اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی هشدار دادند:

احتمال ادامه روند نزولی قیمت طلا در روزهای آینده و هشدار به سرمایه گذاران بین المللی

سایت طلا : در حالی که روند نزولی قیمت طلا در بازارهای جهانی همچنان ادامه دارد به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا به خصوص وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری در روزهای آینده تاثیر مهمی بر قیمت طلا خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، به نظر می رسد اگر سطح حمایتی 1200 دلاری شکسته شود قیمت طلا در روزهای آینده با افت شدیدی روبرو خواهد شد و این مساله زنگ خطر را برای بسیاری از سرمایه گذاران به صدا دراورده است.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی جدید کیتکونیوز نیز اکثر کارشناسان اقتصادی به کاهش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند و تنها 46 درصد سرمایه گذاران و فعالان بازارهای بین المللی اعلام کرده اند که قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

این برای نخستین بار از ابتدای سال 2016 میلادی است که کمتر از 50 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی کیتکو اعلام کرده اند که قیمت طلا با افزایش همراه خواهد شد.

تحلیلگران موسسه آی جی مارکتس تاکید کردند که اگر قیمت طلا در روزهای آینده با افت بیشتری روبرو شود، جای تعجب نخواهد داشت. شرایط کنونی بازارهای بین المللی به گونه ای است که می توان انتظار داشت قیمت جهانی طلا با افت بیشتری روبرو شود. شکسته شدن سطح حمایتی 1200 دلاری موجب خواهد شد تا قیمت طلا با کاهش بیشتری روبرو شود.

تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری تی دی اس بر این باورند که 1200 دلار سطح مهم و حساسی برای قیمت طلا خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود بسیاری از سرمایه گذاران احساس خطر خواهند کرد.

گرچه 3 مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا از احتمال افزایش نرخ بهره بانکی در ماه های آینده خبر داده اند ولی هنوز برخی از تحلیلگران اقتصادی نسبت به این مساله شک و تردید دارند که فدرال رزرو بتواند نرخ بهره را تا پایان امسال افزایش دهد.

تحلیلگران موسسه تی دی اس تاکید کردند: اگر انتشار آمارهای ضعیف و نگران کننده اقتصادی در آمریکا ادامه یابد، افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو از روی میز برداشته می شود.

گزارش سایت طلا حاکیست، تحلیلگران موسسه بی ام او مارکتس نیز تاکید کردند که افت تقاضای فصلی و تقویت ارزش دلار می تواند موجب شود تا قیمت طلا به کمتر از 1200 دلار در هر اونس کاهش یابد. افت قیمت طلا می تواند شرایط مناسبی را برای خرید مجدد طلا فراهم کند.

انتشار آمارهای مربوط به وضعیت بازار اشتغال آمریکا در ماه مارس در روزهای آینده می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا داشته باشد.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد