اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قدس ... ما می آئیم

68 سال پیش وقتی غده سرطانی اسرائیل شکل گرفت، رهبران آن به فکرشان هم خطور نمی کرد که اندیشمند و متفکر بزرگ قرن که از آن به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی یاد شده است، ایده ای را مطرح کند که موجودیت این رژیم را اینگونه به چالش بکشاند.


احمدجعفری

68 سال پیش وقتی غده سرطانی اسرائیل شکل گرفت، رهبران آن به فکرشان هم خطور نمی کرد که اندیشمند و متفکر بزرگ قرن که از آن به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی یاد کرده اند، ایده ای را مطرح کند که موجودیت این رژیم را اینگونه به چالش بکشاند.

«روز جهانی قدس» !

رژیم خونخوار و آدمکشی که در مدت غصب سرزمین خوشه های زیتون 4 جنگ را با فلسطینیان محاصره شده انجام داده و هر 4 جنگ را با خفت و خواری ترک کرده است. رژیم متوهمی که کشورهای عرب منطقه با به روز ترین ارتشهای آن زمان یارای مقابله با او نبودند.

رژیم منحوسی که از قصاب نامیدن خود ابایی ندارد و در این سالها از هیچ جنایت بشری کوتاه نیامده است.

... و روز قدس امروز روز قدس متفاوتی است.

مردم روزه داری که امروز به خیابانها آمدند خوب می دانند که روز قدس دیگر روز آزادسازی بیت المقدس نیست. روز قدس نماد حمایت از مظلوم است. روزیمن، بحرین، سوریه و عراق است. روز حلب و خان طومان، روز فلوجه و موصل، روز همه مظلومان عالم است.

امروز رژیم سفاک و آدمکشی که از 14 مذاکره ی به ظاهر صلح ناامید شده، و دیگر توان نبرد رو در رو با مقاومت را ندارد، با پشتیبانی استکبار دست به توطئه کثیفی زده.

رژیمها و دولت هایی که تا دیروز نقش حمایت از فلسطین را بازی می کردند و در ظاهر موضع ضدصهیونیستی را دنبال می کردند، همکنون به صورت آشکارا دست دوستی به رژیم اشغالگر قدس دراز می کنند و در عین حال در مقابل محور مقاومت موضع می گیرند.

سیاست کثیفی که نتیجه ی آن شکل گیری گروهکهای تروریستی – تکفیری است. گروهکهایی که در دوره حیات خود حتی یک تیر هم به سوی سرزمین های اشغالی شلیک نکرده اند.

آری؛ روز قدس امسال روز نبرد با ظالم صهیونیستی و تکفیری است. روز حمایت از مظلوم در مقابل هرگونه ستم. بدون مرز جغرافیایی و فارق از محدویت های منطقه ای. همانطور که پیر فرزانه مان حضرت امام خمینی(ره) فرمود: « روز قدس روز مبارزه ی مستضعفان بر علیه مستکبران عالم است». جمله ای که هنوز هم عینیت و تازگی دارد.

امروز روز قدس نمادی است برای یک مبازره دراز مدت. روزی عظیم تر و جامع تر از روزهای قدس گذشته. روز قدس امسال نه تنها در کف خیابانها با شور و حرارت خاصی برگزار شد، بلکه در خطوط مقدم حلب، فلوجه و تعز نیز شکل گرفت.

مبارزه هنوز هم ادامه دارد...

و اگر نسل گذشته ی انقلاب در هشت سال فداکاری با خون و حماسه خود کربلا را آزاد کردند، نسل جدید مقاومت به یقین در پی آزادسازی قدس است... آری... چه زیبا گفت که:

« راه قدس از کربلا می گذرد ... »

« قدس ما می آئیم »

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد