اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رویترز:

حملات هوایی فرانسه به داعش هم قیمت نفت را چندان افزایش نداد

رویترز اعلام کرد: قیمت نفت در بازارهای جهانی به دنبال حملات هوایی وسیع فرانسه در پاسخ به حملات تروریستی داعش در پاریس با ۳۹ سنت افزایش به ۴۴.۸۶ دلار رسید.

پس از اینکه فرانسه حملات هوایی وسیعی را علیه گروه تروریستی داعش در پاسخ به حملات تروریستی پاریس انجام داد، قیمت نفت خام افزایش یافت اما تحلیلگران معتقدند که قیمت نفت و دیگر کالاهای اساسی به علت عرضه بیش از حد همچنان تحت فشار بماند.

نفت خام که هفته گذشته 8 درصد از ارزش خود را از دست داد، (پس از گشایش بازار ) با سطوح بالای فعالیت مواجه شد چراکه تاجران در تلاش هستند جهت حرکتی بازار پس از حملات پاریس در روز جمعه را بیابند.

هر بشکه نفت آمریکا با 22 سنت افزایش 40.96 دلار فروخته شد. نفت برنت نیز با 39 سنت افزایش 44.86 دلار به ازای هر بشکه معامله شد.

در ابتدای معاملات، نفت خام آمریکا 41 دلار و نفت برنت 45 دلار را نیز تجربه کردند.

بازارها به محض گشایش، شروعی متشنج را تجربه کردند و قیمت نفت افزایش یافت. به گفته تاجران، افزایش قیمت‌ها بیشتر به علت احساس حاکم بر بازار بود.

دانیل انگ تحلیلگر فیلیپ فیوچرز در یادداشتی گفت: «فرانسه مشارکت خود علیه داعش در سوریه را افزایش داده است. این عامل قیمت نفت را تنها اندکی بالا برد و مانع از تدوام روند کاهشی شد.»

وی افزود: به طور کلی، به نظر می‌رسد بازارهای نفت نسبت به عوامل کاهشی بیشتر نگران است.

دیگر تحلیلگران نیز موافقند که قیمت نفت تحت فشار عوامل بنیادی باقی خواهد ماند چراکه تولید همچنان بالاست و رشد جهانی اقتصاد نیز پایین است.

بانک ای‌ان‌زد با اشاره به افزایش تعداد دکل‌های فعالی نفتی آمریکا اعلام کرد: «به طور شگفت‌آوری حفاران امریکا پس از 2 ماه دکل‌های نفتی در میادین را به فعالیت بازگرداندند.»

این بانک ادامه داد: «ما هنوز معتقدیم که قیمت پایین نفت به کاهش در فعالیت‌های حفاری در هفته‌های آینده منجر خواهد شد.»

انتهای پیام/

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد