اونس طلا2414.52
مظنه14,396,000
18 گرم3,323,300
ارزش سکه32,434,188
قدیم (بهار)37,400,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,300,000
ربع14,700,000
رئیس فدرال رزرو بوستون:

افزایش نرخ بهره آمریکا احتمالا سریعتر از انتظارات وال استریت خواهد بود

سایت طلا : رئیس فدرال رزرو بوستون گفت؛ فدرال رزرو آمریکا احتمالا نرخ بهره را سریعتر از انتظارات بازارهای بین المللی و وال استریت افزایش خواهد داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، اریک روزن گرین رئیس فدرال رزرو بوستون تاکید کرد: اگر شرایط اقتصادی آمریکا به روند بهبود خود ادامه دهد و بتواند در برابر مشکلات ناشی از اقتصاد جهانی مقاومت کند، این احتمال وجود دارد که فدرال رزرو نرخ بهره را سریعتر از انتظار بازار افزایش دهد.

بر اساس این گزارش جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا هفته گذشته در اظهاراتی تاکید کرد که فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره رویکرد کاملا محتاطانه ای خواهد داشت.

روزن گرین افزود: من انتظار دارم که اقتصاد آمریکا به روند رونق نسبی و متعادل همچنان ادامه دهد. این بدان معنا خواهد بود که فدرال رزرو می تواند نرخ بهره را سریعتر از انتظارات بازار افزایش دهد.

فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر برای نخستین بار در ده سال اخیر نرخ بهره را افزایش داده است. انتشار آمارهای مربوط به بهبود وضعیت بازار کار و اشتغال موجب شده است تا گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تقویت شود.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد