اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آغاز ثبت نام در اولین نمایشگاه طلا و جواهر کیش

سایت طلا: ثبت نام شرکت در نخستین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش آغاز شد.

«کیش»، جزیره ای زیبا در جنوب ایران و در شمال خلیج نیلگون فارس. جزیره ای با 91.5 کیلومتر مربع مساحت و حضور سالانه یک میلیون نفر گردشگر در آن.

جزیره ای جذاب که یکی ازمناطق آزاد اقتصادی محسوب شده و آبانماه امسال میزبان اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی، نیمه قیمتی و صنایع وابسته است.

این نمایشگاه که با حضور شرکتهای مطرح طلاساز دنیا و کشورمان برگزار می شود، می تواند در تقویم سالانه جزء مطرح ترین نمایشگاههای طلا و جواهر جهان تبدیل شود.

نخستین نمایشگاه طلا و جواهر کیش در مساحتی حدود 14000 مترمربع به محلی برای تلاقی تولیدکنندگان داخلی و خارجی این فلز زرد تبدیل خواهد شد تا تجربیات خود را در آن به اشتراک گذاشته و این نمایشگاه به عرضه آخرین دستاوردهای صنعت طلا و جواهر مبدل گردد.

گروها و صنایعی همچون؛ تولید کنندگان، صادر کنندگان و ارائه دهندگان خدمات در صنعت طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت و صنایع وابسته- تولید کنندگان، صادرکنندگان و وارد کنندگان ماشین آلات، ابزارآلات و تجهیزات مربوط به صنعت طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت و صنایع وابسته - اتحادیه ها، انجمن‌ها، تشکل‌های مربوطه به موضوع نمایشگاه - مراکز آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی مربوط به موضوع نمایشگاه- دست اندرکاران در امر طراحی و اجرای دکوراسیون مراکز تولید و عرضه طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت و صنایع وابسته- تولیدکنندگان صندق ایمنی حفظ و نگهداری طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت و صنایع وابسته- دست اندرکاران در امر چاپ و انتشارات، نشریات، مطبوعات و سایر رسانه های جمعی مربوط به موضوع نمایشگاه- دست اندرکاران در بخش اکتشاف و استخراج معادن طلا، نقره، جواهر، و سنگ های قیمتی- کلیه دست اندرکارانی که در پروسه تولید و صادرات محصولات خود از طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی به عنوان بخش قابل توجهی از محصول خود استفاده می نمایند- با نک‌ها و موسسه های مالی و اعتباری و بیمه‌ای و خدمات‌رسانی مربوط به موضوع نمایشگاه، امکان حضور در این نمایشگاه را خواهند داشت.

هزینه مشارکت به ازای هر مترمربع غرفه نمایشگاهی برای صنایع داخلی، غرفه با تجهیزات متعارف (حداقل 15 مترمربع)؛ 1.500.000 ريال و بهای غرفه بدون تجهیزات متعارف ( حداقل 24 متر مربع )؛ 1.450.000 ریال می باشد.

تجهيزات متعارف شامل: پانل های اطراف، موکت كف، 1 عدد پریز برق ، روشنایی( 2 عدد لامپ 100 وات)، 1 عدد ميز، 2 عدد صندلی و کتیبه به ازاي هر ۱۵ متر مربع مي باشد.

علاقمندان و فعالان صنعت طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته می توانند، با پرنمودن فرم پیوستی نسبت به حضور در این رویداد بزرگ طلایی اقدام نمایند.

گفتنی است؛ اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی، نیمه قیمتی و صنایع وابسته 5 الی 8 آبانماه توسط شرکت رستاک پاد ویژن عضو انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران با همکاری و مجوز شرکت توسعه و سرمایه گذاری کیش با حمایت اتحادیه طلا و جواهر کشور، در مرکز دائمی نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

پیش ثبت نام در نمایشگاه

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد