سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

آخرین قیمت های بازار طلا و سکه دهم فروردین ماه | آبشده 1 میلیون و 860 هزار تومان

قیمت های طلا و سکه در بازار تهران


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
1 2

استاد اعظم سه سال میگه :

تاریخ: 1398/01/17 ساعت 11:14
قبل عید اماتورها فروش زدند حرفه ای ها خریدهاتون رو حفظ کنید و اگر ممکن بود مجدد به خریداتون اضافه کنید

3 0

کامیاب سه سال میگه :

تاریخ: 1398/01/16 ساعت 23:27
سال 1398 سال کمای بازار های ایران هست تا دوسال آینده همین طور خواهد بود مگر در روابط خارجی ایران یک پالس مثبت ایجاد بشه

1 2

بی طرف 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/01/16 ساعت 04:56
با سلام
البته در بحث سرمایه گذاری از نیم سکه نیز غافل نشوید. چرا که در بحث هدیه و کادو و مناسبتها سکه تمام نیز قیمتها برای خیلی از عامه مردم بالاست و تمایل به نیم سکه افزایش می یابد.

2 3

ملک پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/01/12 ساعت 00:55
سکه به زودی 6 میلیون تومن

2 4

استاد اعظم سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/01/12 ساعت 12:10
نه دیگه فعلا اینقدر نمیشه
ولی سفته بازها قبل عید در قیمتهای 4300 و 4400 میلیاردی سکه خرید زدند و به این سادگی راضی به قیمتهای پایین تر نمیشن

4 3

استاد اعظم سه سال میگه :

تاریخ: 1398/01/11 ساعت 13:36
سلام
سکه همین الان در بورس 5 میلیون معامله شد

1 3

شوگان سه سال میگه :

تاریخ: 1398/01/11 ساعت 12:47
با سلام و آرزوی موفقیت برای همه دوستان در سال جدید
به زودی اتفاقات جدیدی خواهد افتاد که پیش بینیش برای تحلیل گرها سخت بوده ولی اتفاق خواهد افتاد !!!
کسانی که نوسان ایجاد میکنند نوسان خواهد گرفت !!!

2 2

شوگان سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/01/11 ساعت 12:48
اصلاح میکنم ،کسانی که نوسان ایجاد میکنند نوسان آنها را خواهو گرفت !!!

2 3

برنامه نویس ده سال میگه :

تاریخ: 1398/01/10 ساعت 18:52
به نظر من اینها جو هست
و بعد از 17 قیمت ها به 27 اسفند بر می گرده
فعلا دیلیلی برای بالارفتن وجود ندارد
الان کمی بخاطر جو و نبود جنس قیمت ها بالارفته

3 1

استاد اعظم سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/01/10 ساعت 21:17
در بورس یکروزه تقاضای عجیبی در حال بالا بردن قیمتها هست من شانسی که نمیگم کد معاملاتی در بورس دارم
و اینکه قبل عید من به چشم دیدم اماتورها در حال فروش سکه بودند خوب این به نظرت سیگنال کاهشه یا افزایش قطعا افزایش و کاهش ها موقتی هست
شما هم حتما پله ای بخر
کاهش انس رو ببین و تاثیر ان روی کاهش قیمت سکه (شانسی حرفی رو نزن)
من به خیلی از بچه ها روی 4600 و 4500 توصیه به خرید کردم فقط یکنفر 200 سکه روی 4450 به توصیه من پیش از عید خرید الان کلی سود کرده چون 4600 راحت ازش میخرن
قبل از عید بیش از 3000 سکه اماتورها به دلیل بدهی و ترس از کاهش فروختند
جمله اینکه اماتورها همواره ضرر میکنند رو یادت بمونه

4 2

استاد اعظم سه سال میگه :

تاریخ: 1398/01/10 ساعت 18:35
بورس یکروزه رفاه امروز سکه رو 4950 معامله کرد

1 3

استاد اعظم سه سال میگه :