اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی بلومبرگ نشان داد

احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر بیش از 50 درصد است

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر فدرال رزرو آمریکا به بیش از 50 درصد رسیده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ ، قیمت جهانی طلا پس از انتشار بیانیه فدرال رزرو آمریکا به پایین ترین سطح خود در 2 هفته اخیر رسیده است.

بر اساس این گزارش فدرال رزرو آمریکا تاکید کرده است که گزینه افزایش نرخ بهره هنوز روی میز است. نظرسنجی بلومبرگ از تحلیلگران اقتصادی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر به 50 درصد رسیده است.

این رقم در نظرسنجی هفته قبل به کمتر از 34 درصد رسیده بود. قیمت طلا در 2 هفته گذشته تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به تاخیر فدرال رزرو در افزایش نرخ بهره با افزایش نسبی روبرو شده بود.

گزارش جدید وزارت کار آمریکا نشان می دهد که تعداد مدعیان بیکاری طی هفته گذشته به پایین ترین سطح در 4 دهه اخیر رسیده است. البته انتشار گزارش وزارت بازرگانی آمریکا در خصوص رشد اقتصادی 1.5 درصدی در سه ماه سوم امسال نیز برخی نگرانی ها را ایجاد کرده است.

فرانک چولی استراتژیست موسسه آر جی او فیوچرز تاکید کرد: قیمت طلا تحت تاثیر بیانیه فدرال رزرو با کاهش شدید روبرو شده است. اگر با سورپرایز بزرگی روبرو نشویم فدرال رزرو در نشست آتی نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

انتهای پیام /

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد