اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آخرین خبرها از نمایشگاه طلا و جواهر کیش / سه شنبه افتتاح رسمی نمایشگاه

سایت طلا : مسئول برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش ضمن دعوت از تمامی مسئولین صنفی ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه کیش به پایگاهی برای صنعت طلا و جواهر، نقره، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی منطقه تبدیل شود.

محمود بندرچی مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن و مسئول برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش در گفت و گو با سایت طلا با بیان اینکه مهمترین اتفاق در نمایشگاه طلا و جواهر کیش، برگزاری خود این نمایشگاه است، اظهار کرد: باور اینکه بتوان در جزیره کیش برای اولین بار نمایشگاه طلا و جواهر برگزار کرد برای هیچ کس متصور نبود که با همت و جسارت خود و اعتماد دوستان توانستیم اولین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش را برگزار نماییم.

وی با اعلام اینکه 4 شرکت ایتالیایی عرضه کننده طلا و جواهر و 3 شرکت از ترکیه در اولین نمایشگاه طلا و جواهر کیش حضور دارند، گفت: استقبال شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی نیز از نمایشگاه صورت گرفته و به عنوان مثال حضور شرکتهای معتبر طلاسازی از جمله تولیدکننده معتبری که در جزیره کیش فعال است، برای ما بسیار غنیمت است.

مسئول برگزاری اولین نمایشگاه طلا و جواهر کیش در خصوص تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه بیان کرد: در فضایی بالغ بر 3 هزار متر مربع با بیش از 47 غرفه اولین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش برگزار خواهد شد.

وی در زمینه اهداف و رویکرد این نمایشگاه تصریح کرد: هدف نهایی ما این است که نمایشگاه کیش پایگاهی برای صنعت طلا و جواهر، نقره، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی منطقه شود و ورودی های بیشتری نسبت به خروجی های نمایشگاه داشته باشیم.

بندرچی افزود: این اتفاق نمی افتد مگر اینکه اهالی صنعت طلا و جواهر به این باور برسند و نگاه سنتی حاکم بر بازار تغییر کند و مسئولین دولتی و دست اندرکاران این صنف و صنعت همت کنند تا با کمک آنها بتوانیم فضا را بهبود دهیم و دستاوردهای خوبی از این نمایشگاه ها داشته باشیم.

مسئول برگزاری اولین نمایشگاه طلا و جواهر کیش در خصوص حضور مسئولین این صنف در نمایشگاه نیز بیان کرد: آقای محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر و هیئت مدیره این کمیسیون، آقای عباد محمدولی و هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر، اتحادیه اصفهان و دیگر شهرها نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با دعوت از تمامی اهالی طلا و جواهر از آنها درخواست کرد با حضور در اولین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر و بازدید از آن، از نمایشگاه های اینچنینی حمایت کنند.

بندرچی با انتقاد از قوانین دست و پا گیر در خصوص حضور پر رنگ تولیدکنندگان طلا و جواهر در نمایشگاه اظهار کرد: بزرگترین مشکل برگزاری این نمایشگاه برخی قوانین است که به اقتصاد کشور کمکی نمی کند و اگر بخواهیم صادرات محور باشیم باید قوانین را به نفع تولید رقم بزنیم و دولت باید در قوانین صنعت بازنگری اساسی داشته باشد و به هیچ عنوان این قوانین تولید و صادرات محور نیستند.

بندرچی با اظهار اینکه گمرک کیش همکاری خوبی در برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر کیش داشته، افزود: گمرک برخی از شهرها همکاری لازم را نداشتند و در کشور شخص محور هستیم و قانون محور نیستیم و همه در جهت منافع ملی فکر نمی کنند و می گویند همه برای من.

وی در خصوص اعتماد شرکت کنندگان به مسئولین برگزاری اولین نمایشگاه طلا و جواهر کیش نیز گفت: به دلیل اینکه ما رزومه ای در زمینه اجرای نمایشگاه طلا و جواهر نداشتیم، اعتمادسازی برای ما نیز خیلی سخت بود که توانستیم با اجرای این نمایشگاه اعتماد اعضای صنف طلا و جواهر را بدست آوریم.

گفتنی است اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، سنگهای قیمتی، نیمه قیمتی و صنایع وابسته از تاریخ 12 تا 15 آبان در جزیره کیش از ساعت 17 تا 22 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد