اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جشن حماسه و ایثار در اتحادیه طلا و جواهر

سایت طلا: در ایام اعیاد شعبانیه وهمزمان با سالروز فتح خرمشهر مراسم گرامیداشتی در محل اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، در سالروز سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر و در ایام عید نیمه شعبان، مراسم گرامی داشتی عصر دیروز در محل سالن اجتماعات اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار شد.

در این مراسم سردار "احمد بیگدلی" فرمانده قرارگاه نصر سپاه در بیاناتی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم گفت: لحظه لحظه سالهای دفاع مقدس مملو از حماسه، ایثار و درس است.

وی ضمن بیان خاطراتی از سالهای دفاع مقدس افزود: آمریکای امروز همان آمریکای سالهای جنگ است و مسئله برجام نشان داد که به هیچ وجه نمی توان به آمریکایی ها اعتماد کرد.

"حاج حمید پویا" فرمانده حوزه بسیج شهید صفارهرندی اصناف نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی عصر(عج) یاد و خاطره همه شهیدان و ایثارگران سالهای حماسه و ایثار را ارج نهاد.

در ابتدای این مراسم "محمدکشتی آرای" رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان تبریک سالروز فتح خرمشهر به مسئولین و فعالین صنفی حاضر در جلسه خیر مقدم گفت.

همچنین در این مراسم مداحان اهل بین عصمت و طهارت (ع) با سرودن اشعاری در رثای امام عصر حضرت حجه ابن الحسن(عج)، به غزل خوانی و مدیحه سرایی پرداختند.

گفتنی است در این مراسم که به همت حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی و بسیج صنف طلا و جواهر برگزار شده بود سرهنگ "جواد خسروی" فرمانده بسیج اصناف تهران بزرگ و جمعی کثیری از بسیجیان این حوزه، فعالین و بازاریان صنف طلا و جواهر حضور داشتند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد