اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

علیرضابیگی:می گویند قیمت دلار در این دولت ۱۰۰ هزار تومان می شود نه ۲۵۰ هزار تومان

نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد از عملکرد دولت رئیسی انتقاد کرد و کنایه ای به افزایش نجومی قیمت دلار زد.

نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد از عملکرد دولت رئیسی انتقاد کرد و کنایه ای به افزایش نجومی قیمت دلار زد.

احمد علیرضابیگی، نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد گفت: اگر بناست در عرصه بین الملل تغییری رخ بدهد و حضور پیدا کنیم لازمه آن انسجام ملی است. پیروزی در رویارویی بدون انسجام ملی و همراهی مردم امکان‌پذیر نیست.

بر اساس آنچه دولت بهار منتشر کرده است، وی افزود: آیا انتخابات اخیر ما نشان دهنده انسجام ملی است؟! ما باید از پیام صندوق انتخابات درس عبرت بگیریم. نتیجه‌ای که در انتخابات شاهد بودیم اصلاً شایسته انقلاب اسلامی نیست و این معلول بسیاری از موارد از جمله مسائل اقتصادی است. آیا ما منابع خود را در راستای منافع و خواست و اراده مردم هزینه می‌کنیم؟!

علیرضابیگی ادامه داد: این مایه شرمندگی و شرمساریست که میلیاردها دلار منابع مملکت به خاطر چای دبش هدر رفته است و از طرف دیگر برای پاسخگویی به بدیهی‌ترین نیازهای مردم عاجز مانده‌ایم. وقتی اساس اقتصاد بر مردم استوار نیست و هرجا دولت کم می‌آورد ۵۰ درصد روی مالیات اضافه می‌کند این صورت تبعات بدیهی است. می‌گویند فوق فوقش دلار در این دولت می‌شود ۱۰۰ هزار تومان اگر ما نبودیم می‌شد ۲۵۰ هزار تومان این حرف‌ها سفیهانه است. چنین سخنانی برای مملکتی که این همه امکانات دارد برازنده نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد