اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رویدادهای مهم اقتصادی هفته جاری از نگاه اینوستینگ

سایت طلا : تحلیلگران بین المللی بر این باورند که ادامه تنش های تجاری بین آمریکا و چین و نشست رهبران گروه 7 در فرانسه از مهمترین رویدادهایی است که می تواند طی روزهای آینده بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش اینوستینگ، پیش بینی می شود تشدید جنگ تجاری بین آمریکا و چین همچنان مهمترین نگرانی سرمایه گذاران بین المللی طی روزهای آتی باشد.

چین روز شنبه اعلام کرد که به شدت مخالف تصمیم واشنگتن برای اعمال تعرفه بر 550 میلیارد دلار واردات کالاهای چینی است و نسبت به تبعات اقدامات نادرست ایالات متحده هشدار داده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وعده داده است تا تعرفه 5 درصدی بیشتری را علیه 550 میلیارد دلار واردات کالاهای چینی وضع خواهد کرد.

دومین رویداد مهم هفته جاری ، برگزاری نشست رهبران گروه 7 در فرانسه است. این نشست طی روزهای 24 تا 26 اوت در شهر بیاریتس فرانسه برگزار می شود.

به نظر می رسد مسائل مهمی از جمله تغییرات آب و هوایی، تنش های تجاری در عرصه بین المللی و ایران و روسیه از مهمترین موضوعاتی است که رهبران گروه 7 در این نشست درباره آن رایزنی خواهند کرد.

سومین رویداد مهم، انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا است. طی روزهای آینده قرار است شاخص هزینه های مصرف کننده، سرمایه گذاری تجاری و میزان ذخایر انبارهای آمریکا منتشر شود. پیش بینی ها نشان می دهد رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه دوم امسال به 2.1 درصد رسیده است. این رقم در سه ماه نخست امسال به 3.1 درصد رسیده بود.

آمارهای اقتصادی آمریکا می تواند تاحد زیادی این مساله را روشن کند که جنگ تجاری با چین چه تبعاتی برای ایالات متحده به همراه داشته است.

چهارمین رویداد مهم هفته جاری، انتشار آمارهای تورم منطقه یورو است. نگرانی های زیادی وجود دارد که آلمان بزرگترین اقتصاد منطقه یورو در سه ماه سوم امسال با رکود روبرو شود. آمارهای تورم اروپا تا حد زیادی این مساله را مشخص خواهد کرد که آیا منطقه یورو نیازی به سیاست های انبساطی پولی بیشتر از سوی بانک مرکزی اروپا نیاز خواهد داشت یا نه.

پنجمین رویداد مهم هفته جاری نیز انتشار امارهای مربوط به عملکرد مالی تعداد دیگری از شرکتهای بزرگ آمریکایی خواهد بود. پیش بینی می شود تنش های تجاری با چین تاثیر منفی زیادی بر درآمد و سود شرکتهای آمریکایی داشته است.

انتهای پیام /

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد