اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:

قیمت جهانی طلا در روزهای آینده با نوسان چندانی روبرو نخواهد شد

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی و فعالان بازار طلا بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده به علت تعطیلات فصل تابستان و انتشار آمارهای کم اقتصادی در آمریکا و اروپا و سایر مناطق جهان، با نوسان چندانی روبرو نخواهد شد و به ثبات خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، برخی تحلیلگران بازار طلا تاکید کردند که قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه با افزایش نسبی روبرو شده و به بالاتر از 1094 دلار در هر اونس رسیده است. علت اصلی این افزایش نسبی انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص ایجاد فرصت های شغلی جدید در ماه جولای بوده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه با افزایش 10 دلاری روبرو شد ولی برای هفتمین بار متوالی در هفته های اخیر با کاهش مواجه شده است.

قیمت نقره نیز طی هفته ای که گذشت 0.5 درصد افزایش یافت تا برای دومین هفته متوالی روندی صعودی را پشت سر گذاشته باشد.

علی رغم افزایش نسبی قیمت طلا هنوز بسیاری از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا بر این باورند که قیمت این فلز زرد در کوتاه مدت با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار و خوانندگان این وبسایت نشان می دهد که قیمت طلا در مبادلات روزهای آینده نیز با کاهش همراه خواهد شد.

علت اصلی این مساله آن است که قیمت طلا در شکستن سطح مقاومتی 1100 دلاری ناکام بوده است. تحلیلگران ارشد موسسه آی جی مارکتس اعلام کردند که سطح مقاومتی 1100 دلاری به مانع بزرگی تبدیل شده است و اگر طلا در شکستن این سطح ناکام باشد باید منتظر کاهش بیشتر قیمتها باشیم.

تحلیلگران این موسسه سرمایه گذاری پیش بینی کردند که قیمت طلا در کوتاه مدت بین سطح حمایتی 1070 تا سطح مقاومتی 1110 دلاری در نوسان خواهد بود.

گزارش سایت طلا می افزاید، قیمت طلا در شرایط کنونی تا حد زیادی بستگی به گمانه زنی کارشناسان و فعالان بازار نسبت به وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا خواهد داشت.

تحلیلگران موسسه تی دی اس نیز پیش بینی کردند که با توجه به عملکرد بازار اشتغال آمریکا قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش روبرو نخواهد شد. وزارت کار آمریکا اعلام کرده است که 215 هزار فرصت شغلی طی ماه گذشته ایجاد شده است.

متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا قرار است 19 اوت منتشر شود. انتشار این گزارش نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات بازارهای بین المللی به خصوص ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد. نشست بعدی فدرال رزرو نیز اواسط سپتامبر برگزار می شود.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد