اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه مالی ام کی اس سوییس:

کاهش قیمت طلا به کمتر از 1120 دلار موجب افزایش تقاضا خواهد شد

سایت طلا : تحلیلگران موسسه مالی ام کی اس سوییس تاکید کردند که در صورتی که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت به کمتر از 1120 دلار در هر اونس کاهش یابد تقاضا در بازارهای بین المللی با افزایش نسبی روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بولیون دسک، با بازگشت سرمایه گذاران چینی به بازارهای بین المللی پس از دو روز تعطیلی بازارهای این کشور، قیمت طلا بار دیگر امروز دوشنبه با افزایش نسبی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در روزهای اخیر بین 1118 تا 1125 دلار در هر اونس در نوسان بوده است. تحلیلگران موسسه ام کی اس سوییس تاکید کردند: با بازگشت سرمایه گذاران چینی به بازار ، احتمالا تقاضا برای طلا افزایش خواهد یافت، به خصوص اگر قیمت طلا به کمتر از 1120 دلار برسد این تقاضا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

گزارش روز جمعه وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا و گمانه زنی های مربوط به نرخ بهره در نشست آتی فدرال رزرو خواهد داشت.

اقتصاد آمریکا طی ماه اوت 173 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است که نسبت به پیش بینی های اولیه کارشناسان اقتصادی کمتر بوده است.

تحلیلگران بازار طلا هنوز نسبت به تصمیم احتمالی فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر اختلاف نظر زیادی دارند. کارشناسان موسسه ام کی اس سوییس تصریح کردند: فدرال رزرو آمریکا تنها بر اساس گزارش وزارت کار و وضعیت بازار اشتغال در خصوص نرخ بهره تصمیم گیری نخواهد کرد. نوسانات نرخ تورم نیز تاثیر زیادی بر تصمیم فدرال رزرو خواهد داشت.

گزارش سایت طلا می افزاید، به نظر می رسد نوسانات شاخص سهام در بازارهای بین المللی و اوضاع اقتصادی جهان نیز از عوامل موثر و مهم بر تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره خواهد بود.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی قیمت طلا در کوتاه مدت به شدت تحت تاثیر اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا قرار خواهد داشت. نوسانات ارزش دلار و انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و چین نیز تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

انتشار آمارهای مهم اقتصادی چین در روزهای آینده می تواند روند تقاضای طلا در بازار این کشور را مشخص کند. تصمیم ناگهانی چین در کاهش ارزش یوان موجب افزایش نسبی قیمت طلا در روزهای گذشته شده است.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد