اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
60

موسسه بی ام او پیش بینی خود نسبت به قیمت طلا را افزایش داد

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری بی ام او کاپیتال پیش بینی خود نسبت به قیمت جهانی طلا در سال 2018 میلادی را افزایش داده است.

به گزارش کیتکو نیوز، موسسه بی ام او کاپیتال پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2018 میلادی با 4 درصد افزایش به بیش از 1327 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش ، رشد تقاضای سرمایه گذاری و نگرانی های مربوط به تورم و تنش های سیاسی می تواند عامل مهمی برای افزایش قیمت طلا در سال 2018 میلادی باشد.

این موسسه سرمایه گذاری افزود: نگرانی های سیاسی و ژئوپلیتیک از یک سو و نگرانی نسبت به وضعیت رشد اقتصادی کشورهای صنعتی و توسعه یافته می تواند موجب افزایش تقاضا و قیمت جهانی طلا شود. تنش های تجاری نیز می تواند ریسک افزایش نرخ تورم در اقتصاد جهانی را بالا ببرد.

این موسسه پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا سال آینده به 1275 دلار و در سال 2020 میلادی به 1250 دلار خواهد رسید.

موسسه بی ام او اعلام کرده است که میانگین قیمت هر اونس نقره نیز امسال به 17.30 دلار و سال آینده به 17.60 دلار خواهد رسید.وضعیت تقاضای صنعتی می تواند عامل مهم و تعیین کننده ای برای قیمت نقره باشد.

میانگین قیمت هر اونس پلاتین نیز امسال به 990 دلار و سال آینده به 1044 دلار خواهد رسید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد