اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سهام آسیایی و اروپا در ابتدای معاملات امروز دچار نوسان شد

امروز در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر هستند تا اخبار جدیدی از مذاکرات تجاری آمریکا و چین و خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، به دست آورند، سهام آسیایی دچار نوسان شدند.

روز جمعه، در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر هستند تا اخبار جدیدی از مذاکرات تجاری آمریکا و چین و خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، به دست آورند، سهام آسیایی دچار نوسان شدند.

سهام اس‌کی هاینیکس، غول تراشته کامپیوتری، همچنان پس از انتشار گزارش عملکرد ۳ ماهه سوم این شرکت در روز پنج‌شنبه، که نشان‌دهنده وضعیتی رو به بهبود بود، در حال رشد است.

معاون رییس‌جمهور آمریکا، مایک پنس، در سخنرانی جدید خود در مورد آینده روابط آمریکا با چین، گفت که آمریکا به دنبال تقابل با چین نیست و همچنین نمی‌خواهد توسعه چین را محدود کند.

از سوی دیگر، بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس، گفت که حاضر است به نمایندگان وقت بیشتری برای مطالعه توافق برگزیت او بدهد، اما فقط در صورتی که آنها توافق کنند در ۱۲ دسامبر انتخابات عمومی برگزار شود.

با باز شدن بازارهای اروپایی، شاخص‌های مهم این قاره در ابتدای معاملات امروز افت کردند؛ داکس آلمان ۰.۲۸ درصد، کاک فرانسه ۰.۱۶ درصد و فوتسی انگلیس ۰.۴۲ درصد، پایین آمدند.

در وال استریت شاخص‌ها اکثراصعودی بودند تا جایی که به جز شاخص "داوجونز ایدانستریال اوریج" که ۰.۱۱ درصد ریزش کرد و به ۲۶ هزار و ۸۰۵.۵۳ واحد رسید، دیگر شاخص ها صعودی بودند تا جایی که شاخص " اس اند پی ۵۰۰" با ۰.۱۹ درصد افزایش تا سطح ۳۰۱۰.۲۹ واحدی بالا رفت و دیگر شاخص مهم بورسی یعنی " نزدک کامپوزیت" با افزایش۰.۸۱ درصدی در سطح ۸۱۸۵.۲۰ واحدی بسته شد.

در دیگر مناطق جهان و در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص ها عملکرد بهتری داشتند تا جایی که شاخص " فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با افزایش ۰.۹۳درصدی تا ۷۳۲۸.۲۵ واحد بالا رفت، شاخص " کک ۴۰" بورس پاریس با افزایش ۰.۵۵درصدی در سطح ۵۶۸۴.۳۳ واحد بسته شد و شاخص " دکس ۳۰" بورس فرانکفورت در آلمان با افزایش ۰.۵۸ درصدی و ایستادن در سطح ۱۲ هزار و ۸۷۲.۱۰ واحدی به کار خود خاتمه داد. در مادرید شاخص " ایبکس ۳۵" حدود ۰.۰۷ درصد بالا رفت و به ۹۳۹۱.۸۰ واحد رسید.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن بدون تغییر باقی ماند، در حالی که نیکی ژاپن ۰.۲۲ درصد رشد کرد.

کامپوزیت شانگهای ۰.۸۴۸ درصد بالا آمد، در حالی که هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۰.۴۹ درصد افت کرد.

ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۶۸ درصد رشد کرد و کوسپی کره‌جنوب هم ۰.۱۱ درصد بالاتر بسته شد.

در بازار ارز، نرخ برابری دلار با ین ژاپن با ۰.۰۲ درصد افت به ۱۰۸.۵۹ واحد رسید. نرخ برابری دلار با یوآن چین ۰.۰۴ درصد تقویت شد و به ۷.۰۷۱ واحد رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد