اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انهدام باند سارقان طلاجات زنان کهنسال با یک میلیارد و 800 میلیون ریال سرقت

اعضای یک باند حرفه ای که با ترفندی خاص اقدام به سرقت طلاجات و زیور آلات زنان کهنسال می کردند در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیرشدند.

سرهنگ رجبعلي مختاري فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت طلاجات و زيور آلات زنان كهنسال در شاهين شهر ،كه توسط چند زن و مرد ناشناس صورت گرفته بود، موضوع شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار مأموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا مأموران تحقيقات خود را آغاز و با انجام تحقيقات گسترده و جمع آوري قرائن و شواهد و سرنخ هاي موجود سرانجام اعضاي يك باند حرفه اي شامل دو مرد و يك زن را شناسايي و طي هماهنگي با مقام قضائي هر سه نفر را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: اين سارقان در سرقت هاي خود با ظاهري موجه و مذهبي وبا استفاده از خودروهايي با پلاكهاي جعلي در معابر عمومي زنان كهنسال را طعمه خود قرار داده و به بهانه كمك كردن و رساندن به منزل، آنها را سوار برخودروي خود مي كردند و با زمينه چيني و جلوه دادن خود به عنوان فردي مذهبي اعتمادشان را جلب و سپس با ترفندي خاص اقدام به سرقت تمامي زيور آلات آنها مي كردند.

اين مقام مسئول با اشاره به اعتراف سارقان به10 فقره سرقت زيور آلات افراد كهنسال با اين شيوه گفت: ارزش طلاجات سرقت شده از مالباختگان در تمامي اين سرقتها بيش از يك ميليارد و 800 ميليون ريال برآورد شده است.

سرهنگ مختاري خاطر نشان كرد: در اين رابطه با شناسايي مالباختگان و اخذ شكايات آنها هر سه متهم همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي منتقل و با قرار صادره روانه زندان شدند.

سرهنگ مختاري در پايان از عموم شهروندان بويژه زنان كهنسال خواست كه به هيچ عنوان سوار خودروهاي ناشناس نشوند و در صورت مواجهه شدن با چنين افرادي هرگز فريب آنها را نخورده و سريعا موضوع را از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد