آرزو به دل نمونم

1 2

قزوینی اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 20:11
آقا نخواستیم بدل همون اسم خودم خوبه

0 2

نیلوفر79 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 20:08
البته با عرض معذرت از آقای قزوینی

0 1

نیلوفر79 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 20:06
اعطم فزوینی

2 0

نیلوفر79 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 20:05
شینتل جان کلی خندیدم دمت گرم

1 3

شینتیل خان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 19:52
سلام آخه بدل اسم شما میشی اعظم قزوینی ....که درست نیست .

1 3

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:56
تنها راهش اینه که بقیه کاربران به نظرات این کاربر قلابی امتیاز منفی بدن. هر نظری که داد فقط منفی!

4 5

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:49
‏گوجه نقدی : ۱٢،۵۷۰
گوجه صرافی : ۱۳،٢۵۰
گوجه دستوری : ۶،۴۶۰
خرید گوجه سنا : ۹،۳۰۰
گوجه نیمایی : ۱١،۷۰۰
گوجه جهانگیری : ۳،۷۰۰
گوجه تهران : ۱٣،٤۵۰
گوجه مشهد : ۱۳،۳۹۰
گوجه بازار آزاد : ۱۴،۵۶۰
نیم گوجه : ٦،٧٦٠
ربع گوجه : ٣،۴۵۰
گوجه طرح قدیم : 12،550
جدی نگیرید! اینم برای عوض شدن حال و هوای کاربرانی که تا حالا خرید نکردن و منتظرن تا بیشتر ارزون بشه!

3 4

ارزونی رو لولو برد میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:23
سلام
قیمت ها با احتمال یک اصلاح مختصر صعودی است

2 3

کارمند1 میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:22
جالبه تمام کاربرای فیک تو همین 3 روزه ساخته شده

3 3

علی ایزدی میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:20
واقعا متاسفم برای مدیریت سایت طلا
از مجید اردبیلی بگیر تا استاد اعظم و بقیه دوستان که این همه داخل سایت نظرات خوب داشتن و حالا با اسامی شبیه افراد دارن داخل سایت نظر میدن و مدیر سایت فقط سکووووت!!!!!

5 2

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:47
فکر کنم همشون توسط یک نفر ساخته شدن. یک نفر که 10 تا خط موبایل مختلف داره.

1 4

قزوینی اعظم میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:06
من امروز یه چن گرمی خریدم میخام یکشنبه برفوشم

2 2

مال باخته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:17
موفق باشید انشاالله

7 2

وحیدمحمدی میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 15:48
عصر روز یکشنبه و ظهر روز دوشنبه ی هفته ی آینده فروشنده تاوان سختی خواهد داد اگر خریدار نیستین فروشنده نباشین فروشنده نقره داغ خواهد شد

4 13

استاد اغطم میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 15:34
يك كارشناس بازار مسکن با بیان این‌که تقاضای بالقوه‌ای برای خرید خانه در سطح کشور وجود دارد که از توان کافی برخوردار نیست، گفت:
با توجه به افت شدید توان طرف تقاضا بسیار بعید است که افزایش نرخ سوخت تاثیری در قیمت مسکن ایجاد کند.
فرشید پورحاجت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:
با توجه به افت شدید معاملات، داده‌هایی که از بازار مسکن ارایه می‌شود بیان‌کننده همه‌ی واقعیت نیست. مضافا بر این‌که در حال حاضر معاملات در مناطقی خاص صورت می‌گیرد و توزیع خرید و فروش در تمام مناطق تهران و حتی کل کشور به صورت یکسان نیست.
وی افزود:
کاهش نسبی قیمت مسکن شهر تهران در دو سه ماه اخیر به ثبات اقتصادی مربوط می‌شود که ریسک سرمایه‌گذاری در دو بخش خرید و ساخت را کاهش داد. از سوی دیگر ثبات بازارهای موازی مسکن، تقاضا را به سمت بازار ملک هدایت کرد. بعد از یک دوره پرالتهاب در سال ۱۳۹۷ که فعالیت‌های سوداگرانه در بازار ملک را تشدید کرده بود بازار در ماه‌های اخیر به آرامش نسبی رسیده و به همین دلیل رغبت فعالان عرصه ساخت و ساز برای حضور در بازار بیشتر شده است. برخی از متقاضیان مصرفی نیز در این شرایط اقدام به خرید کردند که به افزایش نسبی معاملات انجامید.
این کارشناس بازار مسکن با اشاره به کاهش ۱.۸ درصد ماهیانه قیمت مسکن شهر تهران و افزایش ۱۷ درصدی معاملات در آبان ماه تصریح کرد: اگر به همین منوال ثبات اقتصادی در بازار حاکم باشد می‌توان امیدوار بود که خرید و فروش مسکن به تدریج افزایش یابد. بازار مسکن هنوز جاذبه خود را دارد. میزان ثبت نامی که برای طرح اقدام ملی مسکن در برخی استان‌ها صورت گرفته موید این موضوع است که تقاضای بالقوه برای مسکن در سراسر کشور وجود دارد اما شرایط برای آنها فراهم نیست که باید در جای خود مورد تحلیل قرار گیرد.
پورحاجت با بیان این‌که در کشور با کسری چهار میلیون واحد مس**** مواجهیم و به همین میزان انباشت تقاضا وجود دارد گفت: ۴۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در واقع ۱۰ درصد نیاز بازار مسکن است. یعنی عملا ۹۰ درصد متقاضیان با این شرایط صاحب مسکن نمی‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: در ابتدای پروژه مسکن مهر وقتی فراخوان داده شد ۴.۵ میلیون نفر به عنوان متقاضی در سامانه ثبت نام کردند. زمانی که اعلام شد آورده متقاضیان باید یک میلیون تومان باشد یک میلیون نفر انصراف دادند. وقتی که مکان‌ها مشخص شد ریزش دیگری صورت گرفت. در حال حاضر نیز در سامانه مسکن ملی متناسب با ظرفیت وزارتخانه ثبت نام شده و هنوز مردم نمی‌دانند باید ۳۰ درصد پیش پرداخت بدهند که ۳۰ درصد یک واحد ۷۵ متری حدود ۷۰ میلیون تومان می‌شود. باید ببینیم مردم می‌توانند این مبالغ را تامین کنند یا خیر. در حال حاضر واحد مس**** آماده هم هست که مردم بتوانند بخرند اما نمی‌توانند اقدام کنند و احتمال ریزش وجود دارد.

1 1

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 17:59
اینجوری میشه فیک به توان2

3 2

گوت آچیخ کاسب پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 16:45
جالبه فیک میره زیر کامنت یه فیک دیگه نظر میده . خدایا خودت ظهور کن اینا مارو چی فرض کردن؟

5 4

امبر دنت پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 15:42
با سلام خدمت استاد گرامي
حال كه به قيمت مد نظر جنابعالي نزديك ميشويم( ١٩٣٠ ) آيا خريد رو به صلاح ميدانيد يا خير؟
لطفا جواب دهيد

8 6

بيتو میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 14:52
گرانی بنزین قرار بود
مقداری از صعود دلار و دیگر اقلام جلوگیری کند،،،
ولی وقتی تحریم هستیم و خرج ومخارج دولت بالاباشد
تصور کاهش تورم و قیمت ها مقداری خوش خیالی میباشد،
اعتراض به گرانی و تورم هم به علت چند سواستفاده گر، یعنی مساوی شدن با اشوبگر و اغتشاشگر،،،
خداوند خودش رحم کند به مردمانی که درفقر و گرفتاری هستند..

6 4

ببتو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 14:57
قلابیه منم دراومد!!! :))

2 2

وحید محمدی میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 14:46
آبشده ۸۷۰ و۸۸۰
سکه ۴۳۴۰و۴۳۵۰
اگر تونستین بخرین به اهدافی ک گفتم

1 4

وحید محمدی میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 14:40
نظر شخصیم اینکه فردا روز جمعه پشت خط هر دو مقاومت شکسته بشه اگر این اتفاق نیفته اصلاح عمیق به سمت سکه ۴۰۸۰ وآبشده ۱۷۶۰ در دسترس است

3 3

دكتر بيشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 14:40
خرید هارو در این محدوده سیو سود بکنید
ابشده 1886 تا 1892 بدید بره و سیو سود کنید
دلار هرات 12630 تا 12680 سیو سود کنید
سکه‌ 4385 تا 4400 بدید بره (سکه داره درجا میزنه و قدرتش کمتره فعلا)

4 1

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 16:44
تقریبا بدل تمامه اعضای قدیمی در سایت رویت شده بود، فقط من مانده بودم... که بدل من هم رویت شد!

4 4

وحید محمدی میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 14:34
دوستان عزیز بعد از شکست مقامت ۴۴۰۰ در سکه به سرعت ۴۹۴۰ رویت خواهد شد بعد از شکست مقاومت۱۹۰۰در آبشده به سرعت ۲۰۲۰و ۲۰۶۰ رویت میشود منتظر شکست مقاومت مهم در این دومارکت باشین
باتشکر از سایت طلا

5 5

امبر دنت میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 14:31
فعلا صبر میکنیم بازار اصلاح بده کمی مال دارن سبک کنن
و مجدد آماده خرید بشن

0 7

مکاسب میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 12:41
سلام سلام سلام.

2 5

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 12:23
یوسف نژاد ( عضو هیئت رئیسه مجلس ) : رئیس جمهور روز یکشنبه 17 آذر با حضور در مجلس لایحه بودجه را به مجلس ارائه می‌کند
احتمالا بودجه با دلار 11500 بسته میشود وطبیعتا اگه بودجه بادلار 11500بسته بشه کف قیمتی دلار آزاد حوالی 14000 خواهد بود.

6 2

گوت آچیخ کاسب پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 14:12
ناقلا خرید کردی فول فقط جو افزایشی میدی ها

2 5

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 12:18
آیا روند افزایشی فعلی ادامه خواهد داشت؟ تا حدود زیادی بستگی دارد به مساله FATF یا بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران.

1 4

مال باخته میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 11:45
واقعا صحیح میفرمایید هیولا...لااقل اگر کسی چیزی میدونه دوپهلو بیان نکنه تا بقیه هم بفهمند منظورشون چیه

3 3

یه روز خوب میاد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 11:56
خیلی از تریدرهای بازار رو میشناسم که با همین دو پهلو حرف زدناشون لقب استاد (عسطاد) گرفتن و ماهانه میلیونی حق عضویت میگیرن از هیجان ملت

16 8

محید اردبیلی میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 11:39
پیام های زیادی داشتم مبنی بر اینکه هفته آینده را چطور پیشبینی میکنید. نوسان فعلی مقطعی هست و بزودی فروکش خواهد کرد. بزرگان بازار در حال خالی کردن هستند. مظنه یک بدهی به 1700 دارد. مواظب سرمایه خود باشید. کسانی که سود کردند توصیه به خروج دارم. کسانی هم که تازه خرید کردند پله ای در قیمت پائین وارد خرید شوند.

4 3

قزوینی اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 14:07
فک کنم شما محید اعظم هستید

1 3

مال باخته میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 11:24
سلام هرکی میدونه شنبه چی میشه برای بقیه هم شفاف سازی کنه ممنون میشیم....

5 4

محصل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 13:54
جناب "هیولا" !!
نکته اول!! درج نظرات در این سایت الزاماً منجر به رسیدن سود به همه افراد (مثلاً جناب هیولا) نمیشه !!
نکته دوم!! بسیاری از کاربران عزیز و شناخته شده، بعد از اظهارنظرشون اعلام میکنن که با تدبیر خود معامله کنید!!
و اما نکته سوم!! ادب مرد به ز دولت اوست!!
در تا ابد روی یک پاشنه نخواهد چرخید!!
موفق باشید!!

1 10

هیولا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 11:30
اینجا اینطور که معلومه هیچ کس هیچی نمیدونه،فقط یسری میان دوپهلو حرف میزنن که در هر صورت حرفشون درست از آب در بیاد،زر میزنن

4 5

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 11:19
همیشه بعد از وقوع اعتراضات عده ای از آقازاده ها تصمیم به مهاجرت میگیرند. تبدیل املاک و دارایی ها به دلار و خروج از کشور. به عنوان نمونه اگر به دیوار تهران دقت کرده باشید پس از وقوع اعتراضات فایلهای فروش ملک به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

4 3

تيفوسي❗️ میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 11:15
به خدا اردبيلي پيش بيني كرده بود اما من بيچاره دوباره غفلت كردم
بنده خدا چند روز پيش گفت سود هنگفتي از نوسانات گيرتون مياد اما متاسفانه اين موقعيت فوق العاده رو باز هم از دست دادم

8 5

ببتو میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 11:03
مال خریدن روز 5 شنبه مساوی است با داغ شدن در روز شنبه!!! :))

4 5

هیولا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 11:04
یعنی شنبه میاد پایین؟؟

1 4

هیولا میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 10:53
چخبره طلا اینجوری داره میره بالا؟؟
میاد پایین دوباره؟؟

5 3

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 10:38
دولت قصد داشت کسری بودجه خود را از طریق گران کردن بنزین جبران کند. اما به خاطر اعتراضات مجبور شدن دوباره درآمد کسب شده از طریق بنزین را به حساب 60 میلیون نفر واریز کند. اکنون تنها راه جبران کسری بودجه افزایش بهای دلار است!

4 3

کارمند1 میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 10:28
اوضاع از تحلیل واقعا خارج شده. نمیدونم از دست بازارساز هم خارج شده یا نه؟

3 3

یه روز خوب میاد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 11:53
بازار ساز حواسش به همه چی هست و تکنیکالیست‌های بانک مرکزی بازار و دارن ثانیه‌ایی رصد میکنن و همه چی تحت کنترله
تنها مسئله‌ایی که از همه چی ترسناکتره اینه که دارن واسه جیب منوتو نقشه میکشن

3 2

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 10:05
فرانسه تهدید کرد مکانیسم ماشه (بازگشت تمام تحریمهای بین المللی) علیه ایران فعال می‌شود.
لودریان وزیر امور خارجه فرانسه درباره فعال‌سازی مکانیسم ماشه و اعمال تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تهدید کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه روز چهارشنبه با اشاره به احتمال اعمال مکانیسم ماشه علیه ایران گفت: ایران هر دو ماه یکبار یک شکاف جدید ایجاد می‌کند و اوضاع به جایی رسیده است که من به صراحت می‌توانم بگویم که ما به فعال‌سازی مکانیسم ماشه تحریم‌های اقتصادی فکر می‌کنیم.
مکانیسم ماشه یا سازوکار رسیدگی به اختلاف در برجام که در توافق هسته‌ای گنجانده شده است تاکید دارد اگر ایران از برجام سرپیچی کرد، تحریم‌هایی بین‌المللی که با برجام، برچیده‌شده، دوباره بازگردانده می‌شوند.

4 5

امیردنت میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 09:41
طبق آمار از هر ده نفری که در شرایط بازار داغ اقدام به نوسان گیری میکنند یک نفر موفق میشود بنابراین شانس موفقیت در نوسانگیری یک به ده میباشد مثلا اگر آقای فردوسی ۲بار سود کرده در عوض ۱۸نفر دیگر در همان بازار ضرر داده اند

2 2

یه روز خوب میاد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 11:59
بنظرم سخت‌ترین و پر استرس‌ترین کار دنیا اول نوسانگیریه
بعد کار در معدن و خلبانی

4 2

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 10:55
سرمایه گذاری در طلا در اصل یک سرمایه گذاری بلندمدت است. نوسانگیری کار "از ما بهتران" است.

9 5

نيما اديب میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 05:51
سلام
نزديك به ٢ هفته از افزایش نرخ بنزین گذشته و در غیاب اینترنت و معاملات مجازی ،دلاری که جناب همتی وعده بازگشت به کانال ۱۱ رو ميداد همچنان در مدارصعود است، پست های اینستاگرامی اين مرد هزار چهره دیگر پاسخگوي تقاضا نیست، مسیر دلار برای رسیدن به کانال ۱۳هموار شده است، بازارساز چنانچه تزریق مناسب یا چماق متشکل ارزی خود را در این ایام پرتقاضا و نزدیک به ژانویه بکارنگیرد
در روزهای اینده اهسته و پیوسته ١٣ رويت خواهد شد، ...
باید دید بازارساز امروز با چه نرخی برای فروکش کردن تب بالای دلار وارد خواهدشد،،،

5 4

قزوینی اعظم میگه :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 00:28
یه چی میگم ولی .... بازار همه راغافلگیر خواهد کرد.ازما گفتن

3 1

سرمایه خرد میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 22:42
سلام حرفه ای های عزیز
من خیلی خیلی مبتدی هستم سوال دارم،
شما ک میگید وقتی سکه ۴ تومن هست میخرید و وقتی ۵ شد میفروشید خواستم بدونم چه کسی تو گرونی خریدار سکه شما هست؟؟
به کجا میفروشید؟؟

3 4

بام ایران پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 00:57
جناب سرمایه خرد همون قیمت ۵ میلیون که مثال زدید بازارساز با برعکس جلوه دادن مسیر بازار تو نقطه ماکسیمم میفروشه و آماتور با سرخوشی میخره

1 3

قزوینی اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 00:26
درودو دوصد بودورود اساتید عظیم.آفا گناه داره من بلد نیستم یکی جوابشو بده

2 3

لوچک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 23:30
خودتی ! بهتره از خورده فروش ها مشورت بگیری

6 6

DelArA... میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 22:15
با دروود
امروز دلار در شکست و عبور از مقاومتها، پیشتاز بود و بازار طلا را هم مجبور به پیشروی کرد، دلار آخر بازار رسمی روی ۱۲۵۰۰ بسته شده،،بنابراین ، هنوز هم تمایلات افزایشی روی بازار برقرار هست و
از نظر تکنیکی وضعیت هیجانی هنوز از سر بازار طلای داخل کم نشده و تا هفته ی آینده هم تداوم داره تا با تکمیل چرخه ی صعودی، اهداف کوتاه مدت ابشده و سکه هم لمس شود،،
ابشده فعلا روی سطح ۱۸۴۲ از حمایت پرقدرت خریدار برخوردار شده،، سکه هم روی ۴۲۸۰ لایه ی حمایتی تشکیل داده،، با توجه به چگونگی تشکیل نوسانات بر روی چارت در این چند روزه ،، بنظر میرسه که حرکات بازار از حالت ریز موج خارج شده و تا حدودی با طول موج بلند در حال پیشروی هست،، ولی با این تعاریف ، هر حرکت فواره گونه ی قیمتها ،وقتی به بالاترین نقطه رسید، سرانجام به سمت پایین سرازیر میشه تا اینکه تا حدودی تعدیل قیمت یا اصلاح بشه،، و این روندها دائمی نخواهد بود
این برآورد و نظر شخصی من بود، با تحلیل خودتون پیش برید........

8 7

ببتو میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 20:57
نظرسنجی کنیم:
رو پولی: +++++++
رو مالی: - - - - - - -

0 3

لوچک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 23:37
ببتو من طرفدار رومالی نیستم

5 5

شب خیز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 21:09
هیچکدوم منتظرم سبد معیشتیمو بدند بهم ندادند

2 3

ریواس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 21:03
500 گرم در1858 تسویه شنبه کاغذی فروختم الان نمیدونم چند چندم

5 6

امیردنت میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 19:13
امروز برعکس دیروز شد دلار ۱۰۰تومان و اونس ۵دلار کاهش و طرح جدید ۱۶۰هزار تومان افزایش داشت ممکنه دون بپاشن ولی سرانجام کار مهمه

2 1

امیردنت پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 20:02
دلار ۱۲۲۵۰تومان بود

1 2

شیشه بر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 20:01
امروز دلار چند شده؟

12 13

فردوسی پور میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 18:34
٢-٣ روز قبل آقاي مجيد اردبيلي گفته بود كه سونامي و نوسانات شديد در راهه ٩٠ سكه با قيمت ٤/١٤٠ خريدم و الان به قيمت ٤/٣٣٠ فروختم.. سود ١٧ ميليوني طي ٣ روز..خدا بركت

1 1

بام ایران پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 23:15
جناب فردوسی پور تبریک بابت سودی که کردی . به بقیه دوستان هم توصیه میکنم از تجربیات خوبتون هم بگید و کمتر فاز منفی بدید در کل حقیقتها گفته بشه و جوسازی نشه

1 2

سرمایه خرد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 22:45
تو این دوسه روز که سکه ۱۱۴۰ نشد اصلا،شما چجوری ۱۱۴۰ خریدی

1 1

سرمایه خرد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 22:43
به کی فروختید؟؟

5 3

تماشاچي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 20:01
هم خوش شانس بودي هم به يك تحليلگر معتبر اعتماد كردي
نوش جونت
ريسك كردي جواب داده

3 3

مال باخته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 19:27
خیلی خوش شانسی

5 3

جنتلمن 57 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 19:04
آقاي اردبيلي كارش درسته كم كم بهش ايمان مياريم

8 6

Agha_ali پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 18:39
اقا ۱۷ میلیون سود کردی نوش جونت اینجا میگی که دل ما را بسوزونی؟

6 8

سپهرداد میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 18:28
مواظب باشید میخوان رکب بزنند،من گفتنی هارو گفتم،شما با علم و روانشناسی خودتون ترید کنید

4 4

Agha_ali پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 18:30
چشم چشم دست شما درد نکنه

7 4

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 17:58
عده ای هستن که رسما مردم خ... فرض کردن! میگن گران شدن بنزین تاثیری در گران شدن بقیه کالاها نخواهد داشت...!
یاد این شعر افتادم:
دست مزن! ... چشم، ببستم دو دست ...
راه مرو! ... چشم، دو پایم شکست ...
حرف مزن! ... قطع نمودم سخن ...
نطق مکن! ... چشم، ببستم دهن ...
هیچ نفهم! ... این سخن عنوان مکن ...
خواهش نافهمی انسان مکن ...
لال شوم، کور شوم، کر شوم ...
لیک محال است که من خر شوم ...
چند روی همچو خران زیر بار؟
سر زفضای بشریت برآر...

2 13

سپهرداد میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 16:57
سلام بنده از دیروز هشدار دادم تا ۱۸۰۰ الی ۱۷۷۵ میریزه

10 14

ماكان میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 16:34
به نرخ های خیلی خیلی وحشتناکی رسیدیم،....
۱۸۶۹_۶۸ مظنه
سكه ۴۳۳۵_۴۰
۳۴۲۰ درهم
دلار ۱۱۳۸۰_۹۰
توان داری خالی بده توانشو نداری بکش کنار و نگاه کن بازم میریزه ولی اینبار قطعا ادامه دار،....
شايد بالاي ٩٠ درصد كاربران مخالف اين تحليل باشند اما بدون شك اين ريزش قطعيست،.....

0 2

مال باخته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 20:47
میشه واضح بگید ازچه نظر وحشتناکه سقوط میکنه یاصعود؟؟؟؟؟؟

6 4

گوت آچیخ کاسب پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 17:00
ولی من فکر میکنم یخورده دیگه بره بالا بعد بکشه پائین که حسابی سود کنه با این چس مثقال سود راضی نمیشه همتی

3 5

ماكان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 16:35
دلار ١٢٣٨٠-٩٠

10 12

اقتصاد ایران میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 16:18
من خیلی وقت بود به دلیل مشغلات، به سایت طلا سر نزده بودم تا امروز ! باز میبینم که هنوز برخی فراد بیکار و مریض دارن چرندیات به خورد بقیه میدن مثلا:: این کاربر بی عقلی که دیروز اینجا اومده نوشته بازار از دست بانک مرکزی خارج شده و بچه های پله آهنی قیمت ابشده را از فردا کاهشی میکنن و ازین جور اباطیل تلاوت کرده !! این هنوز نمیدونه که وقتی بانک مرکزی بخواد قیمتها رو توی موقعیتهای حساس و دلخواه خودش به شدت بالا یا پایین کنه، از عناصر نفوذی و دلالهای پادو و اجیر شده خودش توی همین پله آهنی یا سبزه میدون بهره میگیره و به قیمتها جهت میده! این معاملات کاغذی و فردایی را هم خود بانک مرکزی به راه انداخته و از این طریق تاحدودی بازار سازی میکنه و تونسته اشراف داشته باشه !! آخه وقتی هنوز نمیدونید پله آهنی چیه و کیه چرا بیخود چرند میگن بعضیها! طرف یه پله آهنی یه جایی شنیده ! اصلا نمیدونه کارایی اش چی هس! اومده چرت میگه و پله آهنی رو در تضاد و مقابل بانک مرکزی فرض کرده
این جور افرادی که از بازار طلا هیچی نمیدونن بهتره برن توی همون مغازه دلالی و مشاور املاکی و مسکن خودشون پشه بزنن و کاری هم به این کارا نداشته باشن

2 5

golden پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 19:25
تابحال همون به قول شما آدم بیکار و مریض به شخصی توهین و بی ادبی کرده؟ اینقدر که شما حرص میزنید حرص زده؟ چیزی که من میبینم فقط در حوزه طلا نظرشو بیان کرده و رفته. درست و غلطش رو آینده ثابت میکنه. شما هم اگر ایده تازه و خلاف اون دارید عنوان کنید. اینقدر که چسبیدید به پله نگرانتونم که نیفتید پایین یهویی.

6 13

افشین 1980 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 16:40
شما اقتصاد ی خانواده 5 نفره هم نیستی تا برسه اقتصاد ایران

7 10

لوچک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 16:30
خیلی تند میری رفیق !!!

7 8

گوت آچیخ کاسب پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 16:23
حالا شما که زیاد حالیته فروختی یا تازه خریدی؟

9 5

ارزونی رو لولو برد میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 16:10
چیزی که به عقل من کم سواد می رسد این است خرید طلا و سکه تا پایان سال جاری حداقل ۲۰ الی ۳۰ در صد سود را نسیب خریدارش خواهد کرد

5 5

گوت آچیخ کاسب میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 16:09
ظهر فروختم خیالم راحت شد

5 5

حجره دار با تجربه میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 16:04
با احتمال بسیار بالا علم اقتصاد موفق خواهد شد ساز را از دست بازار ساز بگیرد

11 5

ارزونی رو لولو برد میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 15:58
از امروز تصمیم گرفتم نظرات کارشناسی شده ی بزارم لطفا بهم مثبت بدید ممنون

9 4

ارزونی رو لولو برد میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 15:52
علم ریاضی و اقتصاد داره نمایان می شود و خورشید ارام ارام از پشت کوه در حال طلوع است ؛

9 2

حجره دار با تجربه میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 15:47
نوسان ۱۰۰ هزار تومانی سکه طی ۲۴ ساعت ! پس به شروع بازی می شود امیدوار بود ؛

4 4

Agha_ali پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 16:38
داداش بیخیال ادم یاد گزارشای جواد خیابانی میفته:)))))

5 3

جباری هستم میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 15:40
داشت میرفت بالا چرا دوباره اومد پایین؟ پس چی شد؟؟؟؟؟

8 9

جنتلمن 57 میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 14:32
يك سوال از دوستان :شما چقدر اهل ريسك يا ريسك پذير هستيد؟
شايد مهمترین عامل تعیین کننده ماندن شما در این بازار اینست که چقدر ریسک می‌کنید!؟
اگر شما در چند ترید ضرر هنگفتی کردید، یعنی ریسک زیادی انجام داده‌اید.
نباید آنقدر ریسک کنید که کوچکترین حرکت در خلاف جهتتان شما را از بازار بیرون بیاندازد. بسیاری از کسانی که وارد بازار می‌شوند رویای سریع ثروتمند شدن را دارند. تحت هیچ شرایطی بیشتر از ۳% سرمایه‌تان را روی یک ترید ریسک نکنید.
یادتان باشد اولین هدف، بقا در بازار است.....
----------------------
راحت‌ترین کار در بازارهای مالی این است که صبر کنید تا یک پول روی زمین بیوفتد، آنوقت تنها کاری که باید بکنید این هست که خم‌ شوید و پول را بردارید.
معامله در جهت روند اینطوری ساده است خیلی ساده، اما آسان نیست مطلقا!!
اکثر افراد روند را تشخیص می‌دهند و اکثریت افراد مخالف روند معامله می‌کنند، به یک دلیل ساده، چون از لحاظ ذهنِ افراد، قیمتها ارزان و یا گران است......

2 6

Agha_ali پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 14:45
عجبببب؟؟؟؟؟

5 13

شب خیز میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 13:42
پیش بینی بازی سپاهان استقلال برد سپاهان + برد استقلال منفی

1 1

شینتیل خان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/07 ساعت 00:05
فوتبال ایران خیلی وقته از طرف هواداران تحریم شده. دلالیشرا هم همه میدانند......... پرداخت صدمیلیاردی به ویلتموس . پرداخت حداقل 2 تا 7 میلیارد به بازیکنان . و .و. و.و.و.
نتایج:
مسخره کردن سرود ایران در ایران
باخت به بحرین
اینبار مسخره کردن سرود به همراه خود ایرانیان در عزاق
باخت به عراق .
و.و.و.و.و.و.
در مجموع بی خیال . آنهم داری میبینی حال و روزمان را. پس سرگرم این مافیا نشو......

7 10

نيما اديب میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 13:01
سلام و درود.
دوستان صرافي ملی همچنان سقف بازار رو بسته و بالای بازار قرار داره، پس قدرت اصلی فعلا دست بازار ساز خواهد بود.
سپاس

4 12

سپهرداد میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 12:24
آبشده تا زیر ۱۸۷۰ باشه تا ۱۸۰۰ الی ۱۷۷۵ اصلاح داره

4 12

سپهرداد میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 12:20
آبشده ریزشی ست بپا مالدار نشی

12 10

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 11:57
احمد و ناصر دو برادر بودند که 30 سال قبل (سال 1368) در آموزش و پرورش به عنوان معلم استخدام شدند. آنها آن زمان باهم عهد بستند که یک پنجم حقوق خود را هر ماه پس انداز کنند. مثلا اگر هر کدام 10 هزارتومان حقوق میگرفتند بنا شد که 2 هزارتومان از این مبلغ را هر ماه پس انداز کنند. هر دو این کار را به مدت 30 سال و هر ماه به طور متناوب انجام دادند. اما با یک فرق کوچک. احمد یک پنجم حقوق خود را در بانک پس انداز میکرد ولی ناصر همان مبلغ را هر ماه مقدار کمی طلا یا یک سکه کوچک میخرید. اکنون 30 سال از آن زمان گذشته است و هر دو بازنشسته شده اند. موجودی حساب احمد در بانک به همراه تمامه سودهایی که طی این سی سال دریافت کرده است حدود 150 میلیون تومان است. اما موجودی طلاهای ناصر چیزی در حدود یک میلیارد تومان است.
(این داستان واقعی بود)

2 1

hamrah پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 17:28
البته عزیز حق باشماست درواقعی بودن این داستان شک نداریم اکثر ما این تجربه رو داشتیم ولی الان به لطف همین اقایون ذوب شده در اقتصاد مال خر است !!!!همه ملت یک جورایی کاسب شدند دلال شدند وووو
اقتصاد ما بیمار این ی وقتی پست های حساس رو به یکسری عمله بی سواد بسپاری نتیجه ش میشه این داستان شما
برایند خیانت هایی که مردم با انتخاب های اشتباهشون و یا انتخاب های کنترل شده به خودشون کردند

1 6

شیشه بر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 15:32
میگم این ناصره همین ناصرهمتی خودمون نیست؟

7 1

گوت آچیخ کاسب پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 14:26
من همون احمد هستم. یارانمو هم قطع کردن خودم هم مستاجرم

7 8

امیردنت پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 13:49
اینا یه پسر عمو به اسم نادر هم داشتند اون دور اول ریاست جمهوری رئیس جمهور ها پولش رو تو بانک میذاشت سود میگرفت بعد در شروع ۴سال دوم هر رئیس جمهور طلا میخرید و صبر میکرد تا ۳برابر بشه بعد دوباره میفروخت پولش رو میذاشت تو بانک سود میگرفت تا شروع دور دوم رئیس جمهور بعدی
الان نادر ۳میلیارد تومان داره

6 9

ali-elc میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 10:49
سام علیک
دادا دیگه پله مله فایده نرره - باس بری مار پله بازی کنی -

11 7

محید اردبیلی میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 10:28
خریداران دیروز بازندگان امروز

7 9

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 11:58
خریداران دیروز، بازندگان امروز، برنده گان فردا...!

6 10

مادر بزرگ ! میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 10:15
وقتی شما در مسابقه فوتبال بین تیم ملی برزیل و تیم نوجوانان ایران ! ، تیم ایران را تشویق می کند ! ، می شوید یک وطن پرست ! ، ولی اگر روی برد تیم ایران شرط می بندید ! ، می شوید : یک احمق !!! .

2 8

ali-elc پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 10:33
کاملا موافقم - درود بر شما - کسی که واقعیتو نمیخواد قبول کنه هم احمقه هم کور

7 2

ببتو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 10:23
درود بر "مادربزرگ"
چه آشی برامون پختی ننجون؟! :)

18 13

ماتيك ✔️ میگه :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 00:32
#مهم
ايران به امريكا هشدار داد
"ما شما را نابود خواهيم كرد"
"""""""""""""""""""""
بر طبق گفته هاي ٤ نفر از افراد حاضر در جلسه فرماندهان در ايران
" وقت ان است درس خوبي به عربستان سعودي بدهيم."
بحث بر سر حمله به هدف هاي بسيار با اهميت از جمله پايگاه هاي امريكا بوده است .
"""""""""""""""""""""""""
دونالد ترامپ میگوید ایالات متحده در گیرودار توافق نهایی برای رسیدن توافق تجاری با چین است
""""""""""""""""""""""""
ابعاد تازه روابط پشت پرده شیخ‌نشین‌های عرب و تل‌آویو از زبان سیاستمدار صهیونیست
مقام سابق صهیونیست:
احتمالا به زودی شهروندان کشورهای عرب حاشیه خلیج [فارس] می‌توانند به اورشلیم (قدس) سفر کنند و شهروندان اسرائیلی هم می‌توانند به کشورهای عربی بروند.
به زودی بین اسرائیل و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس روابط عادی دیپلماتیک برقرار خواهد شد.
اخیرا یک شاهزاده اماراتی برای درمان همسرش، به اسرائیل سفر کرده است.
احتمال دارد خط لوله گاز بین عربستان سعودی و «اسرائیل» (فلسطین اشغالی) احداث شود.
"""""""""""""""""""
مقامات امنیتی فرودگاه بین،المللی #دبی محموله دلارهای سرقت شده از خزانه ايران را مصادره میکنند
١٧٠ میلیارد دلار بوسیله یک هواپیما خصوصی ايرانى بهمراه ٣ مقام ايرانى به سرپرستی دیپلمات هاى ایران که قصد قاچاق به کشور اروپایی را داشتند در امارات بازداشت شد
از حجم پول غارت شده اینطور براتون بگم که معادل بـودجه ١٠ کشور برای پنج سال است و يا اینکه سه کشور را میشود با اين پول از نو ساخت مقامات امارات اعلام کردند بزودی نام تمام ديپلماتهاى ايران را افشا ميكند
""""""""""""""""""""""""""
✔️

5 7

آناليز 777 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 09:02
خبر اول فقط در حد يه حرفه كه ٤٠ ساله مدام داريم ميشنويم اما هيچ وقت هم اتفاق نمي افته
خبر آخر هم ديگه برامون عادي شده، فقط اعدادش فرق ميكنه و بالا پايين داره، يه روز ٣ ميليارد دلار يه رو ١٧٠ ميليارد دلار

3 8

شیشه بر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 08:14
خبر آخریه کمرمو شکست

4 8

اقا پویا میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 23:45
(سلام به همه دوستان خوبم )
از این همه دروغ خسته و افسرده شده ایم )

4 9

شیشه بر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/06 ساعت 00:09
انقدر دارن زندگی رو سخت میکنن به مردم که یه روزی میرسه که مثل افغانیا تنها راه رسیدن آسایش فرار از این سرزمین خواهد بود.

2 7

توحید | Tabriz میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 23:44
با سلام خدمت دوستان عزیز
یه #پروکسی میفرستم با این میتونید به #تلگرام وصل بشید

1 8

توحید | Tabriz پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 23:50
دوستان سایت لینکو باز نمیکنه اگر میتونید تو قسمت گفتگو پیام بدید بفرستم براتون کپیش کنید تو تلگرام روش کلیک کنید برا استفاده از پروکسی

0 7

توحید | Tabriz پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 23:46
https://t.me/proxy?server=kinglover.n4t.co&port=4569&secret=dd00000000000000000000000000000000

1 11

ارزونی رو لولو برد میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 21:30
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 7

ارزونی رو لولو برد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 21:47
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

4 9

لوچک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 21:43
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 9

همتتتتتت میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 21:18
خواب 1770 رو هم نخواهی دید استاد ببینیم میای. اینجا عدر حواهی. کنی. یا نه

4 10

لوچک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 21:24
همت . یه روزی خودشان معاملات کاغدی رو حرام و باطل میدونستن ولی الان با همون شیوه بازار رو کنترل میکنن ولی در طولانی مدت جواب نمیده

2 11

همتتتتتت میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 21:09
با چه. فکری. دوستان به دولتی. که در صدم ثانیه اینترنت کشور. رو قطع میکنه. اعتناد کنیم و. پول.بی. زبون در حساب بانکی بگذاریم. هر چند مافیای پله اهنی. هر. گرم ابشده. رو روی. کاغد هزلر تمن معامله کنن ولی. بزودی. نقدی. کار ها. و مال داران طومار. این. قمار بازهای کاغدی. رو درهم میپیچن

6 10

همتتتتتت میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 21:00
سپرده گداران امروز مال باختگان فردا

8 5

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 20:44
ما درامد حاصله از افزایش قیمت بنزین را به خود مردم میدیم و ۶۰ میلیون شامل یارانه بنزین میشه ! واقعیت اینکه خیلی از مردم متوسط به پایین هم این یارانه را تا این لحظه نگرفته اند ! امروز معاون وزیر تعاون گفته هر کس از ماه بعد یارانه بنزین میخواد باید اجازه بده همه چیزوشو بازرسی کنیم از جمله حساب بانکی ! انوقت استا اعظم اینجا مردم و به سپرده بانکی تشویق میکنه !

11 5

ببتو میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 20:18
امروز آماری دیدم که حکایت از کمبود 4 میلیون واحد مس**** در کشور دارد و از عجایب روزگار اینکه در عین حال 400 هزار مسکن خالی هم فقط در شمال تهران وجود دارد!!!
از من میشنوید اگر نیاز به مسکن دارید تا آخر امسال بخرید و الا باید با قیمت تمام شده بنزین لیتری 3000 ت بخرید!
در ضمن من تهران نه زندگی میکنم نه خونه دارم! خود دانید! :))

2 6

ییلاق پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 23:15
سه چهار روز هستش قیمت زمین هم افزایش داشته حتی دربرخی مناطق فروشنده نیست

8 4

ببتو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 21:36
با درود
جناب "Has+an" گفتم اگر نیاز دارید تهیه کنید ، هم افتش رو کامل کرده و رفته تو رکود. هم الان بازار دست خریداره و فروشنده هیچکاره هست.
هم اینکه با مصالح و بنزین لیتری هزار ت ساخته شدند. و هم کمبود هولناک 4 میلیون واحد مسکن رو طبق آمار در کشور داریم....
پیشبینی و نظر شخصی من هستش.
صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

6 12

Has+an پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 20:30
جو نده داداش مسکن تو رکوده

3 12

golden میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 18:40
امیدوارم چین و آمریکا زودتر به توافق برسن تا تکلیف انس هم مشخص شه

2 6

golden پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 21:12
دونالد ترامپ میگوید ایالات متحده در گیرودار توافق نهایی برای رسیدن توافق تجاری با چین است

13 8

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 18:15
دنیای اقتصاد : پیگیری‌ها نشان می‌دهد مسوولان سازمان برنامه و بودجه، لایحه بودجه 99 را با نرخ دلار 11 هزار تومانی، نفت 50 دلاری، صادرات نفتی روزانه بین 500 تا 700 هزار بشکه در نظر گرفته اند.
بودجه سال 99 رو 450 هزار میلیارد تومن در نظر گرفتن و آقای روحانی چند هفته پیش گفت: 150 هزار میلیارد تومن رو از مالیات قراره به دست بیاریم و بقیه ش رو چه کار کنیم ? مگه اصلا میشه کشور رو بدون نفت اداره کرد !
حالا با مشخص شدن بخشی از جزئیات بودجه 99 نکات مهمی رو میشه متوجه شد. اینکه مالیات ها را قراره 30 درصد افزایش بدن اونهم در شرایطی که اکثر کسب و کارهای کوچیک به دلیل شرایط بد اقتصادی در حال جمع شدن هستند. شرکتها و کارخانه های خصوصی هم یکی یکی دارن تعطیل میکنند و خصولتی ها هم سالهاست که مالیات ندادن و نخواهند داد!
یعنی همین 30 درصد اولیه بودجه تحققش با تردید همراهه چه برسه به تامین کسری بودجه 70 درصد بقیه ش !
همزمان بنزین رو 3 برابر کردند، و قرار بوده به 60 میلیون نفر کمک هزینه داده بشه ولی ظاهرا از همین ابتدای کار به چندین میلیون نفر از همین 60 میلیون هم کمک هزینه داده نشده ! و قراره که یارانه 24 میلیون نفر در مرحله اول حذف بشه! در کنار اینها قیمت سایر حامل های انرژی مثل گازوئیل در مرحله بعدی گران خواهد شد ضمن اینکه هزینه آب و برق و گاز هم افزایش خواهند یافت!
ولی بازهم با وجود همه اینها کسری بودجه 40 تا 50 درصدی وجود خواهد داشت ! برای همین دلار که در بودجه 98 حدودا 6000 تومان بود و برای کالاهای اساسی 4200 تومان در نظر گرفته شده بود قراره که در بودجه 99 به 11 هزار تومان تغییر کنه و دلار 4200 تومانی هم برای کالاهای اساسی حفظ خواهد شد هر چند بسیاری از کالاها از لیست کالاهای اساسی حذف شدند !
به زبان ساده تر همه اینها یک معنی بیشتر نداره افزایش سریعتر تورم ! در کنار رکود سنگین تر بر فضای کسب و کار !
یعنی وقتی دلار در بودجه 98، شش هزار تومانی است و در بازار الان 12.400 تومان شده !
در بودجه 99 با رشد 83 درصدی به 11 هزار تومان قراره برسه پس باید منتظر دلار 23 تا 25 هزار تومانی در بازار در سال 99 باشیم.

2 9

Agha_ali پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 18:54
دکتر جان شنیدها حاکی از انست قراره مالیاتش رو از پزشکا بگیرن سنگین!!!!

5 7

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 18:37
قبل از گران شدن بنزین عده ای از مردم شک داشتند که آیا وضع اقتصادی کشور خوب است یا بد!
اما پس از گران شدن ناگهانی بنزین شک همان عده قلیل هم تبدیل به یقین شد که اوضاع اقتصادی کشور اصلا مساعد نیست.

0 0

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 18:14

9 8

حجره دار با تجربه میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 18:01
علم اقتصاد متولد شده علم ریاضی است به این معنی که ۲+۲=۴ این عدد هیچ وقت ۳ نخواهد شد حالا شما هر چه می خواهی اصرار کن ؛ سال های قبل با توجه به فروش بالای نفت توسط دولت نبض قیمت ارز با توجه به ذخایر ارزی بالا دست دولت و بانک مرکزی بود ولی الان اینطور نیست و صادرکنندگان با توجه به تورم بالا حاضر نیستند ارز خودشان را ارزان وبه قیمت غیر واقعی بفروشند ؛ صادرات نفت به پایین ترین سطح طی ۴۰ سال گذشته رسیده ؛ به همین خاطر می گویم هیچ وقت ۲+۲=۳ نخواهد شد ؛

1 5

محصل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 20:35
ظاهر قضیه نشون میده متوجه منظور بنده نشدید!!
موفق باشید!!

8 7

حجره دار با تجربه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 18:31
آقای جهانگیری می خواست با دلار ۴۲۰۰ ۲+۲=۳ کند دیدید که نشد و دلار به ۱۹۰۰۰ هزار رسید ؛ باید صبر پیشه کرد تا موفق شد ؛

5 8

محصل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 18:14
توی این زمونه ۲+۲ نه تنها 3 بلکه هرچی دلت بخواهد هم میشه دوست عزیز !!
نمونش پرداخت یارانه حمایت معیشتی هست که اعلام شده به 60 میلیون نیازمند پرداخت شده!! اما چیزی که همه جا از صدا و سیما گرفته تا فضای مجازی و غیره و ذالک، نشون میده بسیاری از نیازمندان دریافت نکردن یارانه حمایت معیشتی رو!!

4 13

سپهرداد میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 17:44
نهایت کف ابشده در صورت شکست حمایت ۱۸۰۰ حول و حوش ۱۷۷۵ است که در این مظنه با کله باید خرید زد

2 16

سپهرداد میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 17:43
پیرو فرمایشات استاد اعظم که بنده خدمتشون ارادت دارم آبشده تا ۱۸۰۰ اصلاح میده حتی خرید روی ۱۸۲۰ هم ناثوابه،خرید حول و حوش ۱۸۰۰با هدف ۱۹۳۰ الی ۲۰۰۰

0 9

سپهرداد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 18:13
کف انس ۱۴۲۰

4 19

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 17:45
سلام
همه رو مالدار کردند یه ضرر خوشگل بهشون بزنند شما فقط به توصیه من عمل کن

4 27

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 17:34
با سلام
مجدد نبض بازار از بانک مرکزی گرفته شد و دست بچه های پله افتاد حالا بلدیم چه کنیم
همچنان روی سپرده باشید و تا نگفتم نخرید که همش نوسانه و ضرر

6 10

شب خیز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 19:25
استاد وقتی اسم بچه های پله رو میاری نمیدونم چرا خود به خود یاد ۱۷۷۰ میفتم

2 11

1400 با احمدی نژاد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 19:17
استاد شما تاج سر مایی.
انشالله همیشه موفق و سربلند باشید

11 9

Agha_ali پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 17:44
خداوند همه را شفا بدهد

14 7

حجره دار با تجربه میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 17:20
بعضی از کاربران فکر می کنند کسانی که در سایت طلا نظر می دهند ادم های کم سرمایه و بیکارند ولی این کاربران کاملا در اشتباه اند ؛ قیمت دلار قطعا به بالای ۲۰ هزار تومان خواهد رسید منتهی بین یک الی یک سال و نیم طول خواهد کشید دلار نا پایان سال ۱۵ هزار تومان را خواهد دید کوچک ترین شکی به خودتان راه ندید ؛

2 4

hadi12 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 20:07
دقیقا
ما برای سرگرمی به سایت نمی یابم

4 7

بانکدار میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 15:48
بنده خیلی وقت است در این سایت بیشتر اخبار را مطالعه می کنم یک نگاهی هم به نظرات می کنم امروز شک کردم که تعداد مثبت و منفی برای یک نظر می تواند کمکی بکند برای تحلیل های من که متوجه شدم نه و پیام قبلی بنده که برای اساتید که هیچ برای هر ...هم واضح است

4 8

بانکدار میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 15:13
باسلام عزیزان افزایش سوخت در کشورهای که تورم منفی دارند نیز باعث تورم مثبت می شود چه برسد ایران که تورم در همه جای اقتصاد ریشه دوانده و تابع هر متغیری شده

6 3

ببتو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 15:47
درود بر جناب "بانکدار"
چشمانمان به جمال کامنت جنابعالی بعد از مدتها روشن شد!
و اما در تائید و تفصیل سخن شما اضافه کنم که این تورم سوخت بیشتر در عرصه خدمات و کالا خودشو نشون خواهد داد. (بیچاره ملت)

11 12

مادر بزرگ ! میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 14:14
بعضی از دوستان دیگه خیلی همتی رو بزرگ می کنند ! ، ترک ها یک مثلی دارند ! ، به این مضمون :
بزرگتر از شتر ! ، فیل است !!! .
ما قبل از همتی ، سیف ها و بهمنی ها و ..... دیده ایم ! ، انکه حتی خود ترامپ هم در مقابلش لنگ می اندازد نرخ تورم است !! ، همتی و امثالهم که جای خود دارند !!! .فراموش نکنید ، در صورت کاهشی شدن و یا رنج بودن قیمت دلار ، در بلند مدت ! ، مثل این است که همتی به دلار سود سالیانه ۲۰ در صد و یا بیشتر بدهد ! ، در صورتی که سود بانکی سالیانه در اقتصاد اول جهان یعنی آمریکا در حدود ۱.۵ در صد در سال است !!! . همتی که هیچ خود ترامپ هم قادر به دادن سود ۲ در صد در سال نیست ! ، ۲۰ در صد پیش کش !!! . در جواب دوستانی که ممکن است از سال های ۹۲ تا ۹۵ مثال بزنند ! ، اولا باید به عرض شان برسانم که سیف هر آنچه در آن سال ها داده بود به یک اشاره !، دوبرابرش را در سال ۹۷ پس گرفت ! ، در ثانی سال ۹۷ و۹۸ و ۹۹ به هیچ وجه نه آن سال هاست و نه آن اوضاع خواهد بود !!! .
در خانه اگر کس است ! ، یک حرف بس است !!! .

1 5

hadi12 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 20:12
درسته
سیف ۱۸ میلیارد دلار به همراه ۸۰ تن ذخایر بانک مرکزی رو هزینه کرد برای اینکه قیمت مرغ بالا اما رفت.
یه روز سیفر۲۰۰ میلیون دلار ریخت داخل بازار دلار ۱۰۰ تومن اومد پایین بعد ۵۰ تومن برگشت
جالب بدانید که ذخایر طلای بانک مرکزی ۴۵ تن است و ...

5 11

امیردنت پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 14:28
موضوع اصلی اینه که همتی توسط سران سه قوه و کل نظام انتخاب شده است قبلی ها دولتی بودند پس واقعا قدرت بیشتری داره

5 8

امیردنت میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 13:32
از دیشب تا الان دلار ۳۰۰تومان و انس ۲/۵دلار افزایش و سکه جدید ۴۸هزار تومان کاهش یافته؟؟؟!!!!عجب

3 6

علی ایزدی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 14:49
اینجا ایران است!

3 9

امیردنت پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 14:24
کاهش قیمت سکه جدید به ۷۱هزار تومان رسید دلار افزایش ۳۰۰تومانی و اونس ۳دلارافزایش دارد

4 9

امیردنت پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 13:36
حالا فهمیدید چرا دیروز گفتم از بازار فاصله بگیرید

3 16

توحید میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 10:32
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 5

محصل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 14:36
برادر عزیز !!
والله بالله ما نه با مدیر محترم سایت فامیلیم و نه ایشون رو میشناسیم!!
ولی به شما کاربر محترم پیشنهاد میکنم یه مقدار روی کامنتتون که قابل رویت شده تمرکز کنید!!
خداوکیلی من خجالت کشیدم!!
به امید جبران حداقل با یک عذرخواهی خالی!!

14 6

داریوش میگه :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 11:28
بزارید یه مثال بزنم:
فرض کنید ماشین شما تو یه خیابون سربالا خاموش کرده، اگر 100 متر هل بدید میرسید به انتهای خیابون که سرازیری هستش و بدون هل دادن هم ماشین سرعت میگیره ، اما اگر نتونید این 100 متر رو هل بدید تا بالا اگر ول کنید عقب میاد و شوفر ترمز نکنه همینجور عقب میاد...
تو مثال بالا این ماشین مظنه هستش و کسانی که هل میدن خریداران و خیابون هم نمودار ماست که انتهای 100 متر که برسه سرازیری همون مظنه 1900 ت هستش. اگر تا 1900 هل دادید بعدش سرازیری و جاذبه (هجوم ملت) خودش میره جلو و راه میفته ، اگر نتونست برسه به اون نقطه برمیگرده بازم عقب!!!
مگر اینکه جناب شوفر ( آقا بانکی) پاشو بزنه رو ترمز!
پس هل بدید!!! :))
و من الله التوفیق!

8 1

ببتو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/09/05 ساعت 15:06
سپاس از دوستان "محصل" و "امیردنت"

1 8

هیولا پاسخ می دهد :