اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری میتسوبیشی اعلام کرد:

میانگین قیمت طلا امسال به 1205 دلار خواهد رسید

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری میتسوبیشی در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2017 میلادی به 1205 دلار خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، موسسه سرمایه گذاری میتسوبیشی اعلام کرد: قیمت طلا در ماه های ابتدایی 2017 میلادی تحت فشار ناشی از تقویت ارزش دلار و افزایش شاخص سهام قرار خواهد داشت ولی در ماه های بعدی با افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری با افزایش نسبی روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش، موسسه میتسوبیشی افزود: قیمت جهانی هر اونس طلا امسال بین 1020 تا 1350 دلار در نوسان خواهد بود و میانگین قیمت طلا به 1205 دلار خواهد رسید.

این گزارش حاکی است که قیمت طلا در سال 2017 میلادی تحت تاثیر تقویت ارزش دلار در شش ماه نخست قرار خواهد داشت. سیاست های مالی و اقتصادی دولت جدید آمریکا نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی داشته باشد. تصمیم ترامپ برای کاهش مالیات شرکتهای آمریکایی می تواند موجب افزایش ارزش سهام شود.

افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا نیز می تواند عامل موثری بر نوسانات قیمت طلا باشد. البته سیاست های مورد نظر ترامپ می تواند موجب افزایش انتظارات و فشارهای تورمی شود و این مساله در نهایت به نفع تقاضا و قیمت جهانی طلا خواهد بود.

افزایش هزینه های مالی در بودجه آمریکا به معنای رشد کسری بودجه و کاهش ارزش دلار خواهد بود و این مساله بدهی های دولت آمریکا را نیز به شدت افزایش خواهد داد.

این موسسه سرمایه گذاری پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس نقره نیز بین 15 تا 21 دلار در نوسان خواهد بود و میانگین قیمت این فلز نیز به 18.25 دلار خواهد رسید.

قیمت هر اونس پلاتین نیز امسال بین 890 تا 1180 دلار در نوسان است و میانگین قیمت این فلز گرانبها نیز به 1010 دلار خواهد رسید.

گزارش سایت طلا حاکیست، اوضاع اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین نیز تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت. نگرانی های سیاسی و اقتصادی مربوط به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و برگزاری انتخابات حساس و سرنوشت ساز در آلمان فرانسه و هلند نیز می تواند عامل مهمی برای نوسانات قیمت کالاهای راهبردی در بازارهای بین المللی طی ماه های آینده باشد .

وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی به خصوص چین و هند نیز می تواند عامل مهم و تاثیر گذاری بر روند نوسانات قیمت طلا باشد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد