اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش نرخ هتل‌ها در ایام نوروز ممنوع است

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی با بیان این که تاسیسات گردشگری مکلف هستند نرخ مصوب را در معرض دید عموم قرار دهند، گفت: افزایش نرخ هتل‌ها را در ایام نوروز ممنوع اعلام کردیم.

به گزارش سایت طلا، یحیی نقی زاده درباره افزایش نرخ تاسیسات گردشگری اظهار کرد: به استناد آئین نامه نرخ گذاری تاسیسات گردشگری همه ساله باید فرایند ابلاغ را طی کند.

وی با بیان این که تشکل‌های مربوطه باید نرخ‌ها را تایید کنند، گفت: آن‌هایی که گواهی دریافت نکردند، درصدی از سوی وزارتخانه اعلام شده و آن‌ها مکلف به اجرای آن هستند.

نقی زاده ادامه داد: بیش از 16 ماه از اعلام نرخ قبلی گذشته بود و به غیر از این، بوم گردی‌ها، هتل آپارتمان‌ها و هتل‌ها و... نمی‌توانند رقمی غیر از این را افزایش دهند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی با بیان این که اگر مکان‌های گردشگر پذیر رقمی بالاتر را از مسافر دریافت کنند، با آن‌ها برخورد خواهد شد و مردم که از این تاسیسات استفاده می‌کنند، در صورت مشاهده اطلاع دهند.

نقی زاده درباره مقایسه قیمت نرخ‌های مختلف گفت: از طریق سامانه دسترسی به نرخ‌ها را برای مردم قرار دادیم.

وی اضافه کرد: تنوع تاسیسات زیاد است ولی نه آن گونه که نرخ‌ها برای مردم قابل اجرا نباشد و از این رو هر کس با توجه به توان مالی سراغ تاسیسات مختلف می‌رود.

نقی زاده با بیان این که در اوج نوروز تقاضا برای اقامت بسیار زیاد است، تصریح کرد: برخی از تاسیسات در نوروز قیمت را افزایش می‌دهند و از این رو اگر بدانیم قیمت مصوب چه میزان است، می‌توان از طریق مجاریِ موجود کار را پیگیری کرد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی با بیان این که دریافت شکایت و پیشنهاد مقدور است و می‌توان نرخ هتل‌ها را کسب نمود، گفت: ما افزایش نرخ هتل‌ها را در ایام نوروز ممنوع اعلام کردیم و از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده تخلف از نرخ مصوب، به ما گزارش دهند.

نقی زاده گفت: تاسیسات مکلف هستند نرخ مصوب را در معرض دید عموم قرار دهند.

انتهای پیام/

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد