اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت از روند قیمت طلا در هفته آتی

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار و انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا و چین خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که ادامه نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی چین تاثیر زیادی بر افزایش نسبی تقاضای طلا داشته است و این مساله عامل مهمی در رشد نسبی قیمت طلا به شمار می رود.

بر اساس این گزارش اقدام بانک مرکزی چین در کاهش ارزش یوان در برابر دلار موجب شده تا گمانه زنی های بین المللی در خصوص افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست سپتامبر با کاهش همراه شود. این مساله به ضرر ارزش دلار بوده است.

تحلیل تکنیکال حاکی است سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1168 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا تا 1180 دلار نیز در هر اونس افزایش خواهد یافت و اگر این سطح مقاومتی نیز شکسته شود قیمت طلا تا 1188 دلار نیز خواهد رسید.

از سوی دیگر سطح حمایتی قیمت طلا در روزهای آینده 1132 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا 1115 دلار نیز کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد