اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار به رانندگان؛ جاده چالوس نروید!

رئیس پلیس راه البرز از بارش برف در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

رئیس پلیس راه البرز از بارش برف در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

سرهنگ پیمان کرمی روز سه شنبه ۱۷ بهمن اظهار کرد: اکنون از تونل یک تا کندوان شاهد بارش برف هستیم که سبب لغزندگی سطح این محورها شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی همچنین از وضعیت ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و گفت: ترافیک در آزادراه کرج -قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده گرمدره کرج سنگین است.

رئیس پلیس راه البرز اظهار کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو ها و همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است، رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

کرمی بیان کرد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در راه‌های استان مستقر شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد