اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

کمک دلار آزاد به تقویت بازار طلا و سکه

سایت طلا : بهای طلا و سکه امروز چهارشنبه در بازار تهران همزمان با رشد بهای دلار افزایش یافت، این در حالی است که قیمت طلا در بازار جهانی با کاهش روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا، علیرغم افت قیمت طلا در بازار جهانی قیمت طلا و سکه در بازار تهران امروز (چهارشنبه 3 تیرماه) به تبعیت از رشد بهای دلار در بازار آزاد شاهد سیر صعودی بوده است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز چهارشنبه در بهای 907 هزار و 500 تومان به فروش رسید که نسبت به روز سه شنبه 4 هزار و 500 تومان رشد داشته است .

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با 1800 تومان رشد 400هزار و 800 تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 92 هزار و 500 تومان قیمت خورده که 400 تومان افزایش را از خود نشان می دهد.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 458، 255 و 169 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه 3 هزار تومان و بهای ربع سکه 4 هزار تومان بالا رفته اما قیمت سکه گرمی ثابت باقی مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با 8 تومان رشد 3275 تومان عرضه می شود. هر یورو نیز امروز در صرافی ها با رشد دو تومانی به 3695 تومان رسیده و هر درهم با 4 تومان افزایش 894 تومان معامله می شود.

و اما در بازار جهانی بهای طلا امروز چهارشنبه برای چهارمین روز متوالی کاهش یافت و به کف قیمت یک هفته ای رسید، زیرا ارزش دلار در بازارهای جهانی گرانتر شد و صعود شاخص بازارهای سهام ادامه پیدا کرد.

علاوه بر افزایش ارزش دلار و کاهش نگرانی ها در مورد بحران بدهی یونان که منجر به کاهش قیمت طلا در روز جاری شد، چشم انداز افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا نیز مانع افزایش قیمت این فلز گرانبها شده است.

هر اونس طلا در بازار جهانی در حال حاضر در محدوده 1175دلار داد و ستد می شود.

بر اساس گزارش سایت طلا، اونس طلا در ماه های گذشته همواره تحت فشار عواملی نظیر احتمال افزایش نرخ بهره در آمریکا قرار داشته است. افزایش نرخ بهره هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا را افزایش می دهد.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد