اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ربیعی: بنزین با کارت جایگاه به 15 لیتر کاهش می‌یابد

سخنگوی در مورد کارت‌های سوخت گفت: گام بعدی کاهش سهمیه بنزین بدون کارت سوخت است، که الان 30 لیتر است و بعدا 15 لیتر می شود.

علی ربیعی سخنگوی دولت درباره کارت سوخت‌ها و سرنوشت آن و اینکه سهمیه‌بندی بنزین اعمال‌می‌شود؟ گفت:‌ گام بعدی، کاهش زدن بنزین و استفاده از بنزین بدون کارت است.

​ علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود درباره کارت سوخت‌ها و سرنوشت آن و اینکه سهمیه‌بندی بنزین اعمال‌می‌شود یا نه گفت: اتفاقا همین الان با مهندس زنگنه صحبت می‌کردم، گام بعدی کاهش زدن بنزین و استفاده از بنزین بدون کارت است.

وی افزود: اینکه چرا یکباره انجام ندادیم؟ چون کارت‌ها از پست‌ها ارسال نشده بود و هم اینکه اعلام به یک باره ‌باعث هجوم مردم به پمپ بنزین‌ها می‌شد، لذا الان 30 لیتر است اما در گام بعدی 15 لیتر خواهد شد و به مرور به صورت جدی‌کارت‌ها عملیاتی می‌شود و سیاست اقای زنگنه سیاست درستی است.

وی در خصوص حادثه روز گذشته در کربلای معلی، بیان داشت: هیچ ایرانی در حادثه کربلا فوت نکرده است. همچنین از مردم و کارگزاران حج عربستان که برای برگزاری مراسم حج انجام شد تشکر می‌کنیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در جلسه سران قوا اولا اوضاع اقتصادی کشور مورد بحث قرار گرفت و موضوعات منطقه، وضعیت برجام و گام سوم و مبارزه علنی و شفاف با فساد از دیگر موضوعات بود.

ربیعی اظهار داشت: تولیدات کشاورزی مقرون به صرفه می‌شود، تا برای روستاها امکان مهاجرت معکوس را شاهد باشیم.

سخنگوی دولت با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: اعتقاد به یک گام به پیش یک گام به پشت نداریم و اعتقاد به حضور زنان برای کسب جایگاه‌های اجتماعی را داریم.

ربیعی اظهار داشت: برای دیدارهای ملی قرار شده خانم ها بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور یابند و شرایط یه سمتی می‌رود که در لیگ هم این اتفاق بیفتد، باید نگرانی‌ها در مورد حضور زنان در ورزشگاه ها رفع شود.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اخراج بولتون از کاخ سفید مسئله داخلی آمریکاست و ما نسبت به آن نظری نداریم.او یکی از نمادهای تندروی و سیاست های ضد ایرانی بوده است.

وی بیان کرد: سازمان منافقین که از خشن‌ترین گروه‌های تروریستی است در این مدت همکار و در کنار بولتون بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد