اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد به سایت طلا عنوان کزد؛

جزئیات تازه ای از سرقت طلافروشی مشهد

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد، ضمن بیان جزئیات حادثه سرقت از طلافروشی خیابان مفتح مشهد از شناسایی عاملان این جنایت خبر داد.

"باقر معبودی نژاد" رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در گفتگو با سایت طلا، در مورد حادثه سرقت روز گذشته شهر مشهد گفت: مقارن با ساعت 10:30 روز چهارشنبه ششم آبان 3نفر سارق، یک نفر راننده و 2 نفر در پوشش خریدار به مغازه طلا فروشی واقع در خیابان مفتح 4 وارد می شوند، و با این بهانه که برای همسرشان قصد خرید دارند به عکس گرفتن از طلا مشغول و ایجاد موقعیت مناسب برای دستبرد اقدام می کنند.

وی افزود: در همین حین سارقان که مسلح به سلاح کمری و خودکار بودند، با تهدید صاحب طللافروشی مبادرت به جمع آوری مصنوعات طلا می کنند که با مقاومت طلافروش مواجه شده و در این درگیری، عاملان این سانحه با چاقو دو ضربه به سینه وی وارد می کنند که به علت خونریزی و صدمات وارده به قلب صاحب مغازه، متأسفنه همکارمان در دم کشته می شود.

معبودی نژاد با بیان سرقت 2 کیلوگرم طلا از این طلا فروشی خاطرنشان کرد:

سارقان پس از این دسبرد با دستپاچگی با خودروی پراید سفید صحنه جرم را ترک می کنند، و پلیس ضمن حضور در محل حادثه بابررسی ها سرنخ های خوبی بدست آورده، و تمامی عاملان این جنایت شناسایی شده اند و امیدواریم این افراد هرچه زودتر دستگیر شده و به جزای اعمال خود برسند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد، از دستگیری تمامی سارقان قبلی طلافروشان مشهدی خبر داد و گفت: با این که 4-5 سال در این شهر سرقتی در این صنف رخ نداده بود، ولی متأسفانه ظرف چند ماه گذشته چندین سرقت از طلافروشان مشهد رخ داده است و طی این مدت 2 نفر از همکاران ما به قتل رسیده اند، ولی نکته حائز اهمیت دستگیری همه عاملان سرقت و بازگرداندن طلاهای مسروقه است.

این مقام مسئول در صنف طلا و جواهر مشهد در گفتگو با سایت طلا، ضمن توصیه به همکاران برای رعایت و دقت در نکات ایمنی تصریح کرد: طلافروشان حتماً در ورود و خروج مشتری نظارت کافی داشته باشند و ترددها را مدیریت کنند، و طبق دستور این اتحادیه باید کلیه درب طلافروشی ها کنترل و قفل داشته باشد، و نباید هیچ دربی در طلافرشی ها باز باشد.

وی ضمن توصیه به طلافروشان برای رعایت ساعت کاری در زمان تعیین شده افزود: در مورد سرقت اخیر درب مغازه باز بوده و سارقان بدون هیچ مشکلی وارد مغازه شده و به بیرون تردد داشته اند و به بررسی موقعیت خارج طلافروشی برای زمان مناسب سرقت مشغول بوده اند، که در تمامی سرقت ها رعایت نکان ایمنی بسیار حائز اهمیت بوده و راه را برای سوء استفاده کنندگان می بندد.

گفتنی است 14 مردادماه امسال نیز یک طلاساز مشهدی در مسیر بازار در بلوار وکیل آباد این شهر مورد حمله ی دزدان قرار گرفت و سارقان با شلیک دو گلوله وی را به قتل رسانده و 3/5 کیلو طلای آن را به سرقت بردند که با تلاش نیروی انتظامی هردو نفر عامل این جنایت دستگیر و طلاهای مسروقه بازگردانده شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد