اونس طلا2392.69
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000
محمدولی اعلام کرد:

سازندگان طلا و جواهر باید نیاز بازار را بشناسند / دولت تولیدکنندگان این صنف را کمک کند / رشد کیفی نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان طی سالهای اخیر

سایت طلا: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ضمن بیان پیشرفتهای نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان گفت: تولیدکنندگان محصولات طلا و جواهر با توجه به نیاز بازار باید خود را تغییر داده و به روز کنند.

عباد محمدولی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در جامعه برای استفاده از تولیدات داخلی طلا و جواهر و نقش مهم رسانه ها در این میان گفت: تولیدکنندگان باید باتوجه به نیاز بازار خود را تغییر دهند و در رقابت با طلای قاچاق موفق ظاهر شوند و در این بین مصرف کنندگان هم از ضرر خرید طلای خارجی آگاه گردند.

وی با بیان اینکه در موقعیت کنونی شرایط برای تولید بسیار سخت است درگفتگو با سایت طلا افزود: طلا زمانی وارد خانواده می شود که سایر دغدغه ها پشت سر گذاشته شود و امروز مردم برای خرید طلا رغبتی نشان نمی دهند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر با بیان لزوم قرارگرفن دولت در کنار بخش تولید گفت: دولت باید صنایعی را که می تواند به تولید کمک کند به کارگیرد، و با پتانسیلی که آن بخشها در اشتغال و ارزآوری ایجاد می کنند تولیدکنندگان را حمایت نماید و در حال حاضر بخش تولید به صورت مستقیم می تواند به دولت کمک کند.

این فعال صنعت طلا و جواهر با انتقاد از باورهایی که به سوی واردات منعطف است اظهار داشت: منابع فسیلی و معادن سنگ و جواهر ما تمام شدنی هستند ولی چیزی که تمام شدنی نیست اقتصاد و تجارت مبتی بر نیروی انسانی است و تولید و صنعت است که همیشگی و ماندگار است.

وی بابیان تغییر نگرشها نسبت صنف طلا و جواهر، این تغیر نگاهها را کافی ندانست و ضمن بیان حرکت کُند در حمایت از تولید طلا و جواهر تصریح کرد: امروز دولت برای ایجاد یک شغل در جامعه 120 تا 400 میلیون هزینه می کند ولی ما به راحتی می توانیم 200 تا 400 هزار نفر نیروی انسانی جامعه را در این صنعت مشغول به کار کنیم و در امر اشتغال دولت را کمک کنیم که این امر اقتصاد مقاومتی را عینیت می بخشد.

محمدولی با اشاره به تأثیر برپایی نمایشگاههای طلا و جواهر به رشد این صنعت به سایت طلا گفت: به طور معمول در نمایشگاهها تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و عرضه کنندگان در کنار هم جمع می شوند و ضمن تعامل با یکدیگر قابلیت ها را از نزدیک می بینند و به رشد مصنوعات طلا و جواهر کمک می کنند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ضمن رشد سطح کیفی نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان خاطرنشان کرد: هرچه بتوان نمایشگاههای طلا و جواهر را تخصصی برگزار کرد و شرکتها و مشتریان داخلی و خارجی در آن حضور پیداکنند بازار فعال تری خواهیم داشت و شهر اصفهان سالهاست که زحماتی در این زمینه و ورود تکنولوژی ساخت مصنوعات طلا انجام داده است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد