اونس طلا2389.52
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000
مسئول برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر کیش اعلام کرد؛

گام جدی برای نمایشگاه بعدی طلا و جواهر کیش/ کیش به قلب طلا و جواهر منطقه تبدیل خواهد شد

سایت طلا : مجری دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش ضمن تشکر از همه مشارکت کنندگان و حامیان این نمایشگاه، از برنامه ریزی برای برگزاری قوی نمایشگاه سوم طلا و جواهر کیش خبرداد.

محمود بندرچی برگزارکننده نمایشگاه طلا و جواهر کیش با بیان تقدیر از شرکت زرین و سایت طلا به عنوان بهترین حامی این نمایشگاه برای انعکاس آن، از همه شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی تشکر کرد.

وی با اعلام اینکه نمایشگاه سال آتی از نظر کیفی و کمی گسترش خواهد یافت افزود: در برنامه ریزی برای نمایشگاه سوم ارتباطات خوبی برقرار شده و با انعقاد قراردادهایی با کشورهایی مثل تایلند، ترکیه و ... سال آینده پاویون خوب و بزرگتری از کشورهای دیگر خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن در گفتگو با سایت طلا خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد تجاری کیش و گمرک و سایر سازمانها، آمادگی دارند که بستر ایجاد شده را به نقطه مطلوب برسانند.

بندرچی با بیان اینکه آرزوی قلبی ما این است که کیش قلب طلا و جواهر منطقه گردد تصریح کرد: وجه تمایز نمایشگاه نمایشگاه کیش همراه با فروش بودن آن است ودوستان فروشنده تخفیف های خوبی را در آن ارائه می کنند که این تخفیف ها برای بازدیدکنندگان جذاب بوده و همه لحظه شماری می کنند که بهترین خرید و بهترین استفاده از آن بعمل آید.

مجری نمایشگاه طلا و جواهر کیش در خاتمه به همه تولیدکنندگان و برندهای طلا و جواهر کشور توصیه کرد که حتماً کیش را یکی از گزینه های خود برای حضور قرار دهند که شرایط خوب و مناسبی در آن فراهم شده است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد