اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دوو به بازار ایران باز می گردد

مديرعامل شرکت پوسکو دوو کورپوريشن (DAEWOO) در ديدار با رئيس سازمان توسعه تجارت ايران از تلاش اين شرکت براي بازگشت قدرتمندانه به بازار ايران خبر داد.

يانگ سانگ کيم در ديدار با ولي‌ا... افخمي‌راد افزود: ايران و کره جنوبي دو کشور برادر هستند و رابطه تجاري ديرينه‌اي با يکديگر دارند و دوو نيز از گذشته در بخش‌هاي مختلف در ايران فعال بوده است.
وي گفت: دوو برنامه‌هاي متعددي براي حضور در بخش گاز، نفت و پتروشيمي ايران دارد ضمن اينکه اميدوار است بتواند با همکاري مشترک با بخش خصوصي و دولتي ايران، به اهداف مدنظر خود مبني بر گسترش حجم روابط تجاري دست يابد.
اقاي افخمي‌راد رئيس سازمان توسعه تجارت نيز با اشاره به ديدار اخير خود با هيات تجاري بزرگ کره جنوبي اظهار داشت: همانطور که در ديدار با ساير هموطنان کره‌اي‌ شما عنوان شد، ما روز به روز وابستگي اقتصاد خود به نفت را کم مي‌کنيم و به دنبال آن هستيم تا در صورت انتقال تکنولوژي به کشورمان و توليد و صادرات و يا صادرات مجدد کالاها با طرف‌هاي خارجي وارد همکاري شويم.
وي تصريح کرد: نگاه دولت و ملت ايران همواره به آسيا مثبت بوده است و ما از گسترش روابط با شرق آسيا و کشور کره جنوبي که کشوري پيشرو در حوزه تکنولوژي است استقبال مي‌کنيم اما خواهان انتقال فناوري و تکنولوژي و همکاري در جهت تبديل ايران به هاب و قطب منطقه‌اي هستيم.
بنابر گزارش روابط عمومي سازمان توسعه تجارت ، در ادامه اين ديدار، دو طرف زمينه‌هاي مختلف همکاري، شرايط تجاري در ايران و راهکارهاي پيش رو براي حمايت دولتي از طرح‌هاي احتمالي در بخش‌هاي مختلف را بررسي کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد