اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گفتگوی صميمانه صالحي و حسينيان در بيمارستان

رئيس سازمان انرژي اتمي بعد از ظهر امروز با حضور در بيمارستان از روح الله حسينيان نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي عيادت کرد.

سخنگوي سازمان انرژی اتمي درمصاحبه اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما دراين باره گفت:‌ آقاي صالحي صبح امروز متوجه شد که آقاي حسينيان دچار عارضه و بستري شده است از اين رو نگران شد و اصرار داشت که در نخستين فرصت به عيادتش برود.

وي افزود: در اين عيادت آقايان صالحي و حسينيان با ديدن يکديگر صميمي بودند که البته چنين صحنه اي در سال همدلي و همزباني جاي خوشحالي دارد.

کمالوندي گفت: ما دو وظيفه ملي و انساني داريم که گاهي کنار هم نيستند؛ وظيفه ملي ايجاب مي کند که بر مواضع خود که درست و به نفع کشور است محکم بايستيم و در مسائل انساني و اسلامي هم بايد روابط عاطفي و دوستانه داشته باشيم زيرا همه عضو يک خانواده ايم.

سخنگوي سازمان انرژي اتمي با اشاره به ماجراي ديروز صحن علني مجلس اظهار داشت: به هر حال کدورتي پيش آمدکه بايد هر چه سريعتر رفع شود.

کمالوندي فضاي ميان دو طرف را در اين ديدار بسيار صميمانه و محبت آميز دانست و افزود: ممکن است دو طرف اقداماتي داشتند و حرف هايي زدند که احساس مي کردند نبايد بر روابطشان اثر بگذارد.

سخنگوي سازمان انرژي اتمي در پاسخ به اين پرسش که آيا بحث ديروز آقايان حسينيان و صالحي ناشي از سوء تفاهم بوده است تصريح کرد: هم آقاي صالحي و هم بنده مطالب اقاي حسينيان را بر مبناي سوء تفاهم و غير جدي تلقي کرديم.

وي افزود: ممکن است در برداشت ها دو طرف احساس کنند که طرف مقابل نظر خاصي داشته است اما به هر حال بايد به جلو نگاه کنيم و از توقف در گذشته پرهيز کرد.

معاون سازمان انرژي اتمي گفت: حسينيان نيز در ديدار امروزش با صالحي رويدادهاي ديروز مجلس را مشيت الهي دانست و اظهار داشت که حتما در مصوبه ديروز مجلس خير و برکتي براي کشور وجود دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد