اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آب تهران 100 درصد بهداشتی است

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران از سلامت کامل آب شرب استان تهران خبر داد و گفت: مردم هیچ‌گونه نگرانی در مورد کیفیت و سلامت آب تهران نداشته‌باشند.

علیرضا نوذری‌پور در خصوص وضعیت کیفیت آب تهران گفت: براساس استاندارد‌های موجود در 47 آزمایشگاه کیفیت آب تهران به صورت روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد .

وی با بیان این‌که از آب خامی استفاده می‌شود که از کیفیت آن اطمینان داشته باشیم، اظهار کرد: در مکان‌هایی که آب دچار آلودگی باشد از آن مناطق هیچ‌گونه آبی برداشت نمی‌شود.

به گفته قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران آب‌های سطحی استان تهران کاملا در تصفیه خانه شش‌گانه تهران تصفیه می‌شود، لذا هیچ‌گونه نگرانی در مورد کیفیت آب تهران وجود ندارد.

نوذری‌پور با بیان این‌که استاندارد کیفیت آب استان تهران قابل قبول است، ادامه داد: کیفیت آب استان از طریق تجهیزات پیشرفته مورد بررسی قرار می‌گیرد، چرا که دستگاه‌های پیشرفته‌ای برای این مهم در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این نیز وزارت بهداشت کیفیت آب تهران را به‌طور کامل بررسی می‌کند و به همین دلیل جای هیچ‌گونه نگرانی برای کیفیت آب تهران وجود ندارد.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد