اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روند قیمت سکه در اولین روز اسفندماه

به عقیده تحلیل‌گران فنی سکه در حال حاضر مرز ۳۳ میلیون و 500 هزار تومان را پیش روی خود دارد و در مقابل اگر مرز 33 میلیون تومان را از دست دهد احتمال عقب نشینی به کانال 32 میلیون تومان وجود دارد.

به گزارش سایت طلا،بررسی هسته مرکزی بازار طلا و سکه در روز دوشنبه 30 بهمن ماه حکایت از آن دارد که این دو فلز گران بهای داخلی صعودی شده اند. آنطور که اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرده است قیمت سکه امامی روز یکشنبه تا ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پایین آمده بود اما دیروز با ۳۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به کار خود خاتمه داد. گفتنی است یکی از دلایل رشد قیمت سکه ناشی از نوسان صعودی قیمت طلا بود. قیمت اونس طلا دیروز مسیر رشد را دنبال کرد و از ۲۰۱۳ دلار به ۲۰۱۹ دلار رسید.

روز گذشته صحبت‌های رئیس کل بانک مرکزی مورد توجه بازیگران ارزی قرار گرفته بود. «محمدرضا فرزین» امروز در «مراسم اختتامیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی» گفت که «باید ابزارهای لازم نقل‌وانتقال ارزی را فعال کنیم و زیرساخت‌های حکمرانی ارزی را از این بابت مهیا کنیم.» فرزین بیان کرد: «در داخل کشور نیز باید مرجعیت ارز به مرکز مبادله تغییریافته و نباید کانال‌های فضای مجازی مرجع ارز باشند.»

همچنین فرزین در این همایش تاکید کرد که «در بانک مرکزی مرزبان ریال هستیم کاری به دلار نداریم دلار که پول ما نیست و باید ریال را تقویت، حکمرانی و حمایت کنیم. طبق گفته آقای رئیس‌کل اگر ریال آسیب ببیند کل نظام مالی‌مان آسیب خواهید دید.»

فرزین در ادامه افزود: «ریال امروز جایگزین پیدا کرده و خبرهایی می‌شنویم که اصناف از دلار، شمش و رمزارز استفاده می‌کنند و با افتخار نیز اعلام می‌کنند». به گفته رئیس کل بانک مرکزی، «نهاد قضایی باید ورود کند؛ حق نداریم از غیر ریال استفاده کنیم چرا که باید ریال تقویت شود و همه از آن استفاده کنند.»

به عقیده تحلیل‌گران فنی سکه در حال حاضر مرز ۳۳ میلیون و 500 هزار تومان را پیش روی خود دارد و در مقابل اگر مرز 33 میلیون تومان را از دست دهد احتمال عقب نشینی به کانال 32 میلیون تومان وجود دارد. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر عده‌ای از معامله‌گران در انتظار سکه‌های جدید هستند.

۲۴ دی‌ماه سال جاری بود که محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی از آغاز ضرب و عرضه سکه جدید و بدون تاریخ بانک مرکزی خبر داد اما عرضه این سکه‌ها به بهمن‌ماه نرسید و در نهایت بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، عرضه سکه‌های جدید به سیزدهم اسفند ماه موکول شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد