اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آغاز فروش اقساطی خودروهای

خودروهای آریزو 5 ،تیگو 5 و تیگو 7 از برند چری و خودروهای ایکس 22، ایکس 33 و 315 از برند ام وی ام از جمله محصولات ارائه شده از سوی مدیران خودرو است.

شرکت مدیران خودرو از آغاز طرح فروش خودروهای ام وی ام و چری به مناسبت دهه فجر خبر داد.
به گزارش عصر ایران این طرح فروش از امروز شنبه 6 بهمن ماه 97 به مناسبت دهه مبارک فجر با ارئه تسهیلات ویژه و منعطف به صورت محدود آغاز شده است.
بر اساس این گزارش خودروهای آریزو 5 ،تیگو 5 و تیگو 7 از برند چری و خودروهای ایکس 22، ایکس 33 و 315 از برند ام وی ام از جمله محصولات ارائه شده از سوی مدیران خودرو است.

آغاز فروش  اقساطی خودروهای

آغاز فروش  اقساطی خودروهای متقاضیان می توانند جهت خرید خودرو های ام وی ام ایکس 22 (MVM X22)، ام وی ام ایکس33 اس (MVM X33S) و ام وی ام 315 (MVM 315) از روش های متنوعی با پرداخت 40 درصد قیمت محصول بهره مند شوند.
شرکت مدیران خودرو برای تسهیلات 60 درصدی محصولات خود، دو روش مختلف را ارائه نموده است. مشتریان می توانند با پرداخت 10 درصد قیمت محصول در قالب یک چک دوماهه بدون بهره از تسهیلات 50 درصدی ارزش خودرو بهرمند شده و یا تمامی 60 درصد مابقی قیمت محصول را به عنوان تسهیلات استفاده نمایند. در هر دو روش بازپرداخت مدت زمان ارائه شده برای استفاده از تسهیلات تا 48 ماه منعطف می باشد.
تحویل این خودرو ها فوری بوده و از زمان ثبت نام و تکمیل پیش پرداخت و مدارک لازم طی مدت 30 روز صورت خواهد گرفت.
لازم به ذکر است کلیه محصولات برند ام وی ام از گارانتی 3 ساله یا پیمایش 60 هزار کیلومتر برخوردار بوده و همچنین سرویس اولیه کلیه خودرو ها برای مشتریان رایگان خواهد بود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد