اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نشست بانک مرکزی ایران، خزانه داری آمریکا و بانک‌های بین‌المللی به تعویق افتاد

دولت انگلیس اعلام کرد: نشست بانک مرکزی ایران، وزارت خزانه داری آمریکا و بانک‌های خارجی که قرار بود در لندن برگزار شود به تعویق افتاد.

به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قرار بود عصر روز گذشته نشست چند جانبه ای بین بانک مرکزی ایران، وزارت خزانه داری آمریکا و بانک های خارجی در لندن برگزار شود.

دولت انگلیس ساعاتی پیش از به تعویق افتادن این نشست خبر داد اما دلیل آن را اعلام نکرد و گفت مجددا برای برگزاری این نشست برنامه ریزی خواهد شد.

بانک های اروپایی از زمان لغو تحریم های بانکی از ورود به ایران خودداری می کنند و به نظر می رسد تا محقق نشدن تضمینی محکم که اگر به ایران بیایند جریمه نخواهند شد، برای ورود به ایران رغبتی نشان نخواهند داد.

فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس، در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان مجلس این کشور درباره مذاکره با مقامات آمریکایی درباره از سرگیری مبادلات بانکی با ایران و تشویق شرکت های انگلیسی برای ورود به اقتصاد ایران اعلام کرد قرار است روز سه شنبه عصر در لندن نشستی بین وزارت خزانه داری آمریکا، بانک مرکزی ایران، و بانک های بین المللی برگزار شود.

هاموند تأکید کرده بود در این نشست قرار است گام‌هایی در راستای اطمینان بخشی به بانک‌های خارجی نسبت به بی خطر بودن همکاری با ایران برداشته شود.

سخنگوی وزارت خارجه‌ انگلیش ساعاتی پیش از به تعویق افتادن این نشست خبر داد و بدون ذکر دلیل این تعویق اعلام کرد مجددا برای برگزاری این نشست برنامه ریزی خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد