اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰۰ دلار افت داشت/ آینده بیت کوین

قیمت بیت کوین به سرعت در حال بازگشت بوده و تا کنون از ۹۸۰۰ دلار به ۸۱۵۰ دلار رسیده است که این نزول برای اولین بار در ماه جاری طی یک شبانه روز بوده است.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰۰ دلار افت داشت، آیا هدف بعدی ۷۵۰۰ دلار است؟



قیمت بیت کوین به سرعت در حال بازگشت بوده و تا کنون از ۹۸۰۰ دلار به ۸۱۵۰ دلار رسیده است که این نزول برای اولین بار در ماه جاری طی یک شبانه روز بوده است.

نزول بیت کوین


قیمت بیت کوین به سختی آسیب خورده است و تنها در چند دقیقه حدود ۸۰۰ دلار کاهش داشت و ضرر این ارز دیجیتال را به یک عدد دو رقمی رساند. نزول این ارز دیجیتال ۱۱/۴٪ بوده است و در زمان انتشار این خبر در حال معامله در سطح ۸۱۵۰ می باشد.

با توجه به اطلاعات بدست آمده از Coin360 سرمایه گذاران بیت کوین چهارشنبه سختی را پشت سر گذاشتند. نزول سریع بیت کوین به زیر سطح ۹۸۰۰ دلار آخرین سیگنالی بود که شک نزول بیشتر این ارز را برای ما بیشتر کرد.
نزول این ارز از ابتدای ماه سپتامبر آغاز شده است.

مایکل کریپتو دیروز اعلام کرد به نظر میرسد بیت کوین پایداری خود را حول سطح ۸۱۵۰ حفظ کرده است. ولی به زودی شاهد نزول بیت کوین پایین تر از سطح ۹۸۰۰ خواهیم بود و ابراز داشته است: قیمت در اینجا وقته اندکی خواهد داشت و پس از آن به سمت سطح حمایت ۷۵۰۰ خواهد رفت.

قیمت کلی بیت کوین در زمان نوشتن این متن ۲۲۲ میلیارد دلار می باشد که حدود ۲۰ میلیارد دلار خود را در کمتر از یک ساعت از دست داده است. سهام بیت کوین در سطح ۶۹/۲٪ می باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد